Brałeś udział w evencie i jako jedyny nie dostałeś za niego punktów? Koniecznie przypomnij o tym, zostawiając wpis poniżej. Ukończyłeś kurs zawodowy? Daj nam znać, abyśmy mogli przydzielić Ci świadectwo jego ukończenia.
Przeprowadziłeś lekcje dowolną postacią półfabularną? Przysługują Ci za to dodatkowe punkty do kuferka, dla dowolnej postaci! Jesteś nauczycielem, który prowadził zajęcia, ale nie dostał za nie punktów? A może dostałeś ich za mało (to także działa wstecz)? Koniecznie upomnij się o nie, zostawiając post poniżej. Nie wiesz ile punktów Ci przysługiwało i czy Ci się zgadzają? Przejrzyj poniższą rozpiskę! Podane w niej wartości są maksymalne, w zależności od jakości postów, bądź wylosowanych kostek można otrzymać mniejszą liczbę punktów.
Postaci z rangą ucznia lub studenta nie mogą punktów do dowolnej umiejętności przeznaczać na statystykę Czarnej Magii.
Punkty za lekcje i prace domowe:
Uczestnictwo w lekcji / wykonanie PD:
Uczniowie: Praca domowa = 1 pkt Jeden post na lekcji = 1 pkt Dwa (lub więcej) posty na lekcji = 2 pkt
W obu powyższych przypadkach nie liczą się posty niepowiązane z lekcją - fabularne wejście do klasy, rozmowy przed jej rozpoczęciem, po zakończeniu itd.
Dorośli uczestniczący w lekcjach: Postaci dorosłe mogą dostawać punkty za uczestnictwo w lekcjach na szkolnych wyjazdach (obowiązuje wtedy taki sam sposób punktacji, jak w przypadku uczniów); w roku szkolnym nie otrzymują wynagrodzenia punktowego.
Prowadzenie lekcji / PD:
Nauczyciele półfabularni: Lekcja: Jeden etap = 1 pkt Dwa (lub więcej) etapy = 2 pkt Praca domowa związana z tematem lekcji = 1 pkt
Nauczyciele półfabularni nie mogą rozliczyć samej pracy domowej. Żeby dostać za nią punkt do kuferka, PD musi poprzedzać lekcję lub uzupełniać ją po jej zakończeniu i być związana z tematem realizowanym na zajęciach!
Nauczyciele fabularni: Lekcje: Jeden etap = 1 pkt Dwa (lub więcej) etapy = 2 pkt Praca domowa = 1 pkt
Nauczyciele fabularni mogą zorganizować pracę domową niezwiązaną z lekcją i otrzymać za nią 1 pkt.
Punkty za uczestnictwo w lekcjach Numerologii przyznawane są do Astronomii i Wróżbiarstwa. W przypadku Mugoloznawstwa otrzymane punkty są zależne od tego, jakich zagadnień dotyczą kolejne etapy lekcji - zwykle jest to Działalność Artystyczna/Gry Miotlarskie/Historia Magii. W razie wątpliwości odsyłamy osobę odpowiedzialną za organizację lekcji do konsultacji z moderacją. Na jeden etap lekcji powinien przypadać min. 1 post nauczyciela. W przypadku lekcji, które nie są podzielone na dwa odrębne etapy, a mają np. bardziej złożoną mechanikę, wymagamy przynajmniej jednego posta z reakcją nauczyciela na to, co dzieje się na zajęciach przed ich zakończeniem
uwaga! punkty dostaje się jedynie za zakończone lekcje - w przypadku niekontynuowania jej przez dwa tygodnie, lekcja zostanie zakończona przez moderatora/MG, a punkty zostaną rozdane jedynie uczniom i studentom za uczestnictwo w zajęciach
Punkty za Quidditcha:
Kapitan za jednoetapowy trening Quidditcha - 1 pkt Kapitan za dwu- lub więcej etapowy trening Quidditcha - max 2 pkt
Udział w treningu jednoetapowym - max 1pkt Udział w treningu dwu- lub więcej etapowym - max 2pkt
Gra w meczu po stronie zwycięskiej drużyny - 2 pkt Gra w meczu po stronie przegranej drużyny - 1 pkt
Sędziowanie (dot. tylko nauczyciela fabularnego) składające się z posta rozpoczynającego i kończącego – 1 pkt
Punkty za własne wątki:
• Samodzielna nauka - jednopostówka (min 3 tysiące znaków) - 1 pkt • 3-5 postów na jedną osobę - 1 pkt • 6 postów (i więcej) na jedną osobę* - 2 pkt W ciągu miesiąca uczeń/student może napisać maksymalnie trzy jednopostówki i/lub wątki samodzielnej nauki, podczas gdy dorosły może napisać maksymalnie pięć.
Uwaga, liczą się te posty, które są nauką!.
* Nie każdy wątek zawierający po 6 postów na uczestnika będzie rozliczany 2 punktami kuferkowymi, ponieważ ważna jest w ich ramach również wartość merytoryczna oraz jakość każdego z napisanych postów. Podstawowym progiem otrzymania gwarantowanych 2 punktów jest po 6 postów na wysokość avatara, w których wykonywanie trenowanej czynności, bądź przyswajanie wiedzy każdorazowo obejmuje co najmniej 8 linijek/połowę wysokości avatara. Dodatkowe rozpisanie kości zawierających więcej niż dwie wersje wydarzeń, zwłaszcza w sytuacjach pasujących do okoliczności rozwijania postaci zawsze będzie mile widziane i ułatwi ocenę wątku na wyższą liczbę punktów dla niestandardowych przypadków i rozwiązań.
Wykorzystanie/utrata przedmiotów:
W tym temacie należy także zgłosić się, kiedy nasza postać utraci przedmiot z kuferka - np. podaruje go przyjacielowi w prezencie lub wypije fiolkę eliksiru. Dyplom w naszym kuferku zostanie wtedy opatrzony odpowiednim komentarzem. W zgłoszeniu należy uwzględnić, czy dany przedmiot został utracony zupełnie czy jedynie wykorzystałeś jedno z kilku użyć. Niejednokrotnie spotykasz się na forum z informacją, że dana fiolka eliksiru starcza na dwa użycia, podobnie w wielu innych przypadkach. Każde wykorzystanie jakiejś rzeczy koniecznie zgłoś w tym temacie. Pamiętaj też, by taki utracony przedmiot usunąć ze swojego wyposażenia.
zgłoś się po zdobycie punktów
Spoiler:
Zdobywasz punkty:
+ 2pkt (Zaklęcia i OPCM) Udział w zajęciach
Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności!
Kod:
<zgss>Nagradzana osoba:</zgss> @"pełny nick" (chyba, że dotyczy autora postu) <zgss>Okoliczności zdobycia punktów:</zgss> [url=link]miejsce[/url] <zgss>Wzór do kuferka:</zgss> [code]<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 2pkt (wpisz umiejętność) [size=9]tu wpisz powod[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center> [/code]
zgłoś się po zdobycie zdolności
Spoiler:
Zdobywasz zdolność:
Pieczenie czekoladowych żab
Koniecznie wpisz ja na listę swych zdolności!
Kod:
<zgss>Nagradzana osoba:</zgss> @"pełny nick" (chyba, że dotyczy autora postu) <zgss>Okoliczności zdobycia zdolności:</zgss> [url=link]miejsce[/url] <zgss>Wzór do kuferka:</zgss> [code]<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz zdolność:<br> <div class="kfinfo2">Wpisz zdolność</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz ją na listę swych zdolności![/size]</div></center>[/code]
zgłoś się po zdobycie przedmiotu
Spoiler:
Zdobywasz przedmiot:
Czarna różdżka
Koniecznie wpisz ja na listę swojego ekwipunku!
Kod:
<zgss>Nagradzana osoba:</zgss> @"pełny nick" (chyba, że dotyczy autora postu) <zgss>Okoliczności zdobycia przedmiotu:</zgss> [url=link]miejsce[/url] <zgss>Opłata:</zgss> [url=link]stankonta[/url] <zgss>Wzór do kuferka:</zgss> [code]<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Wpisz przedmiot (Wpisz liczbę punktów od przedmiotu lub usuń nawias)</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>[/code]
zgłoś utratę przedmiotu
Spoiler:
Tracisz przedmiot:
Czarna Różdżka
Koniecznie usuń go z listy swojego ekwipunku!
Kod:
<zgss>Nagradzana osoba:</zgss> @"pełny nick" (chyba, że dotyczy autora postu) <zgss>Okoliczności utraty przedmiotu:</zgss> [url=link]miejsce[/url] <zgss>Wzór do kuferka:</zgss> [code]<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Tracisz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Wpisz przedmiot</div><br> [size=22]Koniecznie usuń go z listy swojego ekwipunku![/size]</div></center>[/code]
zgłoś ukończenie kursu
Spoiler:
Dyplom ukończenia kursu
Aptekarz
Koniecznie wpisz go na liste swych osiągnięć zawodowych!
Kod:
<zgss>Nagradzana osoba:</zgss> @"pełny nick" (chyba, że dotyczy autora postu) <zgss>Okoliczności zdobycia kursu:</zgss> [url=link]miejsce[/url] <zgss>Wzór do kuferka:</zgss> [code]<center><div class="kfdyptlo"></div><div class="kfinfo1">Dyplom ukończenia kursu/stażu<br> <div class="kfinfo2">wpisz kurs lub staz [size=14](+4/7pkt dowolna umiejętność)[/size]</div><br> Koniecznie wpisz go na listę swych osiągnięć zawodowych!</div></center>[/code]
Ostatnio zmieniony przez Zilya Fyodorova dnia Sro Cze 18 2014, 17:09, w całości zmieniany 2 razy
Po każdej lekcji nauczyciel powinien przyznać punkty do kuferków za uczestnictwo w jego lekcjach. Otóż postacie chodząc na zajęcia, mogą nie tylko zdobywać punkty dla domu, ale i te, które wpisujemy w kuferki przy umiejętnościach. Po jednej lekcji nauczyciel może przydzielić maksymalnie 2 punkty na jednego gracza. W tym celu używa poniższego kodu, który wkleja do tematów uczestników jego zajęć. (Jeśli z różnych powodów nie ma czasu lub możliwości tego uczynić, powinien poinformować o tym dowolnego moderatora!). Po tym, jak dana postać w swym profilowym kuferku dostanie post z przydzielonymi punktami – powinna zaktualizować swój kuferek o przydzieloną liczbę punktów.
Zdobycie punktów
Spoiler:
Zdobywasz punkty:
+ 2pkt (Zaklęcia i OPCM) Udział w zajęciach
Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności!
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 2pkt (wpisz umiejętność) [size=9]tu wpisz powod[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Zdobycie zdolności
Postacie w wyniku uczestnictwa w różnego rodzaju eventach mogą otrzymywać umiejętności. Są one jednorazowo przyznawane i nie zbiera się na nie punktów. Są to proste zdolności jak chociażby "pieczenie czekoladowych żab", Osoba, która event związany ze zdobywaniem umiejętności organizowała – powinna rozesłać w profilach uczestników poniższy kod zawierający odpowiednią adnotację. Po tym, jak dana postać w swym profilowym kuferku dostanie post z potwierdzeniem opanowania zdolności - powinna zaktualizować swój kuferek o ową informację.
Spoiler:
Zdobywasz zdolność:
Pieczenie czekoladowych żab
Koniecznie wpisz ja na listę swych zdolności!
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz zdolność:<br> <div class="kfinfo2">Wpisz zdolność</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz ją na listę swych zdolności![/size]</div></center>
Zdobycie przedmiotu
Postacie w wyniku uczestnictwa w różnego rodzaju eventach mogą otrzymywać także przydatne (i mniej przydatne) przedmioty do użytku w fabule. Jeśli nauczyciel lub osoba prowadząca event pod postacią Mistrza Gry, Czarodziejowej Duszy itd. zdecyduje, że powinieneś coś otrzymać, a może sam to zakupiłeś w którymś z wątków, to przedmiot powinien zostać zamieszczony w Twoim kuferku za pomocą poniższego kodu.
Spoiler:
Zdobywasz przedmiot:
Czarna różdżka
Koniecznie wpisz ja na listę swojego ekwipunku!
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Wpisz przedmiot</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Utrata przedmiotu
Niektóre przedmioty, np. eliksiry, mają określoną ilość użyć, dlatego każde użycie musi być odnotowane wpisem w kuferku. Przedmiot można też utracić w wyniku ingerencji Mistrza Gry, na evencie lub po prostu poprzez przekazanie go innemu graczowi.
Spoiler:
Tracisz przedmiot:
Czarna Różdżka
Koniecznie usuń go z listy swojego ekwipunku!
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Tracisz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Wpisz przedmiot</div><br> [size=22]Koniecznie usuń go z listy swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Ukończenie kursu
Spoiler:
Dyplom ukończenia kursu
Aptekarz
Koniecznie wpisz go na liste swych osiągnięć zawodowych!
Kod:
<center><div class="kfdyptlo"></div><div class="kfinfo1">Dyplom ukończenia kursu/stażu<br> <div class="kfinfo2">wpisz kurs lub staz [size=14](+4/7pkt dowolna umiejętność)[/size]</div><br> Koniecznie wpisz go na listę swych osiągnięć zawodowych!</div></center>
Nykos Lush
Rok Nauki : VII
Wiek : 18
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 187
C. szczególne : ma bardzo jasne oczy, jest małomówny, nosi dużo biżuterii, w tym pierścien Hannibala na wskazującym palcu i kłódkę z grawerunkiem A zapiętą na szyi, zapach: balsam jodłowy, czarna cykuta, mech, kadzidło, gorzka mirra
Nagradzana osoba: Nykos Okoliczności zdobycia punktów:15HD na wizzie Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 5pkt (dowolna) [size=9]#15happydays[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Wiktor Krawczyk
Rok Nauki : VII
Wiek : 19
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : Mańkut, Rude włosy, centymetrowa blizna na udzie w kształcie smoka. Na policzkach i nosie ma piegi, które według rodzeństwa dodają mu uroku. Amulet Uroborosa zawsze na szyji +1 ONMS
Nagradzana osoba: Wiktor K Okoliczności zdobycia przedmiotu:Halloween! Opłata: [url=link]stankonta[/url] Turniej pajęczych skoków post jest ale nie ma odnotowanego Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2"> [b]specjalną odznakę[/b]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Wacław Wodzirej
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 22
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 172 cm
C. szczególne : Miodowe końcówki włosów | dziwny wąs pod nosem | pieprzyk po lewej stronie nosa | blizna na lewej ręce | zawsze gotów rzucić w Ciebie kasztanem
Nagradzana osoba: Wacław Wodzirej Okoliczności zdobycia punktów:samonauka z zaklęć Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 1pkt (Zaklęcia i OPCM) [size=9]samonauka[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Nagradzana osoba: Wacław Wodzirej Okoliczności zdobycia punktów:samonauka z eliksirów Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 1pkt (eliksiry) [size=9]samonauka[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Nagradzana osoba: Benjamin O. Bazory Okoliczności zdobycia punktów:Dom rodziny Bazory Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 1pkt (Zielarstwo) [size=9]samonauka jednopostowa[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Nagradzana osoba: Benjamin O. Bazory Okoliczności zdobycia przedmiotu:Dom rodziny Bazory Opłata: - Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">cebulanka x3</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Lilian Eldridge
Rok Nauki : VII
Wiek : 17
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 170 cm
C. szczególne : unikatowy styl ubioru, artystyczny makijaż, wymyślne fryzury, przekłute septum, unoszący się za nią zapach Błękitnych Gryfów
Nagradzana osoba: Lilian Eldridge Okoliczności zdobycia punktów:samonauka w jednopostówce Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+1pkt (gry miotlarskie) [size=9]samonauka jednopostowa[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Maximilian Felix Solberg
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 194 cm
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
Nagradzana osoba: Max Solberg Okoliczności zdobycia punktów:miejsce Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 2pkt (eliksiry) [size=9]Organizacja Labmedu[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
______________________
I thought that I could walk away easily But here I am, falling down on my knees
Nykos Lush
Rok Nauki : VII
Wiek : 18
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 187
C. szczególne : ma bardzo jasne oczy, jest małomówny, nosi dużo biżuterii, w tym pierścien Hannibala na wskazującym palcu i kłódkę z grawerunkiem A zapiętą na szyi, zapach: balsam jodłowy, czarna cykuta, mech, kadzidło, gorzka mirra
Nagradzana osoba: Nykos Okoliczności zdobycia punktów:samonauka wątkowa Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 2pkt (eliksiry) [size=9]samonauka wątkowa[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Okoliczności zdobycia przedmiotu: uwarzony podczas samonuaki, składniki kupił mi wacek Opłata: nie dotyczy Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Eliksir Noperun</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Nykos Lush
Rok Nauki : VII
Wiek : 18
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 187
C. szczególne : ma bardzo jasne oczy, jest małomówny, nosi dużo biżuterii, w tym pierścien Hannibala na wskazującym palcu i kłódkę z grawerunkiem A zapiętą na szyi, zapach: balsam jodłowy, czarna cykuta, mech, kadzidło, gorzka mirra
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 2pkt (transmutacja) [size=9]samonauka wątkowa[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Tuilelaith Brennan
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 180 cm
C. szczególne : wysoki wzrost, lekko wystające przednie zęby, zamiłowanie do błyskotek, zapach kwiatowych perfum, głęboka blizna na łydce po wycięciu obscero
<center><div class="kfdyptlo"></div><div class="kfinfo1">Dyplom ukończenia kursu<br> <div class="kfinfo2">kurs na tresera magicznych zwierząt [size=14](+4pkt ONMS)[/size]</div><br> Koniecznie wpisz go na listę swych osiągnięć zawodowych!</div></center>
Trevor Collins
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 18
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 178
C. szczególne : czuć od niego zapach akonitu i mięty;
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">omnikulary</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">opaska nasenna</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">proszek natychmiastowej ciemności</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">lusterka dwukierunkowe (para)</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Potwornie Przytulaśna Przytulanka</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Durnostka</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size] </div></center>
Iris Skylight
Rok Nauki : VII
Wiek : 17
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 163,5 cm
C. szczególne : filigranowa postura, pieprzyki rozsiane po ciele, kilka piegów na twarzy, skromna biżuteria; zapach fiołków;
Nagradzana osoba: Iris Skylight Okoliczności utraty przedmiotu:przekazuję listem Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Tracisz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Felix Felicis</div><br> [size=22]Koniecznie usuń go z listy swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Nagradzana osoba:@Benjamin O. Bazory Okoliczności zdobycia przedmiotu: link powyżej Opłata: n/d Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Felix Felicis</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Eliksir otwartych zmysłów</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 1pkt (Eliksiry) [size=9]samonauka jednopostowa[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Eliksir tęczowy</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Tracisz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Zarodniki paproci</div><br> [size=22]Koniecznie usuń go z listy swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Ostatnio zmieniony przez Benjamin O. Bazory dnia Sob Gru 07 2024, 00:19, w całości zmieniany 1 raz
Wacław Wodzirej
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 22
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 172 cm
C. szczególne : Miodowe końcówki włosów | dziwny wąs pod nosem | pieprzyk po lewej stronie nosa | blizna na lewej ręce | zawsze gotów rzucić w Ciebie kasztanem
Nagradzana osoba: Wacław Wodzirej Okoliczności zdobycia przedmiotu:listownie Opłata:21G Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">porannej rosy, liścia mandragory, wody księżycowej, jagody jałowca, mięte pieprzową</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Nagradzana osoba: Wacław Wodzirej Okoliczności zdobycia przedmiotu:robiony eliksir DIY Opłata: - Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">eliksir animagii</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Nagradzana osoba: Wacław Okoliczności utraty przedmiotu:robiony eliksir DIY Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Tracisz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">porannej rosy, liścia mandragory, wody księżycowej, jagody jałowca, mięte pieprzową, jagody jemioły</div><br> [size=22]Koniecznie usuń go z listy swojego ekwipunku![/size]</div></center>
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Przypominajka</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Trevor Collins
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 18
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 178
C. szczególne : czuć od niego zapach akonitu i mięty;
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">zabawkowy kwintoped</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Nagradzana osoba: Trevor Collins Okoliczności zdobycia kursu:warsztat samochodowy, opłata Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfdyptlo"></div><div class="kfinfo1">Dyplom ukończenia kursu<br> <div class="kfinfo2">Magiczny mechanik [size=14](+4 pkt Zaklęcia)[/size]</div><br> Koniecznie wpisz go na listę swych osiągnięć zawodowych!</div></center>
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Tracisz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Świstoklik w obie strony</div><br> [size=22]Koniecznie usuń go z listy swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Nagradzana osoba: Yekaterina Okoliczności zdobycia przedmiotu:zakupy na Halloween Opłata:430g Wzór do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Niewidzialna broszka</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Wiggenowe korale (+1 zaklęcia i OPCM)</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Płaszcz nietoperza</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Płaszcz nietoperza [size=8]Wygląda jak zwykły, czarny szalik. Wystarczy pociągnąć za odpowiedni koniec, by rozwinął się i przybrał formę peleryny-płaszcza. Nosząc go, można widzieć w ciemności, a przy okazji wykonywane przez właściciela ruchy zostają magicznie wyciszone.[/size]<br></div>[size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Niewidzialna broszka [size=8]Po naciśnięciu broszki, noszący przemienia się w półprzezroczystego ducha - może przenikać przez obiekty i unikać kontaktu fizycznego, pozostając jednak podatnym na wpływ magii.[/size]</div>[size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz przedmiot:<br> <div class="kfinfo2">Świeca z nutą amortencji [size=8]Klimatyczna świeca sojowa z niewielką ilością eliksiru. Pachnie każdemu inaczej. Producent nie zaleca palenia jej zbyt długo ze względu na pozostałe właściwości dodanego eliksiru. [/size]</div>[size=22]Koniecznie wpisz go na listę swojego ekwipunku![/size]</div></center>