Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Matthew Alexander, Talia L. Vries

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Heaven O. O. Dear
Heaven O. O. Dear

Student Slytherin
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 1,70
Dodatkowo : Dziecko - Milka O. O. Dear
Galeony : 17
  Liczba postów : 1297
https://www.czarodzieje.org/t16083-heaven-olive-octavia-dear
https://www.czarodzieje.org/t16087-margarita
https://www.czarodzieje.org/t16082-heaven-o-o-dear
Matthew Alexander, Talia L. Vries QzgSDG8




Gracz




Matthew Alexander, Talia L. Vries Empty


PisanieMatthew Alexander, Talia L. Vries Empty Matthew Alexander, Talia L. Vries  Matthew Alexander, Talia L. Vries EmptyCzw Sie 06 2020, 00:54;




Domek jest drewniany, jest to studio, więc znajdują się tu dwie oddzielne sypialnie oraz jedna wspólna toaleta. Pomiędzy bliźniaczymi pokojami znajduje się niewielki salon z kanapą i stolikiem do kawy. W samych sypialniach nie brakuje dwóch oddzielnych szaf, małego wspólnego biurka z dwoma krzesełkami, wazonika z kwiatkami i portretu z pierwszą nowoorleańską wiedźmą, która zawsze, ale to zawsze na Was patrzy.

Uwaga. Pokój jest pełen magii, a więc należy rzucić kością, aby dowiedzieć się z czym będziecie mieć "problem". Pierwszy rzut jest obowiązkowy i będzie Wam przeszkadzać przez cały czas pobytu na wakacjach. Dodatkowe efekty możecie sobie dobierać wedle uznania.

Spoiler:


Lokatorzy:

Pokój 1
1. Talia L. Vries
2.

Pokój 2
1. Matthew Alexander
2.


Powrót do góry Go down


Heaven O. O. Dear
Heaven O. O. Dear

Student Slytherin
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 1,70
Dodatkowo : Dziecko - Milka O. O. Dear
Galeony : 17
  Liczba postów : 1297
https://www.czarodzieje.org/t16083-heaven-olive-octavia-dear
https://www.czarodzieje.org/t16087-margarita
https://www.czarodzieje.org/t16082-heaven-o-o-dear
Matthew Alexander, Talia L. Vries QzgSDG8




Gracz




Matthew Alexander, Talia L. Vries Empty


PisanieMatthew Alexander, Talia L. Vries Empty Re: Matthew Alexander, Talia L. Vries  Matthew Alexander, Talia L. Vries EmptyCzw Sie 06 2020, 01:03;




Duchy


Duchy w Nowym Orleanie są wszechobecne. Stanowią niemal osobną grupę społeczną, w każdym barze, w każdym miejscu znajdziesz ducha, który jest do niego przywiązany. Jest jedno sporo duchów, które błądzą po mieście i szukają turystów, traktując ich jak rozrywkę i pomagając im poznać Nowy Orlean lepiej. To wasi przewodnicy, którzy w każdej chwili mogą pojawić się obok.
1. Duch nie jest przy tobie przez całą dobę, ale może pojawić się w każdej chwili.
2. Rozmowy z duchem możesz prowadzić sam, śmiało rozbudowuj charakter swojego ducha. Pamiętaj, że mistrz gry w każdej chwili może wcielić się w twojego ducha.
3. Każdy ma ducha o innym imieniu i innym charakterze. Jest jednak kilka grup, które mają wspólne działanie, zalety, wady i przede wszystkim zadania, za które możecie zdobyć punkt do kuferka.


Mony


@Talia L. Vries
Całe życie była biedna, odnajdowała się w swoim świecie doskonale, była zaradna i odważna - nie bała się nieciekawych dzielnic, nie były jej straszne ciemne uliczki. Nie sądziła, że kiedyś przebije się do innego świata i prawdę mówiąc, niespecjalnie się starała. Po prostu uwielbiała hazard i miała więcej szczęścia niż niejeden gracz. Wzbogaciła się ogrywając każdego po kolei, czytając z ludzi jak z książki, wiedziała ile postawić i kiedy się wycofać, a dzięki temu było ją stać na przeprowadzkę do najdroższej dzielnicy Nowego Orleanu. Nienawidzi pozerów, bogaczy i powtarza, że lepiej odnajdowała się w swoim pierwszym życiu. Jest w stanie ci powiedzieć, ile postawi twój przeciwnik, jak szybko się wycofa i co zrobić, żeby go ograć.
Jak duch na ciebie działa?: Przez całe wakacje masz ochotę rywalizować, wszelkie zakłady wydają ci się dużo bardziej interesujące. Dodatkowo masz ochotę podejmować ryzyko, nawet jeśli jest ono całkiem spore.
Zalety:  Jeśli zechcesz zagrać w Therię w kasynie, a nie masz 21 lat - 3 podejścia możesz powtarzać do woli, wbrew temu co jest napisane w temacie. W przypadku gry w astroletkę, zawsze możesz przerzucić jedną kartę tarota, a w trakcie gry w “Trzy różdżki” jedną kostkę.
Wady: Jeśli ktoś wprost zaproponuje ci zakład - nie jesteś w stanie odmówić. Możesz się z niego nie wywiązać, ale samego zakładu nie odmówisz.
Twój cel: Twój duch oczekuje, że będziesz w czasie tych wakacji bawił się naprawdę dobrze! No, może przy okazji przegrywając swój majątek. A może wzbogacając się niewyobrażalnie? Kto wie, ale jeśli zaangażujesz się w życie hazardzisty wystarczająco mocno, dostaniesz 1 punkt do dowolnej umiejętności. Co musisz zrobić?
1. Odwiedź kasyno w Nowym Orleanie i postaw tam minimum 50 galeonów. Musisz zagrać zarówno w Astroletkę, jak i Trzy różdżki.
2. Załóż się o coś z innym graczem. Stawka, a także to o co się zakładacie zależy tylko od was.
3. Zagraj przynajmniej w jedną wymienionych gier: Dureń, Gargulki, Theria. Musisz doprowadzić rozgrywkę do końca.
4. Wspomnij w wątku, że duch nauczył cię zasad jakiejkolwiek gry.


Charlie


@Matthew Alexander
Nastolatka, która popełniła w życiu wiele błędów. Prawdę mówiąc, po prostu lubiła się bawić i czerpała ze wszystkiego garściami, nie oglądając się za siebie. Kiedy podobała jej się jakaś błyskotka - brała ją bez płacenia, kiedy widziała znak zakazu - świadomie go ignorowała. Kiedy czuła, że powinna milczeć, krzyczała najgłośniej. Robiła wszystko na przekór innym. Uważa cię że nudnego i starego, ale z jakiegoś powodu, wcale nie ma ochoty się od ciebie odczepić.
Jak duch na ciebie działa?: Przede wszystkim Twój system wartości zostaje zaburzony; masz ochotę łamać wszelkie ustanowione zasady, niezależnie od tego, jaki masz do nich stosunek zazwyczaj. Dodatkowo wyjątkowo dobrze czujesz się w towarzystwie osób zajmujących się czarną magią.
Zalety: Masz wrażenie, że przysługuje Ci wyjątkowe szczęście, niezależnie od popełnionego czynu, konsekwencje nie są do niego współmierne. Duchy przestępców pilnują, abyś zawsze spadł na cztery łapy, dlatego w lokacjach kostkowych możesz wykonać jeden przerzut, jeżeli wylosujesz negatywny (fizycznie) efekt.
Wady: Za każdym razem, gdy usłyszysz od kogoś słowa “nie wolno”, czujesz wewnętrzny przymus do złamania zakazu. Od Ciebie zależy w jakim stopniu mu się poddasz.
Twój cel: Zejść na złą drogę? No, może niekoniecznie, ale na pewno odkryć urok działania bez wyraźnego przyzwolenia. Twój duch naprawdę cię do tego zachęca, a jeśli ulegniesz pokusie, możesz się nauczyć więcej, niż myślisz. Za wypełnienie zadań przysługuje ci 1 punkt do dowolnej umiejętności.
1. Odwiedź przynajmniej 3 miejsca w biedniejszych dzielnicach Nowego Orleanu.
2. Złam zasady (kradzież, działanie niezgodne z regulaminem lub zasadami wyznaczonymi przez nauczyciela/dyrektora, uderzenie kogoś itp) minimum 3 razy w trakcie wakacji.
3. Musisz stworzyć własną laleczkę voodoo.

Powrót do góry Go down
 

Matthew Alexander, Talia L. Vries

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Matthew Alexander, Talia L. Vries JHTDsR7 :: 
reszta świata
 :: 
luizjana
 :: 
pensjonat
 :: 
Domki
-