Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Animagia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Maximilian Felix Solberg
Maximilian Felix Solberg

Student Slytherin
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 194 cm
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
Galeony : 4963
  Liczba postów : 12170
https://www.czarodzieje.org/t18528-maxmilian-felix-solberg
https://www.czarodzieje.org/t18530-poczta-maxa-felixa
https://www.czarodzieje.org/t18529-maxmilian-felix-solberg
https://www.czarodzieje.org/t18677-max-felix-dziennik
Animagia QzgSDG8




Gracz




Animagia Empty


PisanieAnimagia Empty Animagia  Animagia EmptySro Sie 04 2021, 17:14;





Maximilian Felix Solberg


Animagia



FABULARNE WYTYCZNE:


• należy rozegrać wątek lub retrospekcję (min.6 postów na osobę), gdzie wytłumaczy nasze zainteresowanie nauką animagii - jak się o niej dowiedziałeś? Co sprawiło, że chcesz spróbować? Czy faktycznie masz potencjał i jesteś dobry z kontrolowania magii oraz transmutacji?;

Wątek 1: - Pewnego razu w Kanadzie
Wątek 2: Kontynuacja

• napisać min. 2 posty (min. 3 tysiące znaków ze spacjami) opisujący pomysł, przygotowanie się do procesu nauki - zapoznanie z przepisem na eliksir, zapisaniem potrzebnych składników oraz wspomnieć o ogólnych zasadach, które dotyczą całego rytuału;

Post 1: -  Wątek z przygotowaniem eliksiru
Post 2: -

• jeśli uczymy się z pomocą gracza posiadającego tę umiejętność lub z pomocą Mistrza gry/Czarodziejskiej Duszy, należy rozpisać wątek (min. 6 postów), gdzie dowiadujemy się o jego umiejętności oraz prosimy o pomoc w jej opanowaniu przez nas;


Wątek 1: - Proszę Vin-Eurico o pomoc

• rozegrać min. 3 wątki (po 6 postów na osobę) w których spędzamy czas na nauce lub ćwiczeniach  z osobą, która już ma opanowaną tą umiejętność; jeśli na forum jest takich deficyt można zastąpić to osobą, która ma wysoki próg nauki transmutacji; polecamy tu wybranie sobie mentora, osoby, która będzie nami kierować podczas nauki lub poprosić o pomoc Mistrza gry/użytkownika z Czarodziejowej Duszy;


Wątek 1: - Ćwiczenia z Leo
Wątek 2: - Ćwiczenia z Leo ponownie
Wątek 3: - Doszkalanie się o animagii z Camaelem

• rozegrać 2 posty (min. 3 tysiące znaków), gdzie ćwiczymy zaklęcia warte 30 punktów, jakie można znaleźć w zaawansowanych księgach do transmutacji, a także 1 post (3 tysiące znaków) lub wątek (6 postów na osobę) - można prosić o pomoc - z uwarzeniem eliksiru;


Post 1: - Ćwiczę zaklęcie specjalne (Piertotum Locomotor)
Post 2: - Pojedynek samymi zaklęciami 30+
Post 3: - Doskonalenie Piertotum Locomotor - kontynuacja

• rozegranie wypicia eliksiru oraz rzucenie inkantacji, ważne jest pamiętanie o burzy z piorunami za oknem. Należy opisać uczucia towarzyszące zmianie formy oraz pierwsze wrażenia z przebywania w postaci zwierzęcej;


Wątek 1: -

• należy minimum 10 razy wspomnieć o żuciu listka młodej mandragory - bez przerwy od pełni do pełni przez 30 dni, a następnie zamknięcie go w szklanej fiolce i zamknięcie go w zacienionym miejscu. Stanowi od podstawę - esencję - do eliksiru animagicznego;

1: - Pierwsza wzmianka
2: - Druga wzmianka
3: - Trzecia wzmianka
4: - Czwarta wzmianka
5: - Piąta wzmianka
6: - Szósta wzmianka
FAIL

Podejście drugie:

1: - Pierwsza wzmianka
2: - Druga wzmianka
3: - Trzecia wzmianka
4: - Wzmianka czwarta
5: - Piąta wzmianka
6: - Szósta wzmianka
7: - Siódma wzmianka
8: - Ósma wzmianka
9: - Dziewiąta wzmianka
10: - Dziesiąta wzmianka

• im więcej punktów w statystykę transmutacji tym szybciej odniesiemy sukces. Warto również ćwiczyć eliksiry i zaklęcia;

Transmutacja: 56pkt
Zaklęcia i OPCM: 37pkt
Eliksiry: 120pkt
(05.08.2021r.)

Transmutacja: 73pkt
Zaklęcia i OPCM: 56pkt
Eliksiry: 167pkt
(20.09.2022r.)

• po udanej przemianie trzeba pamiętać o treningach szybkiej zmiany, która z początku idzie dość mozolnie oraz o przyzwyczajaniu się do zwierzęcej formy. Zmiany zmysłów i postrzegania skutkują częstym bólem głowy, a przy zbyt intensywnym korzystaniu z umiejętności w pierwszych miesiącach, również omdleniami.

Post 1: -
Post 2: -
Post 3: -
Wątek 1: -
Wątek 2: -
Wątek 3: -


• Wzmianki pozawytyczne:

1. Podwórko

2. Składzik

3. Pure Lux

4. Lekcja Transmutacji

5. Lekcja Astronomii

6. Spotkanie z Joshem

7. Rozmowa z Joshem

8. wąwóz wiary

9. Rozmowa z Marlenką

10. Spotkanie z Victorią

• Napisz w temacie, dlaczego przemieniasz się akurat w to zwierzę i z jakiego powodu do Ciebie pasuje.

Kojot nie pasuje do prerii. Preria rządzi się swoimi prawami, niezmiennym porządkiem wschodu i zachodu słońca. Trawy buja wiatr. Roślinność żyje w harmonii ze zwierzętami. Kojot zakłóca tę harmonię. Jest niepokornym burzycielem ładu, indywidualistą, który zawsze podkreśla odmienność swojego "ja".
Przypisana mu została rola psotnika, wielkiego oszusta, który wprowadza w błąd ludzi i inne zwierzęta. Posiada przymioty magiczne, jak zdolność komunikowania się z ludźmi, wpływania na nieożywioną materię, wprawiania jej w ruch, a także uzdrawiania chorób. Zachowanie kojota nie sprzyja łatwej klasyfikacji, sterowaniu czy ukrytej tresurze. Kojot wyraża siłę nieposkromionej natury, dzikość i obcość, które, wymykając się zamkniętemu systemowi władzy i dominacji, stanowią dla niego zagrożenie. Jest jednocześnie mądrym przewodnikiem i figlarnym figlarzem.  Kojot ma zdolność dostosowania się do trudnych warunków i przewodzenia ludziom przez życiowe wyzwania. Uważano go za istotę sprytną i inteligentną, która ma zdolność przekształcania się. Kojot jest symbolem wolności, przeznaczenia i umiejętności przetrwania. Jest często ukazywany jako postać o wielu twarzach – zarówno jako zabawny kłamca, jak i mądry nauczyciel. Kojot to dziki mędrzec, przekazujący swoje przesłanie w sposób subtelny i pośredni. Jego duch nie jest zawsze prostolinijny, często ukrywa się za dowcipem i żartem, by dotrzeć do naszych serc. Współpraca z Kojotem wymaga czujności.

Jako zwierzę duchowe Kojot skłania nas do zastanowienia się nad aspektami naszego życia, które może ukryliśmy przed światem i samymi sobą. Często te ukryte sprawy wpływają na naszą równowagę ciała, umysłu i ducha, choć może być nam tego nieświadomie. Uświadomienie sobie tych kwestii i znalezienie zdrowych mechanizmów radzenia sobie staje się kluczowym krokiem w kierunku pełni.

Jednocześnie Kojot przegania ponure chmury i negatywne perspektywy, podarowując nam zdolność patrzenia na życie z przymrużeniem oka i dobrym humorem. Z niego czerpiemy przypomnienie, że niepewność jest nieodłączną częścią życia i warto podejść do niej z akceptacją. Kojot zachęca nas do cieszenia się chwilą i radośnie uwolnić to, nad czym nie mamy kontroli.

Gdyby Kojot miał mantrę, to pewnie brzmiałaby: „Oczekuj niespodzianek”. Jest przypomnieniem, że życie pełne jest nieoczekiwanych zdarzeń, które warto przyjąć z wdzięcznością i elastycznością. Otwierając się na nauki Kojota, możemy odkryć magię w codziennych doświadczeniach i głębszy sens w naszej własnej podróży życiowej.
Przywołanie energii Kojota daje nam szansę na introspekcję, rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnościami w życiu i postrzegania rzeczywistości z większą lekkością. Jego mądrość pomaga nam odnaleźć równowagę w życiu, budować harmonijne relacje i radzić sobie z nowymi sytuacjami, które przynoszą zmiany i wyzwania.
Kojot, jako duchowe zwierzę, stawia przed nami zadanie rozpoznania i zrozumienia naszych maski oraz tego, kiedy warto je zdjąć, aby wyrazić naszą prawdziwą naturę. Wkracza w życie tych, którzy zbyt poważnie podchodzą do codzienności, przypominając nam, że czasami warto zrelaksować się, śmiać się z naszych błędów i wykorzystywać je jako cenne lekcje życia, które prowadzą do naszego rozwoju.

Nauka śmiechu i umiejętność korzystania z humoru jako formy radzenia sobie z trudnościami stają się niezwykle uzdrawiającymi narzędziami. Kojot przekonuje nas, że życie nie zawsze musi być tak poważne, jak byśmy to sobie wyobrażali, i że śmiech może być lekarstwem na wiele dolegliwości duszy.




______________________



 
I thought that I could walk away easily
But here I am, falling down on my knees
Powrót do góry Go down
 

Animagia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Animagia QCuY7ok :: 
rozwoj postaci
 :: 
Genetyki
-