Niezależnie od wieku i pozycji społecznej każdy czarodziej potrzebuje rozrywek, które pomogą mu się oderwać od obowiązków codzienności. Wśród nich znajdują się gry oraz zabawy czarodziejskie - te dedykowane młodzieży, jak i te typowo przeznaczone dla dorosłych czarodziejów. Wśród tych pierwszych znajdują się: eksplodujący dureń, wyścigi na miotłach, bludger, szkolne pojedynki, gargulki i smocze starcia. Choć dorośli również często grają w te gry to jeśli szukają emocji, możliwości zarobku albo adrenaliny mogą wybrać rozrywki im dedykowane np. grę w krwawego barona, wyścigi samochodowe, astroletkę, therię lub uliczne pojedynki.
Choć większość tych rozrywek można wprowadzić w swojej fabule samodzielnie, to raz na dwa miesiące Mistrzowie Gry będą prowadzili rozgrywki przeznaczone dla określonych grup użytkowników.
Wszelkie informacje na ten temat oraz zapisy będą umieszczane w tym temacie.
Postać: Victoria Brandon Liga: szkolna Magia dominująca: transmutacja Magia poboczna: zaklęcia Cechy eventowe: pojawiam się i znikam, gibki jak lunaballa (zwinność), świetne zewnętrzne oko (spostrzegawczość); niezręczny troll (brak empatii), bez czepka urodzony, rączki jak patyki (siła); Specjalizacje kuferkowe: transmutacja szczegółowa (detali, pojedynczych rzeczy), transmutacja obiektów
Postać: Benjamin Auster Liga: profesjonalna Magia dominująca: zaklęcia Magia poboczna: transmutacja Cechy eventowe: Świetne zewnętrzne oko (spostrzegawczość), Złotousty Gilderoy (perswazja); Tykająca łajnobomba (zapalnik), Bez czepka urodzony; Specjalizacje kuferkowe: -
______________________
Miałem skrawek sumienia Myślałem, że mam ich, a tylko znałem imienia Miałem swój stres, swój gniew, chwałę, cierpienia Wartości się jak olej w aucie wymienia
Postać: Drake Lilac Liga: Profesjonalna Magia dominująca: Zaklęcia i OPCM Magia poboczna: Transmutacja Cechy eventowe: Silny jak buchorożec (siła, wytrzymałość), Silna Psycha (opanowanie), Drzemie we mnie zwierzę (zachowanie), Połamany Gumochłon, Bez czepka urodzony Specjalizacje kuferkowe: ✓ Specjalizacja Zaklęcia i OPCM: Ofensywne ✓ Specjalizacja Zaklęcia i OPCM: Defensywne
Salazar Morales
Wiek : 39
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 183 cm
C. szczególne : blizny ciągnące się przy lewej nerce i po prawej stronie żeber | niewielkie, krwawe znamię w kształcie krzyża na grzbiecie prawej dłoni | krwawy znak w kształcie obrączki
Postać: Salazar Morales Liga: profesjonalna Magia dominująca: OPCM Magia poboczna: Transmutacja Cechy eventowe: złotousty gilderoy (lider), świetne zewnętrzne oko (spostrzegawczość), niezręczny troll (brak empatii), drzemie we mnie zwierzę (zachowanie) Specjalizacje kuferkowe: dopiszę po odzyskaniu rangi i kufra, bo nie pamiętam czy i co mam XDDD
Julia Brooks
Wiek : 22
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 170
C. szczególne : grzywka, tatuaże, pedantyzm, wisiorek z osą, pierścień działania na palcu,pachnie lawendą
Bludger nie jest najbezpieczniejszą z gier miotlarskich, a jednak po usilnych prośbach ze strony uczniów, udało się przeforsować zgodę na jego rozgrywki na terenie Hogwartu. Kadra zapewnia zaplecze medyczne i pilnuje porządku, na wypadek gdyby któregoś z uczestników poniosło - w końcu nawet tak brutalny sport ma swoje zasady. Mimo to zgłaszając się należy pamiętać, że nie jest to atrakcja dla osób wrażliwych i delikatnych, a pobyt w Skrzydle Szpitalnym jest niemal gwarantowany. Jeśli jednak ktoś potrzebuje wyładować emocje lub nadmiar energii w kontrolowanych warunkach, te rozgrywki są właśnie dla niego!
Zapraszamy wszystkich, nie tylko członków drużyn quidditcha!
Zasady
1. Opis Bludgera można znaleźć tutaj, ale szczegółowe zasady zostaną doprecyzowane pod kątem wrześniowych rozgrywek.
2. Brać udział w rozgrywkach mogą wyłącznie uczniowie i studenci.
3. Zgłosić może się dowolna liczba graczy oraz dowolna liczba multikont, aczkolwiek tylko podczas trwania zapisów. Po upłynięciu terminu zapisu wciąż można się zgłaszać na listę rezerwową - nie ma jednak gwarancji na to, że organizator włączy postaci z listy rezerwowych do gry.
4. Dokładna forma rozgrywek (grupowe lub pojedynki) będzie dobrana w zależności od liczby zgłoszonych postaci. W kodzie zgłoszeniowym można wpisać swoje preferencje i wymarzone zespoły.
5. Czas na odpis dla każdego uczestnika to 48h. Możliwe jest jednorazowe przedłużenie czasu o dodatkowe 24h, jeśli zgłoszona zostanie nieobecność prywatnie do organizatora.
6. Każdy uczestnik (który dotrzyma terminów) zostanie nagrodzony punktem gier miotlarskich do kuferka. Zwycięzcy poszczególnych części rozgrywek otrzymają dodatkowo galeony, przedmioty lub jeszcze jeden punkt.
7. Brak odpisu w regulaminowym czasie będzie skutkował konsekwencjami fabularnymi oraz utratą połowy galeonów z konta.
Zgłoszenia
Kod do zgłoszeń:
Kod:
<zgss>Postać:</zgss> wpisz imię i nazwisko zgłaszanej postaci <zgss>Preferowana forma:</zgss> grupowe/pojedynek <zgss>Wymarzona drużyna:</zgss> wpisz max 2 postaci, z którymi Twoja postać chciałaby być w drużynie
Postać: Lockie I. Swansea Preferowana forma: wszystko jedno, ważne, że moge kogoś pobić z błogosławieństwem Li Wang Wymarzona drużyna:@Maximilian Felix Solberg
Terry Anderson
Rok Nauki : VI
Wiek : 16
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 173 cm
C. szczególne : mocny szkocki akcent, piegi na całym ciele, kilka pryszczy na twarzy, niedawno przeszedł mutacje