Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Szkolne Drużyny Quidditcha

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Bell Rodwick

Mieszkaniec Hogsmeade
Wiek : 25
Czystość Krwi : 90%
Galeony : 4902
  Liczba postów : 4482
http://czarodzieje.forumpolish.com/t58-bell-rodwick
http://czarodzieje.forumpolish.com/t243-bell-rodwick
http://czarodzieje.forumpolish.com/t649-bellcia
http://czarodzieje.forumpolish.com/t7785-bell-rodwick#216614
http://dzika-mafia.blog.onet.pl/
Szkolne Drużyny Quidditcha QzgSDG8




Gracz




Szkolne Drużyny Quidditcha Empty


PisanieSzkolne Drużyny Quidditcha Empty Szkolne Drużyny Quidditcha  Szkolne Drużyny Quidditcha EmptySob Sie 11 2012, 14:37;


Druzyny Quidditcha

Jednymi z najbardziej emocjonujących wydarzeń w ciągu roku szkolnego są mecze Quidditcha rozgrywające się między domami Hogwartu. Co roku, to inni podopieczni założycieli Hogwartu, mają szansę zdobyć Puchar Quidditcha, sprawiając, że ich nazwiska na zawsze zawisną w Izbie Pamięci, a start w karierze sportowca stanie się łatwiejszy. Chcesz spróbować swych sił w tej najpopularniejszej czarodziejskiej grze?

Jeśli chcesz, aby twoja postać została członkiem jednej z drużyn, możesz skopiować poniżej zamieszczony kod i wkleić go, wypełniony, w tym temacie. Pamiętaj, jeśli się zapisujesz - liczymy, że będziesz aktywnie uczestniczyć nie tylko w meczach, ale i treningach. Jeśli zaś wszystkie pozycje są obsadzone, koniecznie zgłoś się na rezerwowego, osoby z tych stanowisk praktycznie zawsze biorą udział we wszystkich meczach, zastępując nieobecnych!

Kapitanowie drużyn
Przywilej zostania kapitanem wiąże się z możliwością korzystania z Łazienki Prefektów, ale także z obowiązkiem organizowania treningów dla swojej drużyny przynajmniej raz na dwa miesiące. Osoba, która już posiada rangę prefekta, nie może dodatkowo być kapitanem.
Aby zostać kapitanem, należy zorganizować trening z wykorzystaniem autorskich kostek lub jednej z opisanych gier miotlarskich.
Kapitanowie, którzy przez dwa miesiące nie zorganizują treningu, nie są od razu pozbawiani swojej funkcji. Dzieje się to dopiero w momencie, kiedy zgłosi się nowy kandydat i przeprowadzi trening. Za organizację treningu kapitanowi przysługuje ilość punktów kuferkowych zgodna z tymi zasadami.
W przypadkach wyraźnych różnic w miotlarskiej aktywności zawodników drużyn, kapitanowie mają możliwość ingerencji w strukturę pierwszego składu swoich zespołów w postaci przeniesienia aktywniejszego rezerwowego w miejsce gracza o znikomym udziale w meczach, treningach, czy życiu drużyny, zwłaszcza, gdy odstająca postać jest jednym z kont użytkownika, który posiada już postać w pierwszym składzie któregoś z pozostałych szkolnych zespołów. Wszystko musi mieć jednak solidne, fabularne podstawy oraz wymaga wcześniejszego upomnienia zawodnika, który przestał udzielać się sportowo, aby dać mu odpowiednią ilość czasu na zreflektowanie się.

Rezerwowi
Podczas trwania meczu należącego do oficjalnych szkolnych rozgrywek możliwe jest wprowadzenie przez kapitana do gry jednego zawodnika z rezerw w zamian za inną osobę, która zejdzie na ławkę i nie będzie już mogła zostać ponownie wywołana na boisko w trwającej rozgrywce. Rezerwowy będzie mógł nadal korzystać z przysługujących mu za punkty kuferkowe przerzutów i wyposażenia własnego oraz drużynowego, o ile to ostatnie nadal będzie dostępne. Dotyczy to wszystkich pozycji, jednak w przypadku szukających istnieją pewne ograniczenia dotyczące posiadanych przez rezerwowego przerzutów oraz zasad wprowadzenia na boisko:
1. Wchodzący szukający rzuca swoje kości na łapanie znicza jako drugi w kolejności w najbliższej turze, ponieważ ominęła go wcześniejsza kolejka, w której ta kolejność była ustalana.
2. Maksymalna liczba dostępnych przerzutów dla rezerwowego szukającego zmniejszona jest do ilości, którą posiadał schodzący szukający w momencie opuszczenia boiska. Należy jednak przy tym pamiętać, że aby rezerwowy zawodnik posiadał jakiekolwiek przerzuty (jeżeli już są dla niego dostępne), jego kuferek i wyposażenie muszą spełniać wymóg posiadania tychże (każde 10 punktów GM = 1 przerzut).
W meczach towarzyskich otrzymujemy pełną dowolność przeprowadzanych roszad, pamiętając jednak o tym, że wykorzystane przez zawodników podczas gry przerzuty nie resetują się po zejściu i powrocie na boisko. Zasady wymian szukających pozostają niezmienne.

Kliknij i skopiuj kod do zgłoszeń:

Kod:
<zg>Imie i Nazwisko:</zg> wpisz
<zg>Drużyna:</zg> Gryffindor / Hufflepuff / Ravenclaw/ Slytherin
<zg>Pozycja:</zg> Szukający / Ścigający / Pałkarz / Obrońca / Rezerwowy (wpisz na jaką pozycję)


Aktualna punktacja drużyn






#
X 0 (0:70)0 (10:50)3 (60:10)
3 (70:0) X0 (30:70)0 (10:50)
3 (50:10) 3 (70:30)X0 (40:80)
0 (10:60) 3 (50:10)3 (80:40)X
SUMA 6 633


Zasady wpisywania punktów w tabeli
System punktowy opiera się na następującym systemie:
- zwycięstwo: 3 punkty do tabeli,
- remis: 1 punkt do tabeli.

W tabeli punktowej zapisywane są również wyniki wszystkich spotkań. Ilość punktów zdobytych w meczu pozwala ustalić zwycięzcę w przypadku remisu w tabeli.
Wyłanianie zwycięzcy w przypadku remisu:
1. Jeżeli dwie drużyny, po rozegraniu wszystkich meczy, mają tyle samo punktów, o ostatecznym zwycięstwie rozstrzyga dodatkowy mecz finałowy pomiędzy remisującymi drużynami.

2. W przypadku większej liczby drużyn z tym samym dorobkiem punktowym, o finalistach decyduje bilans bramek, tj. różnica pomiędzy golami strzelonymi a straconymi we wszystkich rozegranych przez daną drużynę meczach. Dwa zespoły z najwyższym bilansem stoczą ze sobą bój w finale.

3. Jeżeli w bilansie bramkowym również pojawi się remis, finalistami zostają te z drużyn, które mają na koncie najwięcej strzelonych goli.








Gryffindor

Ścigający
Hemah E. L. Peril
Ferdinand Emerson
Russell Alvarez
Sol Irving
Odeya Worthington


Obrońca
Procrastination McGregor
Jeremy Dunbar

Pałkarz
Boyd Callahan
Loulou Moreau
Leonardo Taylor Björkson

Szukający
Morgan A. Davies

Regularny gracz, gracz rezerwowy, Kapitan
Drużyna Gryfonów ma na swoim wyposażeniu 3 Nimbusy 2015 (+6), 4 Błyskawice (+5), 3 kaski quidditchowe (+1), 7 par rękawic z cielęcej skórki (+1), 7 par gogli (+1), 7 koszulek quidditchowych (+1) i 2 kompasy miotlarskie (+1). Każdy zawodnik ma prawo z nich korzystać pod warunkiem, że odnotuje to w swoich postach.




Slytherin

Ścigający
Charlie O. Rowle
William S. Fitzgerald
Katherine Russeau
Sophie Sinclair

Obrońca
Lucas Sinclair
Gunnar Ragnarsson
Dickens V. Vardana


Pałkarz
Heaven O. O. Dear
Matthew C. Gallagher
Maximilian Felix Solberg

Szukający
Fillin Ó Cealláchain
Lennox X. Zakrzewski
Theresa Peregrine


Regularny gracz, gracz rezerwowy, Kapitan
Drużyna Ślizgonów ma na swoim wyposażeniu 7 Nimbusów 2015 (+6), 7 kasków quidditchowych (+1), 7 par rękawic z cielęcej skórki (+1), 7 par gogli (+1), 7 koszulek quidditchowych (+1), 7 sportowych ochraniaczy (+1) i 7 kompasów miotlarskich (+1). Każdy zawodnik ma prawo z nich korzystać pod warunkiem, że odnotuje to w swoich postach.




Ravenclaw

Ścigający
Riley Fairwyn
Melusine O. Pennifold
Violetta Strauss
Alise L. Argent
Beatrice R. Zakrzewski
Rasmus Vaher
Fayette Richerlieu


Obrońca
Elijah J. Swansea

Pałkarz
Julius Rauch
Shawn A. McKellen II
Aslan Colton
Darren Shaw
Julia Brooks


Szukający
Victoria Brandon
Elaine J. Swansea

Regularny gracz, gracz rezerwowy, Kapitan
Drużyna Krukonów ma na swoim wyposażeniu 5 Nimbusów 2015 (+6), 4 kaski quidditchowych (+1), 4 zestawy ochraniaczy (+1), 4 koszulki quidditchowe (+1), 7 par gogli (+1), 4 pary rękwic z cielęcej skórki (+1) i 4 kompasy miotlarskie (+1). Każdy zawodnik ma prawo z nich korzystać pod warunkiem, że odnotuje to w swoich postach.




Hufflepuff

Ścigający
Jack Moment
Aleksandra Krawczyk
Thaddeus H. Edgcumbe

Obrońca
Liam A. Rivai
Ignacy Mościcki

Pałkarz
Nancy A. Williams
Neirin Vaughn

Szukający
Silvia Valenti

Regularny gracz, gracz rezerwowy, Kapitan
Drużyna Puchonów ma na swoim wyposażeniu 7 Nimbusów 2015 (+6), 4 kaski quidditchowe (+1), 4 pary rękawic z cielęcej skórki (+1), 4 pary gogli (+1), 4 kompasy (+1), 4 zestawy ochraniaczy (+1), i 4 koszulki quidditchowe (+1). Każdy zawodnik ma prawo z nich korzystać pod warunkiem, że odnotuje to w swoich postach.


Ostatnio zmieniony przez Bell Rodwick dnia Wto Paź 10 2017, 23:53, w całości zmieniany 54 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 

Szkolne Drużyny Quidditcha

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Szkolne Drużyny Quidditcha QCuY7ok :: 
rozwoj postaci
 :: 
gry i kluby
-