Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Maximilian Brewer - dziennik

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Maximilian Brewer

Student Gryffindor
Rok Nauki : I
Wiek : 18
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 178 cm
C. szczególne : Tatuaże na ramionach, przedramionach i torsie - mugolskie, nie poruszają się
Dodatkowo : Jasnowidzenie
Galeony : 1383
  Liczba postów : 1104
https://www.czarodzieje.org/t18375-maximilian-brewer
https://www.czarodzieje.org/t18475-listy-tradycyjne-maxa#526264
https://www.czarodzieje.org/t18474-max-nie-zaprasza#526263
https://www.czarodzieje.org/t18374-maximilian-brewer
https://www.czarodzieje.org/t18428-maximilian-brewer-dziennik#52
Maximilian Brewer - dziennik QzgSDG8




Gracz




Maximilian Brewer - dziennik Empty


PisanieMaximilian Brewer - dziennik Empty Maximilian Brewer - dziennik  Maximilian Brewer - dziennik EmptySob 14 Mar - 21:48;




Maximilian Brewer

I wrote my way out of hell



Spis treści

Cele postaci
Samodzielna nauka
Historia to zapamięta


Co możesz wiedzieć

Powszechnie wiadomo, że Max posługuje się nazwiskiem po rodzinie matki - Brewer. W spisach figuruje jednak jako Maximilian Orzechowski i jeśli ktoś chce robić mu na złość, z całą pewnością używa tego znienawidzonego przez niego nazwiska.

Nie ukrywa tego, że jest jasnowidzem, więc jeśli słyszałeś o tym od kogoś, kto o tym wie albo zna Maxa, to masz prawo orientować się, iż Max przeżywa wizje. Nie masz jednak prawa wiedzieć, o ile tego nie widziałeś, co się z nim wtedy dzieje.

Zawsze nosi przy sobie talię kart tarota, na wypadek, gdyby miał je o coś zapytać. Może również dlatego, że wtedy czuje się zdecydowanie bezpieczniejszy.


Czego wiedzieć nie możesz

Poza Alise nikt nie zna historii Maxa, nie zna jego pochodzenia, przeszłości i co najważniejsze, nie ma pojęcia, że chłopak został wyrzucony z domu. O tym ostatnim wiedzą ewentualnie nauczyciele, o ile cokolwiek postanowił im powiedzieć.

Poza drobnymi wyjątkami - nikt nie ma pojęcia, że Max postanowił zostać uzdrowicielem, to na razie jedna wielka tajemnica.

Nikt poza osobami, którym o tym powiedział, nie ma pojęcia, dlaczego Max chodzi na wszystkie zajęcia i stał się tak sumiennym uczniem. Ostatnie zadanie, jakie dostał od Rose, szczegółowo określa jednak warunki, jakie ma spełnić, by otrzymać spadek po niej.





Ostatnio zmieniony przez Maximilian Brewer dnia Nie 31 Maj - 13:42, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Maximilian Brewer

Student Gryffindor
Rok Nauki : I
Wiek : 18
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 178 cm
C. szczególne : Tatuaże na ramionach, przedramionach i torsie - mugolskie, nie poruszają się
Dodatkowo : Jasnowidzenie
Galeony : 1383
  Liczba postów : 1104
https://www.czarodzieje.org/t18375-maximilian-brewer
https://www.czarodzieje.org/t18475-listy-tradycyjne-maxa#526264
https://www.czarodzieje.org/t18474-max-nie-zaprasza#526263
https://www.czarodzieje.org/t18374-maximilian-brewer
https://www.czarodzieje.org/t18428-maximilian-brewer-dziennik#52
Maximilian Brewer - dziennik QzgSDG8




Gracz




Maximilian Brewer - dziennik Empty


PisanieMaximilian Brewer - dziennik Empty Re: Maximilian Brewer - dziennik  Maximilian Brewer - dziennik EmptySob 14 Mar - 21:48;




Cele Postaci

I'm a diamond in the rough, a shiny piece of coal




Złapane

1. Punkty dla domu ★
2. Wszechstronny uczeń ★
3. Zapalony uczeń ★
4. W kupie siła (10/10)
1 - 8. Nils, Morgan, Russell, Boyd, Loulou, Hemah, Odeya, Ferdinand
9. Vittoria
10. Bruno
Spotkaj fabularnie 10 mieszkańców twojego domu.
5. Zdaj się na los (3/3)
1. Schody donikąd
2. Pomost z łódką
3. Kamienny Most
Rozegraj trzy wątki po 6 postów w trzech różnych lokacjach z kostkami w Hogwarcie.


Łapane

Alchemik amator (1/2)
1. Eliksir czyszczący rany
Samodzielne uwarzenie co najmniej dwóch eliksirów w fabule poza zajęciami z drugim graczem (cel liczy się wtedy dla dwóch graczy), za wykorzystanie uwarzonego eliksiru w fabule przyznajemy dodatkowe punkty.

Awanturnik (2/5)
Klasa Zaklęć
Gryfońska impreza
Weź udział w pięciu bójkach.

Bogacz (561/1000)
Zarobić 1000 galeonów.

Dostań szlaban (1/3)
Sprzątanie sali treningowej
Dostań trzy razy szlaban od nauczyciela i odpracuj go.

Hazardzista (2/4)
Krwawy baron
Gargulki
Rozegraj po partii eksplodującego durnia, krwawego barona, gargulków i therii.

Kolekcjoner (2/10)
Talia kart tarota (+1 wróżbiarstwo)
Jajeczna pozytywka (+ 1 DA)
Zdobądź 10 punktowanych przedmiotów i zgromadź je w kuferku (nie mogą być te same co w celu Kufer skarbów).

Łowca losowości (3/5)
1. Boomer/Zoomer
2. Czy ten pan to pani?
3. Magia Muzyki
Ukończ i rozlicz pięć zdarzeń losowych.

Miłośnik eliksirów (2/10)
Felix felicis
Eliksir pieprzowy
Zdobądź 10 fiolek RÓŻNYCH eliksirów i zgromadź je w kuferku.

Party animal (3/4)
Irlandzka impreza
Urodziny Yuuko i Nancy
Gryfońska impreza
Wziąć udział w czterech imprezach (organizowanych przez innego użytkownika!) i napisać na każdej z nich minimum trzy posty.

Różnica pokoleń (1/3)
Spotkanie z Joshem
Rozegraj trzy prywatne wątki z postaciami, z którymi dzieli cię co najmniej dziesięcioletnia różnica wieku.

Społecznik (6/25)
Zdobądź 25 znajomych na wizbooku i dodaj ich do swojego profilu.

Wierny kibic (1/3)
1. Finał
Trzy razy uczestniczyć w meczu quidditcha jako kibic.

Wybitny uczeń (1/5)
W ze starożytnych run
Zdobądź na pięciu lekcjach ocenę wybitną (bierzemy pod uwagę oceny zdobyte po 1.04.2018)


Do złapania

Dusza artysty (0/5)
Działalność artystyczna w fabule, przynajmniej 5 razy. Wątki nie mogą pokrywać się z tymi z celu "Koneser sztuki".

Dusza towarzystwa (0/2)
Zorganizować co najmniej dwie imprezy, w których wezmą udział co najmniej 4 osoby.

Dzielny pacjent (0/1)
Zachorować na jedną z magicznych chorób.

Koneser sztuki (0/5)
Wspomnij w co najmniej pięciu wątkach o czarodziejskich zespołach, przedstawieniach lub książkach wymienionych w spisie. Wątki nie mogą pokrywać się z tymi z celu "Dusza artysty".

Król awansu (0/1)
Zdobyć uprawnienia do wykonywania lepiej płatnej pracy.

Król piaskownicy (0/5)
Rozegraj 5 scenariuszy sandboxowych.

Kufer skarbów (0/10)
Zdobądź 10 "trudnych do zdobycia" przedmiotów i zgromadź je w kuferku (nie mogą być te same co w celu Kolekcjoner)

Łacina podwórkowa (0/3)
Wymyśl 3 przekleństwa związane z magią lub fabułą forum i użyj ich fabularnie.

Miłośnik mugoli (0/3)
Rozegraj trzy wątki w środowisku niemagicznym.

Mistrz bali (0/3)
Wziąć udział w przynajmniej trzech balach organizowanych na forum.

Medyk (0/3)
Wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: okulary diagnostyczne, magiczny stetoskop, eliksir leczący rany.

Nadawca (0/10)
Wyślij 10 listów, każdy do innej postaci (prace domowe nie liczą się do celu.

Pirat drogowy (0/3)
Przeprowadź 3 wątki z wykorzystaniem magicznego pojazdu.

Podróżnik (0/1)
Wyjechać za granicę w innym celu niż wycieczka szkolna.

Świadectwo z wyróżnieniem (0/3)
Zdobądź ocenę wybitny na dyplomie z co najmniej trzech przedmiotów. Cel dotyczy również owutemów w retrospekcji.

Wróżbita (0/3)
Wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: kryształowa kula, świece laurie, tablica Quija.

Wszechmogący (0/3)
Rozegrać minimum 3 wątki w miejscach trudnodostępnych.

Żartowniś (0/3)
Użyj w wątku/wątkach wszystkich przedmiotów: dźwięk niezgody, transmutacyjny psikus, łajnobomba.


Nie do złapania

Abstynent
Wstrzymanie się od spożywania alkoholu w wątkach przeprowadzonych w barach przez co najmniej trzy takie rozgrywki.

Bob Budowniczy
Wyremontuj mieszkanie, bądź aktywnie w tym pomagaj (w formie wątku minimum po pięć postów na osobę).

Droga redakcjo
Dwa razy napisać list do redakcji "Proroka Codziennego" w odpowiedzi na pytanie lub ogłoszenie.

Dumny hodowca
Opieka nad zwierzęciem magicznym przez np. miesiąc lub pielęgnowanie jakiejś rośliny w cieplarni (co najmniej 2 wątki skupione na hodowli zwierzęcia).

Gumowe ucho
Fabularnie podsłuchać rozmowę minimum trzech graczy.

Hipochondryk
Zostań pacjentem skrzydła szpitalnego lub szpitala św. Munga 5 razy.

Kapuś
Poinformowanie nauczyciela lub prefekta o niepokojących zdarzeniach zachodzących np. na szkolnych korytarzach, łazienkach czy dormitoriach.

Kuchcik
Gotować w fabule w co najmniej 3 sesjach. Oczywiście potrawy czarodziejskie!

Mistrz ryzyka
Wzięcie udziału w co najmniej trzech sesjach przeprowadzonych przez MG, które zahaczałby o nieco niebezpieczną tematykę.

Na tropie oszustwa
Wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: fałszoskop, ujawniacz, czapka niewidka.

Pomocna dłoń
Udzielenie pomocy co najmniej trzem innym graczom np. w postaci korepetycji z przedmiotu

Poprawny romantyk
Zorganizować co najmniej trzy niesamowite randki (które nie skupiają się wyłącznie na piciu alkoholu i seksie).

Poznaj moich rodziców
Wysłać rodzicom list, powiadamiając o swoim partnerze.

Wizoholik
Umieścić 10 komentarzy na wizbooku. Każdy komentarz musi być napisany na wizbooku innej osoby i odnosić się do aktualnego posta.

Wycieczkowicz
Pojedź na trzy wycieczki fabularnie (musisz napisać na jednej minimum sześć postów.)

Zamknęli mnie w ZOO
Spotkaj w wątkach fabularnych co najmniej pięć magicznych stworzeń z kategorii groźne (lub wyżej) wymienionych w spisie.

Za moich czasów...
Rozegrać wraz z drugim użytkownikiem retrospekcję z czasów zanim postać poszła do Hogwartu.





Ostatnio zmieniony przez Maximilian Brewer dnia Wto 16 Cze - 11:12, w całości zmieniany 20 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Maximilian Brewer

Student Gryffindor
Rok Nauki : I
Wiek : 18
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 178 cm
C. szczególne : Tatuaże na ramionach, przedramionach i torsie - mugolskie, nie poruszają się
Dodatkowo : Jasnowidzenie
Galeony : 1383
  Liczba postów : 1104
https://www.czarodzieje.org/t18375-maximilian-brewer
https://www.czarodzieje.org/t18475-listy-tradycyjne-maxa#526264
https://www.czarodzieje.org/t18474-max-nie-zaprasza#526263
https://www.czarodzieje.org/t18374-maximilian-brewer
https://www.czarodzieje.org/t18428-maximilian-brewer-dziennik#52
Maximilian Brewer - dziennik QzgSDG8




Gracz




Maximilian Brewer - dziennik Empty


PisanieMaximilian Brewer - dziennik Empty Re: Maximilian Brewer - dziennik  Maximilian Brewer - dziennik EmptySob 14 Mar - 21:49;




Samodzielna nauka

I wrote my way out





Ostatnio zmieniony przez Maximilian Brewer dnia Pon 13 Lip - 17:51, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Maximilian Brewer

Student Gryffindor
Rok Nauki : I
Wiek : 18
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 178 cm
C. szczególne : Tatuaże na ramionach, przedramionach i torsie - mugolskie, nie poruszają się
Dodatkowo : Jasnowidzenie
Galeony : 1383
  Liczba postów : 1104
https://www.czarodzieje.org/t18375-maximilian-brewer
https://www.czarodzieje.org/t18475-listy-tradycyjne-maxa#526264
https://www.czarodzieje.org/t18474-max-nie-zaprasza#526263
https://www.czarodzieje.org/t18374-maximilian-brewer
https://www.czarodzieje.org/t18428-maximilian-brewer-dziennik#52
Maximilian Brewer - dziennik QzgSDG8




Gracz




Maximilian Brewer - dziennik Empty


PisanieMaximilian Brewer - dziennik Empty Re: Maximilian Brewer - dziennik  Maximilian Brewer - dziennik EmptySob 14 Mar - 21:50;




Historia to zapamięta

And there’s a million things I haven’t done

✓ - ukończony | ✗ - porzucony | • - w trakcie | ★ - rozliczony


Marzec

1. Hal Cromwell
Gabinet profesora Cromwella
O tym, jak spierdolić sobie koncertowo życie i spróbować wyjść na prostą, w kilku bardzo prostych, ale zapewne dosadnych słowach, w wykonaniu pewnego jasnowidza o niepewnej przyszłości, który nie jest w stanie nawet dowiedzieć się, co go dalej czeka.

2. Annabell Helyey
Hogwart - Salon wspólny
O tym, czemu nie należy się zamyślać i lewitować, kiedy w pobliżu jest ktoś równie przyjemny, jak Maximilian, czyli kiedy wróżbita postanawia powiedzieć ci, że właśnie zobaczył ponuraka, bo tak.

3. Alise L. Argent
Hogwart - Sala Przyszłości
O tym, że o przeszłości można rozmawiać również w przyszłości i jakie wynikną z tego pieprzone skutki, czyli co się stanie, jeśli spotkasz się z siostrą, której nie widziałeś dobry rok i nie opowiedziałeś jej o połowie rzeczy ze swojego życia.

4. Melusine O. Pennifold
Hogwart - Drzewo Zapomnienia
O tym, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła, a przepowiednie czasami się spełniają, tylko lepiej nie podkładaj się pod kogoś, kto przypadkiem jest jasnowidzem. Nigdy nie wiesz, czy nie postanowi akurat zwrócić treści żołądkowej.

5. Loulou Moreau
Hogwart - Szczyt wieży
O tym, jak Anioł Muzyki postanowił jednak uparcie szukać swojego Upiora, co na pewno nie było dla niego nazbyt szczęśliwe, bo kto jak kto, ale Brewer na pewno nie jest łatwy w obsłudze.

6. Loulou Moreau
Pub Felix Felicis
O tym, jak Anioł Muzyki nie mając z kim iść na imprezę z okazji dnia Św. Patryka nieopatrznie postanowił zaciągnąć dług wdzięczności u jasnowidza i potem grał zdecydowanie nieczysto.

7. Joshua Walsh, Bruno Tarly
Hogwart - Polana
O tym, jak dwóch miotlarskich geniuszy zostało wezwanych na dywanik przed oblicze profesora i postawionych przed faktem dokonanym, iż latać musi każdy, choćby był skończonym kretynem.


Kwiecień

1. Loulou Moreau
Hogwart - Domek na drzewie
O tym, że do przedstawienia trzeba ćwiczyć cały czas oraz o tym, czy była na niego wściekła za postawionego wcześniej tarota. Jeśli chce się być dostatecznie dobrym Upiorem, niezależnie od tego, skąd się pochodzi, nie można sobie po prostu leżeć i nic nie robić.

2. Constance S. Sherwood
Hogsmeade - Wejście do podziemi
O tym, jak Max postanowił być rycerzem na białym koniu, ale pewnie nic mu z tego nie wyszło. Czyli czemu nie wskakuje się do żadnej dziury, nawet jeśli wcześniej wpadła do niej naprawdę atrakcyjna dziewczyna.

3. Impreza urodzinowa Nancy i Yuuko
Hogsmeade - Dom nr 2
O tym, dlaczego picie piwa może mieć opłakane skutki i czemu nie należy przyjmować słodyczy od nieznajomych oraz o tym, jak szybko można rozkręcić naprawdę dobrą zabawę.

4. Śmigus Dyngus
Hogwart - Portret Grubej Damy
O tym, że nawet w Hogwarcie można nieźle lać wodę i mieć nadzieję, że nie skończy się z kolejnym, nudnym szlabanem nałożonym przez rozwścieczonego woźnego. W końcu - kto chciałby patrzeć na kaskady wody spływające po schodach?

5. Celtycka Noc
Aleja ogników i Niewielki las
O tym, że wszystko może się wydarzyć, a noc można spokojnie spędzić z dwoma dziewczynami, bawiąc się przy okazji naprawdę nieźle i mając szczęście, że trafiło się na karmelowe mleko jaka, które każe ci wszystko zdrabniać. I o magicznych poszukiwaniach magicznych rzeczy.


Maj

1. Geriatrytczne Gargulki
Pun jazzowy
O tym, co się stanie, kiedy pijesz zwietrzałe eliksiry i okazuje się, że nie tylko ty masz takie wspaniałe pomysły, więc w ciele czterdziestoletniego faceta zaczynasz pić drinki i grać w gargulki na samym środku pubu jazzowego, gdzie dajesz się porwać do tańca.

2. Nancy Williams
Dom spokojnej starości
O tym, jak przez marudzenie przy śniadaniu można skończyć w Domu Spokojnej Starości, jednocześnie pomagając w opiece nad pegazami, w której czasie nieopatrznie mówi się coś o korepetycjach z magii leczniczej.

3. Vittoria Sorento i Nessa M. Lanceley
Łazienka męska
O tym, jak przypadkowe wylanie na białą koszulę koktajlu truskawkowego może doprowadzić do elektryzującej rozmowy w męskiej łazience i o tym, że magia jednak się przydaje.

4. Maximilian Felix Solberg
Dom spokojnej starości
O tym, jak ambitnie wykonując zadanie dla staruszków, dowiedział się, że jego imiennik jest zapalonym alchemikiem, a przy okazji obiecał mu, że kiedyś mu po prostu powróży.

5. Loulou Moreau
Dom spokojnej starości
O tym, że wyciąganie ze szklanej kuli wspomnień jest niesamowicie skomplikowanym i frustrującym zadaniem, a jednocześnie o tym, że dostał nauczkę, by więcej ćwiczyć.

6. Valeria Albescu
Klasa wróżbiarstwa
O tym, że pewne rzeczy widać gołym okiem, przynajmniej wtedy, kiedy wie się, czego szukać oraz o tym, że pewne problemy nie dotykają tylko i wyłącznie jednej osoby na świecie.

7. Finn Gard
Ławki pod wielkim drzewem
O tym, że jego również można zaczepiać i próbować się czegoś od niego dowiedzieć, nawet jeśli okazuje się, że przyszłość wcale nie jest taka kolorowa, jak mogłoby się wydawać, bo karty raczej nie kłamią.

8. Aleksandra Krawczyk
Schody donikąd
O tym, że w Hogwarcie można wpaść na siebie dosłownie wszędzie, a przy okazji nieźle się bawić, sprawdzając, ile i jakie dokładnie granice można przekroczyć, by dowiedzieć się, co za nimi stoi, przy okazji podkradając cudze papierosy.

9. Gryfońska impreza
Pokój życzeń
O tym, jak pewne sprawy w końcu zostają rozwiązane i pięknej walce w budyniu, która została przerwana - chwilowo - przez profesora niemającego pojęcia, że pewne sprawy można wyjaśnić tylko w taki, a nie inny sposób.

10. Loulou Moreau
Wierzba bijąca
O tym, że pewne zaszłości mogą zostać rozwiązane w każdej właściwie chwili i o tym, jak Lou przyznaje się do rzeczy, o jakich chyba nigdy wcześniej nie mówiła na głos oraz o tym, jak można się przygotować na przedstawienie.

11. Finn Gard
Dom numer 12
O tym, jak wizje potrafią uratować życie, nawet jeśli nikt sobie tego nie życzy oraz o tym, jak ciężko jest zapanować nad człowiekiem, który popadł w jakąś skrajność, w której nieustannie zdaje się po prostu topić.

12. Nancy A. Williams
Pomost z łódką
O tym, co może się wydarzyć, kiedy oboje są w cudzych ciałach i postanawiają sprawdzić, co się stanie, kiedy w środku nocy wypłyną łódką na środek jeziora, żeby nieco narozrabiać, bo dlaczego by nie?


Czerwiec


1. Philip Peregrine
Opuszczona wieża astronomiczna
O tym, że nie zawsze trzeba na kogoś lecieć i skakać na jednej nodze na jego zawołanie oraz o tym, jak człowiek się zmienia i coś, co było dla niego normalne, nagle staje się nie do zniesienia i rodzi się w nim chęć do złośliwości.

2. Nessa M. Lanceley
Kamienny Most
O tym, jak rozmawiać z kobietami za pomocą słów piosenek jednego z najbardziej znanych wykonawców czasów naszych rodziców, a może i dziadków, by te mimo wszystko były zachwycone i chciały tańczyć z tobą walca.

3. Nancy A. Williams
Trybuny
O tym, że kibicowanie w czasie finału nic nie zmienia, a nie zaglądanie w przyszłość, w celu przewidzenia wyników meczu, bywa kosztowne dla twojej kieszeni oraz o tym, jak jedna uwaga może zdradzić więcej, niż by się chciało.

4. Loulou Moreau
Sala treningowa
O tym, że nie jest aż takim paskudnym człowiekiem i jeśli ktoś ładnie go poprosi, jest w stanie pomóc, zwłaszcza, kiedy sprawa dotyczy rozładowywania swych niezbyt atrakcyjnych emocji.

5. Przyjęcie urodzinowe
Dom numer 7 i Skrót do centrum wioski
O tym, jak szybko zniknąć z przyjęcia urodzionego i przypadkiem dać się porwać do Doliny Godryka, by tam wpaść w całkowitą ciemność i walczyć ze swoim własnym przekleństem, choć wcale się tego nie chciało.

6. Skyler Schuester
Ukryta ławeczka
O tym, co może wydarzyć się w czasie całkowicie przypadkowego spotkania, które ma na celu Merlin raczy wiedzieć, co dokładnie.


Lipiec


1. Finn Gard
Dom numer 12
O tym, jak wyjaśniać pewne sprawy i prosić o pomoc, przy tej okazji odkrywając, że są rzeczy, za które da się podziwiać inne osoby, jednocześnie czując, że pewne granice są dość mocno nadszarpnięte.

2. Finn Gard i Loulou Moreau
Miejsce na piknik
O tym, dlaczego są ulubionymi Gryfonami i tym, co może pójść źle, jeśli będą za długo przebywać we trójkę, czyli piękny galimatias zapoczątkowany przez widzimisię Puchona.

3. Finn Gard
Wzgórze Lampionów
O tym, jak jedna rozmowa może wszystko zniszczyć, by druga wszystko naprawiła oraz o tym, jak ujawnia się ciemność, którą można później uspokoić niczym rozkapryszone dziecko, jeśli tylko okaże się jej nieco łaski.

4. Finn Gard, Loulou Moreau, Cealestine Swansea
Domek nr 7
O tym, jak to będzie mieszkać we czwórkę przez najbliższe wakacje, chociaż wydaje się to nieco dziwne oraz o tym, dlaczego duchy nie mogą dać nikomu spokoju, co jest co najmniej dziwne, by nie powiedzieć, że szalone.

5. Finn Gard
Charakterystyczne drzewo
O tym, jak to jest, kiedy wszystko jest zadziwiająco dobre i kiedy wydaje się, że można całkiem spokojnie i przyjemnie spędzić czas, bez zastanawiania się nad tym, co dalej i czy to wszystko aby na pewno jest potrzebne.

6. Impreza powitalna
Domek dorosłych nr 6
O tym, jak łatwo wybrać się na imprezę w towarzystwie pięknych dziewczyn i o tym, co się dzieje, kiedy przypadkiem zobaczy się kogoś, kogo nie chciało się oglądać.

7. Aslan Colton
Nabrzeże
O tym, jak to jest wyrżnąć się na truchle aligatora i o tym, co się stanie, kiedy wejdzie się prosto w krzaki, czyli przygód kilka przyszłych doktorów.

8. Felinus Faolán Lowell
Rwący strumyk
O tym, czego można nauczyć się na wyjeździe i dlaczego wbijanie sobie skalpela w nogę może doprowadzić do pierwszorzędnego użycia nowej różdżki.

9. Violetta Strauss
Plantacja trzciny cukrowej
O tym, dlaczego wykorzystanie czarnej magii przy nauce uzdrawiania jest całkiem dobrym pomysłem i dlaczego Brewer i Strauss nie powinni przestawać w jednym domku.

10. Loulou Moreau
Charakterystyczne drzewo
O tym, co dzieje się, kiedy próbuje się zmusić przyszłość do tego, by do nas dołączyła i o tym, dlaczego jest to tak niesamowicie niebezpieczne.

11. Finn Gard
Domek nr 7
O tym, że umowy jednak nie są najlepszym sposobem na wiązanie się z innymi osobami, a ich łamanie wychodzi niemalże bajecznie prosto.

12. Finn Gard, Skyler Schuester
Bagienna myślodsiewnia
O tym, dlaczego nie drażni się dzikiego zwierzęcia zamkniętego w klatce i o tym, że nie każdy wściekły pies jest tak całkowicie pozbawiony emocji.

13. Felinus Faolán Lowell
Chatka sędziwej wiedźmy
O tym, że voodoo wcale nie jest takie złe, a tworzenie czyjejś laleczki może tak naprawdę przynieść więcej korzyści, niż się spodziewamy.

14. Cassian H. Beaumont
Szepczący żywopłot
O tym, jak to jest, kiedy zaczynają do ciebie przemawiać krzaki, z których nieoczekiwanie wylatują jabłka i okazuje się, że zjawia się pewien posłaniec.


Sierpień

1. Finn Gard
Mglisty Szlak
O tym, że pewne sprawy należy wyjaśniać jak najszybciej i zdecydowanie od nich nie uciekać, jeśli nie chce się, by problemy się piętrzyły oraz o tym, że trzeba stawiać celne diagnozy.

2. Loulou Moreau
Rwący strumyk
O tym, co należy zrobić, kiedy kogoś pogryzł wściekły błotoryj, czy coś podobnego i okazuje się, że ten ktoś grzebał sobie radośnie w zatopionych grobach.

3. Finn Gard
Cafe du Monde
O tym, jak to jest wypić poranną kawę po tym, jak spędziło się część nocy na rozmowie o wszystkim i o niczym, byle tylko to, co zostało wypracowane, nie poszło w cholerę.

4. Rytuał Dziękczynny
Kurhan
O tym, co się dzieje, kiedy próbuje się podziękować dzikiej magii za jej istnienie, czy coś podobnego, a później kończy się w roju świetlików.

Ignacy Mościcki
Koszmary Nowego Orleanu

5. Spotkanie z wiedźmą
Chatka sędziwej wiedźmy




Ostatnio zmieniony przez Maximilian Brewer dnia Wto 30 Mar - 9:15, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Maximilian Brewer

Student Gryffindor
Rok Nauki : I
Wiek : 18
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 178 cm
C. szczególne : Tatuaże na ramionach, przedramionach i torsie - mugolskie, nie poruszają się
Dodatkowo : Jasnowidzenie
Galeony : 1383
  Liczba postów : 1104
https://www.czarodzieje.org/t18375-maximilian-brewer
https://www.czarodzieje.org/t18475-listy-tradycyjne-maxa#526264
https://www.czarodzieje.org/t18474-max-nie-zaprasza#526263
https://www.czarodzieje.org/t18374-maximilian-brewer
https://www.czarodzieje.org/t18428-maximilian-brewer-dziennik#52
Maximilian Brewer - dziennik QzgSDG8




Gracz




Maximilian Brewer - dziennik Empty


PisanieMaximilian Brewer - dziennik Empty Re: Maximilian Brewer - dziennik  Maximilian Brewer - dziennik EmptyPon 29 Mar - 10:26;




Historia kołem się toczy

Blow us all away

✓ - ukończony | ✗ - porzucony | • - w trakcie | ★ - rozliczony


Wrzesień

1. Finn Gard ★
Korytarz

2. Finn Gard ★
Retrospekcja; dom Walsh


Październik

1. Valeria Albescu ✗
Pokój czasu

2. Nancy A. Williams ★
Komnata świetlików

2. Finn Gard ★
Pokój 07


Listopad

1. Maximilian Felix Solberg •
Pub zimowy


Grudzień

1. Cassian H. Beaumont ✗
Obserwatorium

2. Lucas Sinclair •
Apteka pod Tymiankiem


Marzec

1. Freddie Moses •
Zagajnik

2. Eskil Clearwater •
Most

3. Alise L. Argent •
Mieszkanie nr 8


Kwiecień

1. Astrid Nafnisdottir •
Wielki Dąb
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Sponsored content

Maximilian Brewer - dziennik QzgSDG8








Maximilian Brewer - dziennik Empty


PisanieMaximilian Brewer - dziennik Empty Re: Maximilian Brewer - dziennik  Maximilian Brewer - dziennik Empty;

Powrót do góry Go down
 

Maximilian Brewer - dziennik

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Maximilian Brewer - dziennik QCuY7ok :: 
akcesoria postaci
 :: 
Dzienniki
-