Analogicznie do kół zainteresowań utworzyliśmy dla dorosłych proponowane ścieżki kariery, w których będą się pojawiać zadania do wykonania, pomagające postaci wspiąć się po szczeblach kariery i awansować, a także być może stać się bardziej rozpoznawalnym.
Dorośli czarodzieje będą mogli w tym temacie wyrazić swoje zainteresowanie przypisaniem do danej ścieżki kariery.
Zasady
1. Ścieżki kariery dorosłych postaci nie posiadają żadnej struktury klubowej, co za tym idzie – nie mają przewodniczących i postacie nie organizują samodzielnie zadań. 2. Jedna postać może wykazać zainteresowanie maksymalnie trzema ścieżkami kariery, przy założeniu, że dorosły czarodziej nie ma czasu na więcej zajęć, kiedy zajmuje się pracą i innymi obowiązkami. Na drodze wyjątku, moderacja może rozpatrzyć większą ilość ścieżek – należy to jednak dobrze i logicznie uargumentować, a także wykazywać zainteresowanie w późniejszym wykonywaniu zadań. Przy czym na każdy okres trwania zadań, jedna postać może wykonać ich maksymalnie dwa. 3. Zadania będą pojawiać się kwartalnie, jedno i to samo zadanie mogą wykonać maksymalnie dwie postaci. Zadania będą się wiązać z nagrodami przedmiotowymi lub pieniężnymi. 4. Poza nagrodami, za wykonanie zadań można także otrzymać punkty kuferkowe. By otrzymać 2pkt należy napisać standardowy wątek na 6 postów po minimum 5 linijek, natomiast by otrzymać 1pkt należy napisać post na minimum 3500 znaków ze spacjami. Zadanie można jednak wykonać krótszym postem lub wątkiem i otrzymać nagrodę, lecz nie punkty kuferkowe! 5. Chęć wykonania zadania należy zgłosić w tym temacie, kodem zamieszczonym na dole posta i rozpocząć je w ciągu dwóch tygodni od zgłoszenia, w przeciwnym razie zgłoszenie zostanie usunięte, a zadanie pozostanie wolne dla innej osoby. Po wykonaniu zadania należy zgłosić się odpowiednim kodem, prośba, by edytować swój istniejący już post! Po zdobycze nie należy się zgłaszać w upomnieniach.
Dodatkowo: Wszelkie pytania należy kierować do @Ruby Maguire, w razie jej nieobecności każdy moderator służy pomocą. Twórca:@Dina Harlow
kody do zgłoszeń
• Zgłoszenia do przypisania do ścieżki
Kod:
<zg>Imię i Nazwisko:</zg> wpisz <zg>Ścieżka kariery:</zg> wpisz
• Zgłoszenia chęci wykonania zadania
Kod:
<zg>Imię i Nazwisko:</zg> wpisz <zg>Zadanie ze ścieżki:</zg> nazwa ścieżki kariery <zg>Rozpoczęte:</zg> tak / nie (w przypadku rozpoczęcia należy podlinkować odpowiedni post)
• Zgłoszenia wykonania zadania
Kod:
<zg>Imię i Nazwisko:</zg> wpisz <zg>Wykonane zadanie:</zg> wpisz nazwę ścieżki i podlinkuj wykonane zadanie <zg>Zyski:</zg> wpisz należne nagrody i punkty jeśli spełniłeś warunki
Ostatnio zmieniony przez Melusine O. Pennifold dnia Pon 4 Maj 2020 - 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Melusine O. Pennifold
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 24
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 169
C. szczególne : turban na głowie z magicznymi wzorami, piegi na twarzy, płynne ruchy, zwiewne ubrania;
Ścieżka kariery Artysta dotyczy wszystkich postaci, które mogą się poszczycić znajomością artystycznego półświatka. Każdy muzyk, rzeźbiarz, aktor, a także dziennikarz, malarz czy pisarz i tym podobne, jest mile widziany w tej ścieżce.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Działalność Artystyczna.
Zadanie na styczeń - marzec wolne 2/4
Stowarzyszenie Artystów - Łzy Feniksa zajmuje się między innymi dokumentowaniem zdarzeń bieżących Wielkiej Brytanii, zapisując się na kartach historii zdjęciami, obrazami, artykułami na temat ważnych wydarzeń. To właśnie oni posiadają zbiór różnych materiałów opowiadających o zajściach, o których czyta się na kartach podręczników do historii magii.
Teraz zaś członkowie Stowarzyszenia zachęcają wszystkich artystów do pomocy w tworzeniu nowego rozdziału w ich obszernych zbiorach. Waszym zadaniem jest udokumentowanie tego, co dzieje się na Wyspach, zaś forma jest absolutnie dowolna. Może to będzie obraz, zdjęcie albo reportaż? A może coś, co nikomu się jeszcze nie śniło?
Rzuć k6 na to co cię spotyka w trakcie pracy: • 1 albo 4 – obserwując zachowanie pyłu, nieświadomie wystawiłeś się na jego działanie, przez co zaczynasz śmiać się z byle powodu i trudno ci skupić się na pracy. Ponieważ nie możesz się opanować, będziesz musiał udać się do szpitala św. Munga i napisać tam jednopostówkę z procesu leczenia na minimum 2 000 znaków. • 2 albo 5 – na twoich oczach pracownicy Ministerstwa Magii zaczynają usuwać pył z okolicy, jeszcze chwila i nie będziesz mieć czego oddać w swojej pracy. Musisz coś zrobić, tylko co? • 3 albo 6 – a może tak spróbować wykorzystać pył do swojej pracy? Jednak narzędzia, na które spada pył znikają, aby pojawić się w innym miejscu, kolory zmieniają swoje odcienie mieniąc się w nieco baśniowy sposób, tusz zmienia ułożenie, rozlewając się w pełno zawijasów.
Za wykonanie zadania otrzymasz magiczny dyktafon (+1 DA)
Artyści
• Christopher Walsh • Elijah J. Swansea • Larkin J. Swansea • Irvette de Guise
Przyrodnik
Ścieżka kariery Przyrodnik dotyczy wszystkich postaci, które zaznajomione są z magiczną florą i fauną. Każdy, kto wie co nie co na temat roślin i zwierząt, czy też zwyczajny miłośnik magicznych stworzeń odnajdzie się w tej ścieżce.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Zielarstwo i Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami.
Zadanie na styczeń - marzec wolne 0/4
Miłośnicy fauny i flory zostali poproszeni o pomoc w zorientowaniu się, jak tajemniczy smog wpływa na wszelką roślinność i magiczne stworzenia. Departament Magicznych Wypadków i Katastrof koncentruje się bowiem w swoich działaniach głównie na terenach zamieszkanych, starając się zadbać o czarodziejską społeczność. Nikt jednak nie wie, co do powiedzenia w tym temacie ma przyroda.
Waszym zadaniem jest sporządzenie dokładnego raportu dla Ministerstwa, opisującego wpływ niezidentyfikowanego pyłu na rośliny lub stworzenia i odesłanie go do Departamentu Magicznych Wypadków i Katastrof.
Zielarze: Im dalej wchodzisz w wybrany teren, tym więcej migoczącego delikatnie pyłu dostrzegasz. W końcu docierasz do miejsca, z którego widzisz gęstwinę pokrytą śniegiem i lodem, a także niewielką, ale całkowicie zieloną polankę, pokrytą cienką warstwą pyłku. Wcześniej mogłeś jedynie podejrzewać, że tajemniczy smog wpływa na rośliny, teraz zaś możesz być tego absolutnie pewien. Najwyraźniej pył przyspiesza ich wegetację. Rzuć k6 na to, co dodatkowo dostrzegasz na polanie: • 1 albo 4 – kwitnące paprocie o soczyście zielonych liściach, które migoczą w słabych promieniach słońca; • 2 albo 5 – grzybki na cienkich nóżkach z dużymi spiczastymi kapeluszami, zadziwiająco wybujałe, rosną w półokręgu, sięgając miejsca, gdzie pada cień z drzew i nie widać pyłku; • 3 albo 6 – rośliny z rodzaju astrowatych, jakich nie widziałeś do tej pory, ale nie jesteś w stanie ich dotknąć, zupełnie jakby były złudzeniem optycznym.
Zwierzęciarze: Ostrożnie rozglądasz się wokół siebie, dostrzegając coraz więcej tropów zwierząt, w tym takich, które powinny jeszcze zimować; pustych nor, a wokół nich na roślinach widzisz migoczący pył. Jesteś przekonany, że smog przerywa hibernację niektórych gatunków, co może skończyć się dla nich fatalnie. Rzuć k6 na to, co dodatkowo dostrzegasz: • 1 albo 4 – młode centaury, które oczarowane tym, co widzą, próbują pochwycić pył, jednak w ich zachowaniu widzisz jakąś niepewność, coś obcego, jakby zupełnie nie skupiały się na tym, co je otacza; • 2 albo 5 – dwa szpiczaki, które nie tylko nie śpią, choć powinny hibernować przez zimę, ale zachowują się całkowicie niezgodnie z prawidłami natury, zupełnie, jakby coś pomieszało się im w głowach; • 3 albo 6 – hipnotynki mesmeri latające po okręgu w świetle promieni słońca, zupełnie jakby chciały tańczyć i świętować coś, o czym nie masz pojęcia, więc lepiej uważaj, żeby cię nie zahipnotyzowały.
Za wykonanie zadania otrzymasz magiczny dziennik
Przyrodnicy
• Christopher Walsh • Frederick Shercliffe • Longwei Huang • Maximilian Brewer • Xanthea Grey • Blaithin 'Fire' A. Dear • Irvette de Guise • Noreen Finch
Twórca
Ścieżka kariery Twórca dotyczy wszystkich postaci, które odnajdują się w tworzeniu przedmiotów wszelakich, od różdżek po magiczną biżuterię i pojazdy, tudzież ich naprawianiu.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Transmutacja.
Zadanie na styczeń - marzec wolne 2/4
Walka z tajemniczym smogiem, to nie tylko usuwanie nieco szalonych skutków tego zjawiska, ale również próba zapobiegania tym przykrym konsekwencjom. Ministerstwo Magii zaapelowało do czarodziejskiej społeczności o pomoc w stworzeniu przedmiotu, który uniemożliwiłby osiadanie pyłowi na wszystkim wokoło. Ponieważ nieznane są konsekwencje długiej ekspozycji na jego działanie, poszukiwane są rozwiązania nie tylko eleganckie, ale przede wszystkim praktyczne.
Waszym zadaniem jest skonstruowanie nakrycia głowy, które skutecznie chroniłoby przed przedziwnym smogiem, zdającym się coraz bardziej ingerować w życie czarodziejów.
Rzuć k6 na wydarzenie towarzyszące, gdzie wynik parzysty oznacza, że wszystko przebiega zgodnie z planem, zaś wynik nieparzysty oznacza, że w trakcie prób twój prototyp wchłania pyłek, następnie zrzucając go na noszącego, a ty dostajesz napadu śmiechu. Dorzuć k100 na to jak duże wrażenie robi twój prototyp.
Za wykonanie zadania otrzymasz syrenią spinkę, a jeśli wynik k100 wyniósł powyżej 80 dodatkowo otrzymasz 30g.
Twórcy
• Larkin J. Swansea • Blaithin 'Fire' A. Dear • Nicholas Seaver
Kucharz
Ścieżka kariery Kucharz dotyczy czarodziejów, którzy posiadają zdolności magicznego gotowania, ścieżka ugości wszystkich miłośników cukiernictwa i gotowania, barmanów i mistrzów w zaparzaniu kawy.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Magiczne Gotowanie.
Zadanie na styczeń - marzec wolne 3/4
Dziwny pył, który unosi się nad Wielką Brytanią, powoduje wiele zamieszania i problemów. Czarodziejów męczą nie tylko nagłe wybuchy śmiechu, ale również niepohamowanego głodu. Punkty gastronomiczne zaczynają pękać w szwach, a przez braki pracowników – spowodowane koniecznością wizyty w szpitalu świętego Munga – właściciele zmuszeni są szukać dodatkowych rąk do pracy. Na witrynach pojawiają się ogłoszenia o tymczasowym zatrudnieniu kucharzy, cukierników oraz piekarzy do pomocy w przygotowywaniu zamówień.
Waszym zadaniem jest pomoc w realizacji zamówień, zgodnie z podsuwanymi wam pospiesznie przepisami. Nikt nie chce, by głodni musieli długo czekać, bo to rodzi jedynie więcej problemów i całkowicie niepotrzebnych awantur.
Rzuć literką, gdzie: • spółgłoska – oznacza, że odrobina pyłu trafia do przygotowywanego przez ciebie dania i postanawiasz o tym nie wspominać; możesz jednak dostrzec, jak klienci po zjedzeniu pierwszego kęsa uśmiechają się co najmniej błogo; • samogłoska – oznacza, że dzielnie bronisz jedzenia przed składnikami spoza przepisu, przygotowując je całkowicie poprawnie.
Za wykonanie zadania otrzymasz zwierzęcą klepsydrę (+1 magiczne gotowanie)
Kucharze
• Longwei Huang • • •
Uzdrowiciel
Ścieżka kariery Uzdrowiciel jest dla czarodziejów zafascynowanych magiczną medycyną i eliksirami wszelakimi. Każdy kto posiada wiedzę na temat zaklęć leczniczych, a także zna na pamięć instrukcje warzenia eliksirów, znajdzie swoje miejsce na tej ścieżce.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Uzdrawianie i Eliksiry.
Zadanie na styczeń - marzec wolne 3/4
Do Szpitala Świętego Munga trafia coraz więcej czarodziejów w różnym wieku, którzy cierpią na długotrwałe napady śmiechu. Jest to stan niebezpieczny, gdyż pacjenci, którzy nie potrafią zaczerpnąć prawidłowo powietrza, zaczynają mdleć w różnych miejscach, a upadając, doznają kolejnych uszczerbków na zdrowiu. Do was należy pomoc czarodziejom z nagłymi napadami euforii oraz uzupełnienie malejących zapasów eliksiru spokoju.
Uzdrowiciele: W twoje ręce trafia jeden z zainfekowanych czarodziejów – śmieje się głośno, trzyma za brzuch, a z jego oczu płyną łzy, za które tylko w części odpowiada rozbawienie. Dostrzegasz wyraźnie oznaki problemów z zaczerpnięciem tchu. Rzuć k100 na stan pacjenta – im wyższy wynik, tym ten jest bliżej omdlenia. Dorzuć literkę, która określi, jak radzisz sobie z tym zadaniem, gdzie samogłoska oznacza, że potrzebujesz pomocy innego uzdrowiciela – zabrakło eliksiru spokoju, a ty przecież nie możesz zostawić pacjenta samego, a spółgłoska oznacza, że wszystko przebiega sprawnie, choć odkrywasz, że eliksir spokoju właśnie się skończył.
Za wykonanie zadania otrzymasz magiczny stetoskop (+2 uzdrawianie)
Eliksirowarzy: Poproszono cię o uzupełnienie zapasów eliksiru spokoju w szpitalu, jednak jesteś pewien, że ostatnio przygotowane porcje nie powinny skończyć się tak szybko. Kiedy docierasz do składzika na mikstury, odkrywasz, że w ogólnym zamieszaniu przestawiono wszystkie fiolki, a etykiety nie zostały należycie przyczepione do poszczególnych półek. Wygląda na to, że ktoś pomieszał butelki eliksiru spokoju z eliksirem po-zatruciowym, a ty musisz je teraz rozdzielić! Rzuć literą na to, jak dobrze radzicie sobie z tym zadaniem, gdzie A = 10%, a J = 100%. Do wyniku możesz dodać wszystkie swoje punkty z eliksirów.
Za wykonanie zadania otrzymasz kociołek z mosiądzu
Uzdrowiciele
• Ariadne W. Wickens • Maximilian Brewer • Noreen Finch • Rhode O. Fairley • Thalia S. Heartling • Xanthea Grey
Quidditch
Ścieżka kariery Quidditch jest przede wszystkim dla graczy quiddicha, trenerów miotlarskich i wszystkich związanych z tym sportem, a także dla każdego, kto kocha sport wszelaki.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Gry Miotlarskie.
Zadanie na styczeń - marzec wolne 4/4
Nietrudno zauważyć, że dziwny pył na wpływ dosłownie na wszystko, na czym osiądzie. Podczas meczu na narodowym stadionie, piłki również zaczynają zachowywać się coraz to dziwniej – kafel sam pomknął w stronę pętli, złoty znicz stracił na prędkości, a tłuczki rozpoczęły jakiś szalony taniec dookoła graczy. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że część zapasowych tłuczków nie uciekła przy tej okazji poza stadion! Zarząd poprosił wszystkich miłośników qudditcha o pomoc w odnalezieniu niesfornych piłek.
Niestety, wypełniając to zadanie, nie jesteś w stanie umknąć przed pyłem, który przenika do twoich płuc z każdym kolejnym oddechem. Rzuć k6 na to, jak bardzo smog wpływa na twój stan, gdzie: • 1 albo 2 – ogarnia cię radość, masz ochotę śmiać się dosłownie ze wszystkiego, jednak wciąż jesteś w stanie zapanować nad tym niespodziewanym wybuchem, co pozwala ci skupić się w pełni na przechwytywaniu tłuczków; • 3 albo 4 – śmiejesz się tak, że ledwie coś widzisz, a brzuch zaczyna cię boleć od tych ciągłych spazmów, jednak jakimś cudem wciąż pamiętasz o zadaniu i próbujesz się na nim skoncentrować; • 5 albo 6 – jesteś przekonany, że trafiłeś w jakieś nowe, absolutnie ci nieznane miejsce, niezwykle wręcz piękne, jednak zaczyna do ciebie docierać, że widzisz je jedynie, kiedy się śmiejesz – musisz więc spróbować zapanować nad wesołością, jeśli chcesz dostrzec tłuczki!
Za wykonanie zadania otrzymasz sportowe ochraniacze (+1 GM)
Sportowcy
• Antosha Avgust • • •
Auror / Łamacz Klątw
Ścieżka kariery Auror / Łamacz Klątw to ścieżka dla znakomitych zaklęciarzy i tych, którzy posiedli wiedzę z zakresu obrony przed czarną magią, a może wręcz i samą czarną magią?
Zadania związane są z taką dziedziną jak Zaklęcia i OPCM.
Zadanie na styczeń - marzec wolne 2/4
Minister Magii zaapelował również do wszystkich czarodziejów znających się na klątwach, prosząc o pomoc w sprawdzeniu, czy w smogu nie znajduje się coś zagrażającego zdrowiu mieszkańców Wysp. W Departamencie Tajemnic przygotowano pojemniki z mieniącym się pyłem, tak ukrytym w swoich szklanych, a może kryształowych, skrzyniach, by nic nie mogło się z nich wydostać. Co ciekawe, pył zdaje się unosić, to znów opadać, zupełnie, jakby był całkiem świadomą istotą.
Waszym zadaniem jest sprawdzenie, czy w pyle nie kryje się nuta czarnej magii, czy nie jest on nośnikiem klątwy rzuconej na całe czarodziejskie społeczeństwo, czy nie zagraża ludziom, którzy muszą go codziennie wdychać. Rzuć literką, gdzie: • spółgłoska oznacza, że pomimo podejmowanych prób, pył zdaje się nadal żyć własnym życiem, nic się w nim nie zmienia, nie reaguje na kierowane ku niemu bodźce, a ty jesteś w stanie jedynie przyznać, że w istocie pył ten przesiąknięty jest magią; • samogłoska oznacza, że w trakcie rzucania zaklęć ujawniających, coś się zmienia i przez krótką chwilę zdaje się wam, że słyszycie czyjś chichot, jednak uczucie to prędko mija.
Za wykonanie zadania otrzymasz beret uroków (+1 OPCM)
Aurorzy i Łamacze
• Antonio Díaz • Ariadne W. Wickens • Blaithin 'Fire' A. Dear • Irvette de Guise • Julia Brooks • Nicholas Seaver • Salazar Morales
Urzędnik
Ścieżka kariery Urzędnik to droga dla każdego, kto odnajduje się w przesiadywaniu w Ministerstwie Magii, bądź też żyje w zgodzie z goblinami w banku Gringotta, a może tłumaczy teksty na własną rękę?
Zadania związane są z taką dziedziną jak Historia Magii i Starożytne Runy.
Zadanie na styczeń - marzec wolne 4/4
Kiedy Minister Magii wygłosił swój apel do czarodziejskiej społeczności, poprosił również wszystkich pasjonatów historii o pomoc w odnalezieniu tekstów traktujących o podobnych anomaliach. Nie ma znaczenia, czy zapis będzie runiczny, czy znajdzie się na jakimś starym pergaminie, czy równie przedwiecznej książce, liczy się bowiem dosłownie wszystko, co pomoże w odkryciu pochodzenia dziwnego pyłu.
Waszym zadaniem jest sprawdzenie, czy w zbiorach magicznych bibliotek znajdują się księgi wspominające o podobnych zjawiskach i zgłoszenie znalezionych informacji do Ministerstwa Magii. Rzuć k6, gdzie: • 1 albo 4 – nie znajdujesz żadnych informacji na temat podobnego pyłu unoszącego się nad Wyspami, czy jakimkolwiek innym miejscem; • 2 albo 5 – odkrywasz wzmianki na temat pyłu wróżek, zdolnego do formowania się w chmurę, choć jak prędko odkrywasz, jest to jedynie teoria, zaś sam artykuł nosi znamiona wątpliwej wiarygodności; • 3 albo 6 – natrafiasz na przepowiednię średniowiecznej wiedźmy Abigail Hobbs, która traktowała o mugolach przynoszących zgubę czarodziejom, o ciemnych chmurach spowijających niebo, z których miały nadejść choroby i strach; i chociaż brzmi to dość prawdopodobnie, nijak nie pasuje do obecnej sytuacji.
Za wykonanie zadania otrzymasz samopiszące pióro
Urzędnicy
• Ariadne W. Wickens • Ryan Maguire • •
Człowiek Nauki
Ścieżka kariery Człowiek Nauki to droga dla każdego, kto wróży z magicznej kuli lub fusów herbaty, a także czarodziejów, potrafiących odczytywać wszelkie znaki pojawiające się na nocnym niebie.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Wróżbiarstwo i Astronomia.
Zadanie na styczeń – marzec wolne 1/4
Ministerstwo Magii zwróciło się z prośbą do wszystkich osób potrafiących odczytywać przyszłość z prośbą o pomoc w zaistniałej sytuacji. Układ gwiazd i planet, fusy z herbaty, kryształowe kule, karty tarota, mapy nieba, to wszystko może ostatecznie odsłonić rozwiązania, na które nie wpadnie żaden inny czarodziej. Nikt nie wie, jakie nowe problemy może ujawnić smog, toteż każda informacja przesłana do Departamentu Tajemnic może okazać się na wagę złota. Trzeba poszukiwać dosłownie wszystkiego, starając się nakłonić przyszłość do tego, by ujawniła swe prawdziwe oblicze.
Wynik kości k6 pomnóż razy 20 – taką zapłatę otrzymasz.
Ludzie Nauki
• Frederick Shercliffe • Laeana Aasveig • Maximilian Brewer • Xanthea Grey •
Ostatnio zmieniony przez Melusine O. Pennifold dnia Wto 5 Maj 2020 - 15:49, w całości zmieniany 1 raz
Blaithin 'Fire' A. Dear
Wiek : 24
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż, zapach damasceńskich róż
Imię i Nazwisko: Blaithin 'Fire' A. Dear Zadanie ze ścieżki: Łamacz Klątw Rozpoczęte:tak
Imię i Nazwisko: Blaithin 'Fire' A. Dear Zadanie ze ścieżki: Przyrodnik Rozpoczęte:tak
na rozpoczęcie czekamy do 7 lutego
______________________
Co z Fire?:
O dziwo - utrzymuje kontakty ze znajomymi, zwłaszcza z Leo oraz swoim młodszym bratem! Ale rzadko bywa w Wielkiej Brytanii. Ponownie wróciła do podróżowania po świecie, głównie Azji i Afryce, nie tłumacząc nikomu prawdziwego powodu... Wpadła w tarapaty, jak to zwykle. Powiązane z przestępczością i czarną magią, jak to zwykle. Wykonuje różne niebezpieczne zadania, za towarzysza mając Ravingera, którego bez cienia wyrzutów sumienia porzuci, jak tylko jej Tease opuści Azkaban. Ach i adoptowała ośmioletnią dziewczynkę - Fleur.
Kindness is weakness
Compassion made me lower my wand. Loyalty made me lose my eye. Hope made me put the poison away. Never again.
Playlista
Ostatnio zmieniony przez Blaithin 'Fire' A. Dear dnia Sro 7 Lut 2024 - 22:12, w całości zmieniany 1 raz
Imię i Nazwisko: Larkin J. Swansea Zadanie ze ścieżki: artysta Rozpoczęte: tak - wątek
Imię i Nazwisko: Larkin J. Swansea Zadanie ze ścieżki: twórca Rozpoczęte: tak - twórca
na rozpoczęcie czekamy do 8 lutego
EDIT: Imię i Nazwisko: Larkin J. Swansea Wykonane zadanie:artysta Zyski: +2 DA, magiczny dyktafon (+1 DA)
Imię i Nazwisko: Larkin J. Swansea Wykonane zadanie:twórca Zyski: +2 transmutacja, syrenia spinka
______________________
ti dedico il silenzio
tanto non comprendi le parole
Ostatnio zmieniony przez Larkin J. Swansea dnia Pon 5 Lut 2024 - 13:55, w całości zmieniany 2 razy
Nicholas Seaver
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 185cm
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.
Imię i Nazwisko: Nicholas Seaver Zadanie ze ścieżki: Twórca Rozpoczęte: nie
Imię i Nazwisko: Nicholas Seaver Zadanie ze ścieżki: Łamacz klątw Rozpoczęte:tak
na rozpoczęcie czekamy do 8 lutego
Ostatnio zmieniony przez Nicholas Seaver dnia Czw 8 Lut 2024 - 22:33, w całości zmieniany 1 raz
Christopher Walsh
Wiek : 35
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 183
C. szczególne : Blizna u dołu brzucha oraz niewielka blizna na ręce, blizny na piersi po jadzie akromantuli, ciemnogranatowe blizny na lewym ramieniu; obrączka z czarno-zielonej muszli; runa agliz na lewym nadgarstku
Imię i Nazwisko: Christopher Walsh Zadanie ze ścieżki: Artysta Rozpoczęte: tak - wątek
Imię i Nazwisko: Christopher Walsh Wykonane zadanie: Artysta - wątek oraz leczenie konsekwencji Zyski: magiczny dyktafon (+1 DA) oraz +2 pkt DA
______________________
After all these years you still don't know The things that make you
beautiful
Ostatnio zmieniony przez Christopher Walsh dnia Nie 4 Lut 2024 - 14:45, w całości zmieniany 2 razy
Maximilian Brewer
Wiek : 21
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 178 cm
C. szczególne : Blizny na całym ciele, które wychynęły po usunięciu wszystkich mugolskich tatuaży, runa agliz na lewym ramieniu, krwawa obrączka na palcu serdecznym prawej dłoni, blizna w kształcie błazeńskiej czapki na prawej piersi, trzy blizny przez całe plecy, blizna w kształcie kluczy tuż nad sercem
Imię i Nazwisko: Longwei Huang Zadanie ze ścieżki: Przyrodnik Rozpoczęte: tak - wątek
Imię i Nazwisko: Longwei Huang Zadanie ze ścieżki: kucharz Rozpoczęte: tak - wątek
EDIT: Imię i Nazwisko: Longwei Huang Wykonane zadanie:przyrodnik Zyski: +2 onms, magiczny dziennik
Imię i Nazwisko: Longwei Huang Wykonane zadanie:kucharz Zyski: +2 magiczne gotowanie, zwierzęca klepsydra (+1 magiczne gotowanie)
______________________
I won't let it go down in flames
Ostatnio zmieniony przez Longwei Huang dnia Nie 4 Lut 2024 - 21:17, w całości zmieniany 2 razy
Xanthea Grey
Wiek : 35
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 170cm
C. szczególne : wygląda zdecydowanie młodziej niż pokazuje metryka, ma wyraziste oczy, ufarbowane na szaro włosy do linii bioder i bardzo jasną karnację