Fabularne wytyczne
• należy rozegrać wątek lub retrospekcję (min.6 postów na osobę), gdzie wytłumaczy nasze zainteresowanie nauką animagi - jak się o niej dowiedziałeś? Co sprawiło, że chcesz spróbować? Czy faktycznie masz potencjał i jesteś dobry z kontrolowania magii oraz transmutacji?;
• napisać min. 2 posty (min. 3 tysiące znaków ze spacjami) opisujący pomysł, przygotowanie się do procesu nauki - zapoznanie z przepisem na eliksir, zapisaniem potrzebnych składników oraz wspomnieć o ogólnych zasadach, które dotyczą całego rytuału;
• jeśli uczymy się z pomocą gracza posiadającego tę umiejętność lub z pomocą Mistrza gry/Czarodziejskiej Duszy, należy rozpisać wątek (min. 6 postów), gdzie dowiadujemy się o jego umiejętności oraz prosimy o pomoc w jej opanowaniu przez nas;
• rozegrać min. 3 wątki (po 6 postów na osobę) w których spędzamy czas na nauce lub ćwiczeniach z osobą, która już ma opanowaną tą umiejętność; jeśli na forum jest takich deficyt można zastąpić to osobą, która ma wysoki próg nauki transmutacji; polecamy tu wybranie sobie mentora, osoby, która będzie nami kierować podczas nauki lub poprosić o pomoc Mistrza gry/użytkownika z Czarodziejowej Duszy;
• rozegrać 2 posty (min. 3 tysiące znaków), gdzie ćwiczymy zaklęcia warte 30 punktów, jakie można znaleźć w zaawansowanych księgach do transmutacji, a także 1 post (3 tysiące znaków) lub wątek (6 postów na osobę) - można prosić o pomoc - z uwarzeniem eliksiru;
• rozegranie wypicia eliksiru oraz rzucenie inkantacji, ważne jest pamiętanie o burzy z piorunami za oknem. Należy opisać uczucia towarzyszące zmianie formy oraz pierwsze wrażenia z przebywania w postaci zwierzęcej;
• należy minimum 10 razy wspomnieć o żuciu listka młodej mandragory - bez przerwy od pełni do pełni przez 30 dni, a następnie zamknięcie go w szklanej fiolce i zamknięcie go w zacienionym miejscu. Stanowi od podstawę - esencję - do eliksiru animagicznego;
• im więcej punktów w statystykę transmutacji tym szybciej odniesiemy sukces. Warto również ćwiczyć eliksiry i zaklęcia;
• po udanej przemianie trzeba pamiętać o treningach szybkiej zmiany, która z początku idzie dość mozolnie oraz o przyzwyczajaniu się do zwierzęcej formy. Zmiany zmysłów i postrzegania skutkują częstym bólem głowy, a przy zbyt intensywnym korzystaniu z umiejętności w pierwszych miesiącach, również omdleniami.
• Napisz w temacie, dlaczego przemieniasz się akurat w to zwierzę i z jakiego powodu do Ciebie pasuje.
Punkty
• transmutacja: 49
• zaklęcia: 16
• eliksiry: 8
(aktualizacja: 28 IV)
Co już zrobiłam
•
wątek z nessą, w którym marla dowiaduje się, że ma potencjał, tłumaczy czemu jest tym w ogóle zainteresowana i lanceley pomaga jej z koncentracją i skupieniem + ogólna pogawędka o animagii
• samonauki transmutacja/zaklęcia/eliksiry:
- zaklęcia:
wystawa w camelocie (przewodnik opowiada o wojnie i używanych na nich zaklęciach, a moja motywacja, aby o tym słuchać, spowodowana jest słowami nessy, że zaklęcia też są ważne w procesie zostania animagiem)
- transmutacja:
wystawa w camelocie (oglądam wystawę o nieudanym animagu i zaczynam rozumieć ile rzeczy trzeba w tym całym procesie ogarnąć i dopilnować),
wystawa w camelocie vol 2 (wracam na tę samą wystawę, żeby tym razem posłuchać od przewodnika o wielkich animagach i dowiedzieć się jakichś ciekawostek)
• przygotowywanie się do całego procesu:
- ogólne zasady (do uzupełnienia)
- eliksir (kiedyś zacznę)
• jakiś mentor
uzupełnię jak jakiegoś znajdę
• wzmianki o animagii:
-
pub felix felicis - wspominam, że planuję
-
wzgórze lampionów - wspominam rozmowę z nessą i że mi na tym zależy, ale jednocześnie wskazuję na milion wątpliwości, że mi się to nie uda
-
retro dzień po wzgórzu lampionów - tutaj podekscytowana wczorajszą rozmową z murphym spotykamy się, żeby o tym pogadać i poczytać
-
cieplarnia numer trzy - poszłam na zebranie laboratorium medycznego, żeby podszkolić się w eliksirach i móc w przyszłości uwarzyć animagiczny
• żucie mandragory:
kiedyś zacznę
• w co się zmieniam i czemu:
kiedyś se uzupełnię czemu papuga