Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Ariadne W. Wickens - dziennik

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Ariadne W. Wickens
Ariadne W. Wickens

Dorosły czarodziej
Wiek : 23
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 171
C. szczególne : owocowe perfumy | elegancki ubiór | łagodny, delikatny głos
Galeony : 1681
  Liczba postów : 529
https://www.czarodzieje.org/t21609-ariadne-willow-wickens#703422
https://www.czarodzieje.org/t21613-poczta-ariadne-wickens#704304
https://www.czarodzieje.org/t21610-ariadne-willow-wickens#703604
https://www.czarodzieje.org/t21614-ariadne-w-wickens-dziennik
Ariadne W. Wickens - dziennik QzgSDG8




Gracz




Ariadne W. Wickens - dziennik Empty


PisanieAriadne W. Wickens - dziennik Empty Ariadne W. Wickens - dziennik  Ariadne W. Wickens - dziennik EmptyPon 22 Sie - 13:17;




Ariadne Wickens

to lose patience is to lose the battle


Spis treści

O postaci
Cele
Wątki 2022
Wątki 2023

O postaci

Czyli jak możemy się poznać lub co nas może połączyć?

Amerykanka z krwi i kości. Chętnie przyjmę relację z kimś, kto również jest z Ameryki lub przebywał na terenie USA do 2020 roku.

• Pracuje jako auror. To możemy w bardzo różny sposób wykorzystać w wątkach, zwłaszcza jeśli Twojej postaci nie zawsze jest po drodze z prawem.

• Ariadne uczęszczała do Salem do czasu spłonięcia szkoły, następnie do Ilvermorny (gdzie była w domu Pukwudgie).

• Jest w Anglii ze względu na przyjaciółkę obłożoną ciężką klątwą. Na pewno kontaktowała się z wieloma uzdrowicielami oraz łamaczami klątw, więc jeśli Twoja postać wykonuje ten zawód to mamy podstawę do rozegrania wątku.

• Wychowywana wśród mugoli i dalej bardzo chętnie uczestniczy w życiu niemagicznych. Można ją więc spotkać na przystanku autobusowym w Londynie, w Hyde Parku, w mugolskiej galerii handlowej i tak dalej.

• Kupiła ogromną rezydencję w Dolinie Godryka, a zaraz potem organizowała tam wyprzedaż, więc jeśli mieszkasz w okolicach i czasem docierają do Ciebie jakieś plotki to "Wickens" mogło Ci się obić o uszy. Poza tym jest zupełnie szarym pionkiem, który nigdy nie zwrócił na siebie niczyjej uwagi, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w Ameryce.

• Zapalona zielarka hodująca własne rośliny. Bardzo lubi o tym rozmawiać, łazi po lasach w poszukiwaniu ciekawych nasion, grzebie w ziemi w swoim ogrodzie, wchodzi do sklepów zielarskich bez konkretnego powodu. Nie jest aktualnie na jakimś rozwiniętym poziomie w tej kwestii, co nie zmniejsza wcale jej entuzjazmu.

• A rośliny wykorzystuje do eliksirów. Wybitną eliksirowarką to ona nigdy nie zostanie, ale całkiem lubi warzenie mikstur. Tworzy na razie tylko te lecznicze, które chętnie Ci udostępni, być może nawet za darmo.

• Bo właśnie magia uzdrawiania jest czymś Ariadne najdroższym! Uwielbia tę dziedzinę, poświęcała jej masę czasu w szkole, kiedy jeszcze planowała zostać uzdrowicielem. Do tej pory wytrwale uczy się, aby nie zapomnieć nic ze swojej zdobytej obszernej wiedzy - bezinteresownie pomaga potrzebującym w Londynie.

Zaklęcia to jedna z jej najmocniejszych stron, świetnie sobie radzi w posługiwaniu się swoją różdżką i nigdy nie miała problemu z pojedynkami, nawet pomimo jej bardzo łagodnej oraz pacyfistycznej natury. Specjalizuje się w defensywie.

• Kompletnie nowa w angielskim świecie. Nie zna ani jednego nazwiska czystokrwistej rodziny, nie kojarzy niczego o sławnych ludziach, nie wie jak wygląda Hogwart, nie odnajduje się w tej kulturze i widać, że odstaje, nie tylko jako Amerykanka, ale też jako czarownica urodzona wśród mugoli.

• Ariadne można określić trzema zaletami: cierpliwa, lojalna, empatyczna, jak i trzema wadami: naiwna, słaba, tchórzliwa. Jednak charakter żadnego człowieka nie jest tak prosty, więc w konkretnej sytuacji może to wyglądać zupełnie inaczej, ale wiadome jest, że Ariadne nie łamie prawa, nie kłamie, chętnie bezinteresownie udzieli pomocy, jest banalnie łatwa do zmanipulowania, umie panować nad stresem, ale nad strachem już czasami nie.

• Bardzo szanuje osoby starsze oraz posiadające autorytet, zwłaszcza przed Ministerstwem Magii czuje wielki respekt.

• Uczy się magii bezróżdżkowej, więc chętnie wymieni się spostrzeżeniami z osobami, które również próbują okiełznać tę trudną umiejętność.

• Nie zaznała nigdy smaku miłości, więc można domyślić się, że jest bardzo niedostępna w tej kwestii, ale może znajdzie się ktoś na tyle zmotywowany, aby zachęcić ją do pierwszego pocałunku w życiu?




______________________


by your side


Ostatnio zmieniony przez Ariadne W. Wickens dnia Pon 26 Gru - 14:08, w całości zmieniany 22 razy
Powrót do góry Go down


Ariadne W. Wickens
Ariadne W. Wickens

Dorosły czarodziej
Wiek : 23
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 171
C. szczególne : owocowe perfumy | elegancki ubiór | łagodny, delikatny głos
Galeony : 1681
  Liczba postów : 529
https://www.czarodzieje.org/t21609-ariadne-willow-wickens#703422
https://www.czarodzieje.org/t21613-poczta-ariadne-wickens#704304
https://www.czarodzieje.org/t21610-ariadne-willow-wickens#703604
https://www.czarodzieje.org/t21614-ariadne-w-wickens-dziennik
Ariadne W. Wickens - dziennik QzgSDG8




Gracz




Ariadne W. Wickens - dziennik Empty


PisanieAriadne W. Wickens - dziennik Empty Re: Ariadne W. Wickens - dziennik  Ariadne W. Wickens - dziennik EmptyWto 23 Sie - 15:39;



Cele startowe

- ukończony, - rozliczony


WARTE 0,5 PUNKTU/30 GALEONÓW:

Co w trawie piszczy? - zbierz fabularnie dowolny składnik ze spisu, postępując według zawartych w temacie wskazówek. [pokrzwa lekarska]
Dzień wypłaty - po wybraniu zawodu ze spisu, zgłoś się w rozliczeniach wynagrodzeń, postępując według wskazówek z pierwszego posta. Możesz wykonać dodatkowe zadania, by zwiększyć swoją wypłatę. Cel tylko dla postaci dorosłych! [rozliczenie]
Pierwsze wątki za płoty - Rozlicz 3 rozegrane wątki zgodnie z podanymi zasadami [link]. [Klik]
Pracuś - Napisz post lub przeprowadź wątek w pracy, do której należy zgłosić się w tym temacie. Cel tylko dla postaci dorosłych! [post]
Przyganiał kocioł garnkowi - uwarz fabularnie jeden z eliksirów. Zasady i przydatne wskazówki znajdziesz w tym temacie.[Eliksir hematografowy]
Samouk - Zrealizuj samonaukę z dowolnego przedmiotu w wątku lub poprzez jednopostówkę. O samonauce możesz przeczytać więcej w tym temacie. [Eliksiry]
Wędkarz - Przeczytaj uważnie opis strumienia w Dolinie Godryka i zgodnie z podanymi tam instrukcjami dokonaj rzutu kośćmi, który następnie zrealizujesz w jednopostówce bądź wątku. W wypadku wylosowanej nagrody zgłoś się po nią w odpowiednim temacie. [Strumień]





Cele dorosłych

- ukończony, - rozliczony

warte 1 punkt/50 galeonów:

Autorytet - rozegraj 3 wątki po 6 postów na głowę, gdzie otwarcie upominasz, doradzasz lub krytykujesz zachowanie towarzysza. [pomoc ćpającemu Maxowi, zatrzymanie i upomnienie Basila, 2/3]
Black Jack – uprawiaj hazard w 3 różnych wątkach po 6 postów na gracza (zakłady bukmacherskie, astroruletka, krwawy baron).
Czarnoksiężnik – użyj w wątku/wątkach wszystkich przedmiotów: krwawe pióro, ręka glorii, świeca mroku, taśma obłudy.
Człowiek renesansu – miej w kuferku powyżej 20 pkt. z 3 przedmiotów (bez bonusów z ekwipunku). [Zaklęcia, Uzdrawianie, Zielarstwo 3/3]
Inicjator – przeprowadź specjalne spotkanie dla dorosłych, np. klasowe lub zrzeszające zainteresowanych spożywaniem wytrawnych magicznych win itp.
Karierowicz – ukończ min. 5 zadań ze ścieżek kariery. [1. Auror, 2. Przyrodnik 2/5]
Kolesiostwo – spotkaj fabularnie 5 postaci z Twojego miejsca pracy (MM, Mung, Hogwart, przedsiębiorstwo i inne) bądź 10 postaci dorosłych z dowolnej branży. Zamień z każdym z nich co najmniej kilka słów. [1. Max, 2. Boris, 3. Darren, 4. Thalia, 5. Larkin, 6. Nathaniel, 7. Sabryna, 8. Salazar, 9. Felinus, 10. Chris 10/10]
Król Ulicy – weź udział w 3 nielegalnych wyścigach.
Kryzys dorosłości – spełnij marzenie z lat młodzieńczych! Np. spóźniona nauka latania na miotle czy gra na instrumencie, co oczywiście zobowiązuje do zaangażowania jakiejś innej osoby do gry. Wszak jeśli się uczysz latać, to ktoś Cię musi asekurować, a gdy grasz, to ktoś musi słuchać, aby powiedzieć, że strasznie rzępolisz!
Nauczyciel z wyboru – ucz postaci studentów i/lub uczniów zaklęć, warzenia eliksirów i innej, konkretnej wiedzy poza lekcjami (minimum 3 wątki). Dotyczy postaci bez rangi nauczyciela!
Oczy wypalone – zobacz 5 nagich postaci innych graczy i wejdź z nimi w interakcję
Przekorny los – rozegraj trzy wątki po 6 postów w trzech różnych lokacjach z kostkami w Dolinie Godryka. [2. Leśna chata, 1/3]
Uliczny Wojownik – weź udział w 3 ulicznych pojedynkach magicznych.



warte 2 punkty/100 galeonów:

Ciocia dobra rada – rozegraj wątek (min. 6 postów na osobę), w którym pomożesz komuś podjąć istotną życiową decyzję (przeprowadzka/zerwanie/zakup zwierzęcia/podjęcie nowej ścieżki kariery itd.), przy czym druga osoba musi wyegzekwować ją fabularnie.
Kryzys wieku średniego – dokonaj nagłych, ryzykownych zmian w swoim życiu. Kup nowy środek transportu, rozwiedź się, wdaj się w romans, zwiąż się z kimś dużo młodszym od siebie, zrezygnuj z pracy, zażyj niebezpieczną używkę bądź zrób coś innego, co drastycznie zmieni Twój styl życia lub jego stabilność. Udowodnij to przynajmniej 3 jednopostówkami na 2k znaków lub jednym wątkiem po 6 postów na osobę (cel możliwy do osiągnięcia tylko dla postaci w wieku 30+).
Milioner z ulicy – zarób 3000G (ważny jest aktualny stan konta).
Przytulne gniazdko – kup własne mieszkanie, a następnie przeprowadź w nim fabularny remont w formie trzech wątków po 6 postów na osobę.
Serce dla zwierząt – zdobądź fabularnie lub kup przynajmniej trzy magiczne stworzenia (min. 2 z nich muszą być zdobyte drogą fabularną).
Super Niania – rozegraj 2 wątki z opieką nad dzieckiem, własnym lub cudzym.




Cele ogólne

- ukończony, - rozliczony

warte 0,5 punktu/30 galeonów:

Bob budowniczy – przeprowadź remont w wynajmowanym mieszkaniu lub pomóż w remoncie cudzego domu (min. 1 wątek na 6 postów)
Dzielny pacjent – zachoruj na jedną z magicznych chorób i rozegraj wątek na 6 postów związany z jej przechodzeniem lub leczeniem (np. pobyt w szpitalu, warzenie i zażywanie potrzebnego eliksiru, wątek z uzdrowicielem itp.)
Koneser sztuki – wspomnij w co najmniej 5 wątkach o czarodziejskich zespołach, przedstawieniach lub książkach wymienionych w spisie. Wątki nie mogą pokrywać się z tymi z celu „Dusza artysty”. [1. Alex Niffler, 2. Felix Felicis, 2/5]
Łacina podwórkowa – wymyśl 3 przekleństwa związane z magią lub fabułą forum i użyj ich fabularnie. [niech mnie szpiczak świśnie, na krzyk mandragory, niech cię gumochłon ugryzie, 3/3]
Nadawca – wyślij 10 listów, każdy do innej postaci (prace domowe nie liczą się do celu). [1. Max, 2. Salazar, 3. Basil, 4. Payton, 5. Bee, 5/10]
Podróżnik – wyjedź za granicę i rozegraj tam min. 1 wątek (szkolne wyjazdy nie liczą się do celu).
Poznaj moich rodziców – wyślij rodzicom list, powiadamiając o swoim partnerze. 



warte 1 punkt/50 galeonów:

Abstynent – wstrzymuj się od spożywania alkoholu w wątkach przeprowadzonych w barach przez co najmniej 3 wątki po 6 postów. [Pub 1/3]
Awanturnik – weź udział w pięciu bójkach.
Co mi w duszy gra – zbierz 5 różnych przedmiotów magicznych związanych z muzyką i wykorzystaj któreś z nich w dwóch wątkach fabularnych. Nie mogą być to samonauki. [Żywy Gwizdek, 1/5]
Dobra Dusza – zagraj 3 wątki (min. 5 postów) z czarodziejskiej duszy.
Dobrze poinformowany – w przynajmniej 5 wątkach czytaj magiczną prasę lub wspomnij innej postaci o tym czego się z niej dowiedziałeś. [1. Prorok, 1/5]
Dusza artysty – działalność artystyczna w fabule przynajmniej 5 razy. Wątki nie mogą pokrywać się z tymi z celu „Koneser sztuki”.
Dziurawa kieszeń – utrać (nie wydaj lub podaruj) w wątkach, eventach lub lokalizacjach z kostkami łączną sumę 100G. [20g]
Fan łamigłówek – napisz wątek/wątki, gdzie zagrasz w następujące gry: magiczne krzyżówki, powtarzalny wisielec, magiczne puzzle, szachy czarodziejów. [Szachy czarodziejów, 1/4]
Głowa Pełna Wspomnień – rozegraj w myślodsiewni 3 wątki po 6 postów na gracza.
Gumowe ucho – fabularnie podsłuchaj rozmowę minimum trzech graczy.
Hazardzista – rozegraj po partii eksplodującego durnia, krwawego barona, gargulków i therii.
Hipochondryk – zostań pacjentem skrzydła szpitalnego lub szpitala św. Munga 5 razy.
Kolekcjoner – zdobądź 10 punktowanych przedmiotów i zgromadź je w kuferku (nie mogą być te same co w celu „Kufer skarbów”) [Żywy Gwizdek, Fałszoskop,  2/10]
Kości zostały rzucone – podczas fabularnego wykorzystania kości (podczas wątków z kośćmi, meczów, pojedynków, itp.) uzyskaj rezultaty 1 oraz 100, rzucając kością k100. Wyniki nie muszą pochodzić z tej samej rozgrywki.
Król awansu – zdobądź uprawnienia do wykonywania lepiej płatnej pracy.
Król piaskownicy – rozegraj 5 scenariuszy sandboxowych. [1. Fontanna, 2. Ptasi Skwer, 2/5]
Kuchcik – gotuj w fabule w co najmniej 3 wątkach po 6 postów – oczywiście potrawy czarodziejskie!
Kufer skarbów – zdobądź 10 „trudnych do zdobycia” przedmiotów i zgromadź je w kuferku (nie mogą być te same co w celu „Kolekcjoner”). [czapka niewidka, 1/10]
Magiczny esteta – wykorzystując Aparat Fotograficzny lub Sztalugę oraz Pędzle/Czarodziejskie Kredki, rozegraj dwa wątki fabularne z przeprowadzeniem sesji zdjęciowej lub przygotowaniem porteru, w ramach doskonalenia umiejętności. Nie może to być samonauka.
Miłośnik błyskotek –zbierz 10 różnych elementów magicznej biżuterii w swoim ekwipunku. Przynajmniej trzy z nich muszą być zdobyte drogą fabularną lub być nagrodą w Evencie. Nie mogą być użyte te same, które wykorzystane były do rozliczenia innych celów. [bransoletka z ayahuascą, perła miłości, 2/10]
Miłośnik eliksirów – zdobądź 10 fiolek RÓŻNYCH eliksirów i zgromadź je w kuferku. [eliksir hematografowy, eliksir dictum, eliksir wiggenowy, eliksir pieprzowy 4/10]
Miłośnik mugoli – rozegraj trzy wątki w środowisku niemagicznym. [National Gallery, Przystanek autobusowy, 2/3]
Mistrz bali – weź udział w przynajmniej 3 balach organizowanych na forum.
Mistrz Miotły – weź udział w 3 różnych związanych z miotlarstwem aktywnościach innych niż Quidditch (Bludger, wyścigi na miotłach, Zakuty Troll, Quodpot).
Na cztery łapy – rozegraj 3 wątki po min. 6 postów na głowę, w których twoja postać na skutek kostek doznaje lekkich/ciężkich obrażeń, ale w tym samym wątku sobie z nimi radzi (sama lub z pomocą towarzysza). [1. Rozcięta głowa, 2. Ranna dłoń, 2/3]
Pamiętaj o mnie! – wykorzystaj w trzech fabułach postacie znanych czarodziejów. Muszą być tematem rozmowy lub wątków, nie mogą być to wspomnienia w myślach postaci, czy wykorzystanie do samonauk.
Party Animal – weź udział w czterech imprezach (organizowanych przez innego użytkownika!) i napisz na każdej z nich minimum 3 posty. [1. Pure Lux, 2. Grota nr 3, 2/4]
Perfekcyjna Pani Domu – użyj w wątku/wątkach wszystkich magicznych sprzętów domowych: italianka, piecownik, pralia, chłodzące półki, samozmywak, radio, ONESPELLCOFFEE 2018 lub 2017.
Pirat drogowy – przeprowadź 3 wątki z wykorzystaniem magicznego pojazdu.
Pomocna dłoń – udziel pomocy co najmniej trzem innym graczom np. w postaci korepetycji z przedmiotu. Pomoc powinna być głównym lub przynajmniej istotnym elementem wątku. [pomoc ćpającemu Maxowi, 1/3]
Przeminęło z wiatrem – zbierz przynajmniej trzy dostępne fabularnie pióra oraz dziennik magiczny, a następnie wykorzystaj je fabularnie w dwóch wątkach, dając upust zdolnościom pisarskim. [samopiszące pióro 1/3]
Rodzic smoków – zgromadź w kuferku po jednym modelu smoka z każdego dostępnego gatunku.
Różnica pokoleń – rozegraj 3 prywatne wątki z postacią/postaciami, z którymi dzieli cię co najmniej dziesięcioletnia różnica wieku. [1. Boris, 2. Salazar, 3. Chris 3/3]
Społecznik – zdobądź 25 znajomych na Wizbooku i dodaj ich do swojego profilu. [15/25]
Śladami sztuki – rozegraj 5 wątków po 6 postów w miejscach związanych z kulturą (w muzeum, teatrze, galerii sztuki, operze lub kinie) i odnieś się w nich do tego, co można tam podziwiać. [Galeria sztuki 1/5]
Tańczący z różdzkami – strać 3 razy różdżkę w wyniku czynników losowych (walka, kostki lokacji, event, spotkanie z MG). Wszystkie straty muszą dotyczyć tej samej postaci.
Tanecznym Krokiem – wejdź w posiadanie magicznych butów tanecznych i rozegraj dwa wątki z partnerem, gdzie opanowujecie jeden z popularnych tańców.
Wizoholik – umieść 10 komentarzy na Wizbooku; każdy komentarz musi być napisany na profilu innej osoby i odnosić się do aktualnego posta. [1. Mirta, 2. Ryuuji, 3. Payton, 4. Thalia, 5. Max, 6. River, 7. Basil, 8. Bee, 9. Atlas, 10. Gaia 10/10]
Wróżbita – wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: kryształowa kula, świeca laurie, tablica Quija.
Wszechmogący – rozegraj minimum 3 wątki w miejscach trudnodostępnych. [1. Ruiny, 1/3]
Wycieczkowicz – pojedź na trzy wycieczki fabularnie (musisz napisać na jednej minimum sześć postów.) [1. Antarktyda, 1/3]
Świadectwo z wyróżnieniem – zdobądź ocenę Wybitny na dyplomie z co najmniej trzech przedmiotów. Cel dotyczy również owutemów w retrospekcji.
Za moich czasów... – rozegraj wraz z drugim użytkownikiem retrospekcję z czasów, zanim postać poszła do Hogwartu.
Zakupoholik – dokonaj zakupu min. 10 różnych przedmiotów w jednym sklepie.
Zamknęli mnie w zoo – spotkaj w wątkach fabularnych co najmniej pięć magicznych stworzeń z kategorii groźne (lub wyżej) wymienionych w spisie. [1. Chochliki kornwalijskie, 2. Trzminorki 2/5]
Zbierz je wszystkie! – zbierz na fabule 10 pluszaków magicznych zwierząt (max 3 z nich mogą być zakupione).
Zdolny Barista – wypij 5 oraz zaparz 3 różne magiczne kaw lub herbaty w wątkach fabularnych, wykorzystując fabularne przedmioty takie jak: Zaparzacz, Onespellcoffee, Samonagrzewający kubek. [1. syrenie latte, 2. chochlikowe cappuccino, 3. smocze espresso 3/5]
Zjedzmy na mieście – rozegraj 3 wątki po min. 6 postów na osobę w różnych restauracjach/kawiarniach/barach. W wątkach musi być wspomniane spożywanie posiłku.[lody, 1/3]



warte 2 punkty/100 galeonów:

Bogacz – zarób 1000 galeonów.
Dusza towarzystwa – zorganizuj co najmniej dwie imprezy, w których wezmą udział co najmniej 4 osoby.
Kuchnia eksperymentalna – opracuj swój własny przepis na magiczną potrawę i poświęć je dwa wątki (np. wymyślanie i gotowanie, albo dwie próby gotowania itd.). Jeśli zechcesz, możesz zgłosić potrawę do spisu.
Medyk – wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: okulary diagnostyczne, magiczny stetoskop, eliksir leczący rany. [1. Eliksir leczący rany 1/3]
Miłośnik paranormalnych – bądź świadkiem używania umiejętności przez osoby obdarzone genetyką jasnowidzenia, metamorfomagii, potomka wili, wilkołaka i wężoustego. Konieczne jest przeprowadzenie pełnego wątku z osobą posiadającą każdą z tych genetyk, gdzie pokazywane są jej specjalne zdolności. [Wilkołak]
Mistrz ryzyka – weź udział w co najmniej 3 wątkach przeprowadzonych przez Mistrza Gry, które zahaczałby o nieco niebezpieczną tematykę.
Mobilny – skorzystaj w prywatnych wątkach ze wszystkich dostępnych form magicznego transportu (teleportacja, świstoklik, sieć fiuu, miotła, Błędny Rycerz, prywatny magiczny pojazd). [1. Błędny Rycerz, 2. Teleportacja łączna, 3. Sieć Fiuu, 3/6]
Na tropie oszustwa – wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: fałszoskop, ujawniacz, czapka niewidka.
Order Merlina –  Zdobądź 10 odznak na jednym profilu. [2/10]
Poprawny romantyk – zorganizuj co najmniej trzy niesamowite randki (które nie skupiają się wyłącznie na piciu alkoholu i seksie).
Wypij to - Użyj w pięciu wątkach pięciu różnych eliksirów na sobie lub na postaci innego gracza. W jednym wątku liczy się użycie jednego eliksiru. W wątku mają być opisane efekty zażytej mikstury. [1. Hematografowy, 2. Dictum, 3. Wiggenowy, 3/5]
Szalony Alchemik – samodzielnie stwórz co najmniej trzy eliksiry w mechanice tworzenia. Jeden z nich mogłeś stworzyć przed powstaniem celu, dwa inne dopiero musisz zrobić.
Tiara szefa kuchni – kup oraz wykorzystaj na fabule każdy z przedmiotów magicznych: fartuch Madam Puddé, magiczna trzepaczka, magiczny nóż samosiekający, zwierzęca klepsydra.
Zaklęciarz Roku – samodzielnie stwórz co najmniej trzy zaklęcia w mechanice tworzenia. Jedno z zaklęć mogłeś stworzyć przed powstaniem celu, dwa inne dopiero musisz zrobić.
Zielono mi – Zgodnie z mechaniką zielarstwa, pomyślne zasadź i zbierz pięć roślin. [1. Rosa księżycowa, 2. Asfodelus, 3. Wiggen, 4. Jemioła, 5. Rumianek lekarski 5/5]
Złota rączka – stwórz co najmniej trzy przedmioty na podstawie mechaniki.


______________________


by your side


Ostatnio zmieniony przez Ariadne W. Wickens dnia Pon 20 Lut - 15:03, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry Go down


Ariadne W. Wickens
Ariadne W. Wickens

Dorosły czarodziej
Wiek : 23
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 171
C. szczególne : owocowe perfumy | elegancki ubiór | łagodny, delikatny głos
Galeony : 1681
  Liczba postów : 529
https://www.czarodzieje.org/t21609-ariadne-willow-wickens#703422
https://www.czarodzieje.org/t21613-poczta-ariadne-wickens#704304
https://www.czarodzieje.org/t21610-ariadne-willow-wickens#703604
https://www.czarodzieje.org/t21614-ariadne-w-wickens-dziennik
Ariadne W. Wickens - dziennik QzgSDG8




Gracz




Ariadne W. Wickens - dziennik Empty


PisanieAriadne W. Wickens - dziennik Empty Re: Ariadne W. Wickens - dziennik  Ariadne W. Wickens - dziennik EmptyPon 21 Lis - 15:40;




Wątki (2022)

- ukończony | - porzucony | - w trakcie | - rozliczony


Sierpień

1. Boris Zagumov dnia 20
Lodziarnia w Londynie - pierwsza rozmowa z szefem.

2. Payton Kingston III dnia 21
Fontanna w Londynie - miłe spotkanie.

3. Darren Shaw dnia 22
Plac z szachami czarodziejów w Hogsmeade - gra w szachy.

4. Thalia S. Heartling dnia 23
Tojadowy Park w Londynie - spotkanie w trudnym czasie.

5. Larkin J. Swansea dnia 24
National Gallery w Londynie - podziwianie sztuki.

6. Nathaniel Bloodworth dnia 30
Główna ulica / Śmiertelny Nokturn w Londynie - spotkanie poprzez pomyłkę.

7. Maximilian Felix Solberg dnia 30  
Pub Szatańska Pożoga / Śmiertelny Nokturn w Londynie - pomoc zaćpanemu chłopakowi.

8. Maximilian Felix Solberg dnia 30
Przed Szpitalem / Szpital Św. Munga w Londynie - dalsza pomoc zaćpanemu chłopakowi.


Wrzesień

1. Strumień
Strumień w Dolinie Godryka - znalezienie rubinu.

2. Warsztaty dnia 2
Kwatera Główna Aurorów / MM w Londynie - warsztaty dotyczące pracy aurorów organizowane przez Ariadne.

3. Sabryna Honeyghan dnia 12
Pub Crazy 60' w Londynie - odrobina flirtu i alkoholu.

4. Hawk A. Keaton dnia 15
Departament Kontroli nad Magicznymi Stworzeniami / MM w Londynie - przypadkowe odkrycie czegoś większego?

5. Maximilian Felix Solberg dnia 19
Ruiny Areny w Londynie - przyjacielski wypad połączony z ćwiczeniami zaklęć defensywnych.

6. Salazar Morales dnia 21 [4]
Wieża Wróżek w Dolinie Godryka - lanie od leprekonusów.

7. Felinus Faolán Lowell dnia 22
Droga do Doliny Godryka - chochliki i psiak Hinto.

8. Christopher Walsh dnia 23
Las w pobliżu Hogsmeade - bycie świadkiem śmierci różecznika.



Październik

1. Strumień
Strumień w Dolinie Godryka - znalezienie onyksu.

2. Payton Kingston III dnia 2
Punkt krajobrazowy w Dolinie Godryka - wcale-nie-randka z piknikiem wśród zieleni.

3. Basil Kane dnia 14
Ulica Głowna w Hogsmeade - zatrzymanie niedoszłego włamywacza.

4. Victoria Brandon dnia 24
Przystanek autobusowy w Londynie - spotkanie wśród mugoli.

5. Basil Kane dnia 25 [3]
Restauracja "Feeria" w Londynie - na pewno nie randka w eleganckiej restauracji.

6. Payton Kingston III dnia 31
Niewielka łąka na skraju w Hogsmeade - event Halloweenowy.


Listopad

1. Hunter O. L. Dear dnia 3
Szklarnia w Londynie - spotkanie w szklarni i pogawędka o roślinach.

2. Wyprzedaż garażowa dnia 5
Bulwar w Dolinie Godryka - Ariadne organizuje wyprzedaż nieużywanych przedmiotów.

3. Warsztaty dnia 9
Kwatera Główna Aurorów / MM w Londynie - warsztaty dotyczące pracy aurorów organizowane przez Ariadne. Tytuł "Doświadczenie w terenie".

4. Atlas M. O. Rosa dnia 10 [2]
Klub Oasis w Hogsmeade - spotkanie w klubie.

5. Event dnia 20
Główny szlak w Dolinie Godryka - pożar w rezerwacie.


Grudzień

1. Maximilian Felix Solberg oraz inni dnia 3 [4]
Klub Pure Lux w Londynie - impreza organizowana przez Maxa.

2. Sophie Oh dnia 9  
Błędny Rycerz w Londynie - pomaganie potrzebującym.

3. Vincent I. Beaulieu-Émeri dnia 21
Biblioteka w Londynie - nieporozumienie z winy Ariadne.

4. Arariel Whitelight dnia 23
Lodowisko w Dolinie Godryka - próba relaksu na lodzie.

5. Huxley Williams dnia 23
Opuszczone szklarnie w Dolinie Godryka - doprowadzania Huxley'a do zawału.

6. Drake Lilac i Wacław Wodzirej dnia 23 [1]
Cukiernia Pani Stonebridge w Hogsmeade - warsztaty pieczenia ciastek.

7. Krampus dnia 23
Warsztat Krampusa w Hogsmeade - napędzenie Ariadne stracha i inne dziwne rzeczy.

8. Zoe Brandon dnia 27
Leśna chata w Dolinie Godryka - piękność na ratunek piękności.






Rozwój (2022)

- ukończony | - porzucony | - w trakcie | - rozliczony


Sierpień

1. Praca
Sala szkoleń aurorskich / MM w Londynie - kurs na aurora.

2. Praca
Kwatera Główna Aurorów / MM w Londynie - pierwszy dzień pracy.

3. Samonauka
Czarodziejskie Pola w Londynie - zielarstwo.

4. Samonauka
Atrium / MM w Londynie - uzdrawianie.

5. Samonauka
Pracownia Eliksirów w Londynie - eliksiry.

6. Samonauka
Pracownia Eliksirów w Londynie - eliksiry.


Wrzesień

1. Warsztaty dnia 2
Kwatera Główna Aurorów / MM w Londynie - warsztaty dotyczące pracy aurorów organizowane przez Ariadne.

2. Teleportacja
Ministerstwo Magii w Ameryce - kurs na teleportację łączną i indywidualną.

3. Samonauka
Magiczna biblioteka w Hogsmeade - historia magii.

4. Samonauka
Magiczne plantacje za Londynem - zielarstwo.

5. Samonauka
Magiczne plantacje za Londynem - zielarstwo.

6. Hodowla roślin
Magiczne plantacje za Londynem - sadzenie asfodelusa i rosy księżycowej.

7. Praca
Biuro Rekrutacji / MM w Londynie - część pierwsza stażu na pracownika Ministerstwa Magii.

8. Hodowla roślin
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - zbiory asfodelusa i rosy księżycowej.

9. Artefakt
Podanie - zdobycie magicznych okularów.


Październik

1. Praca
Biuro Rekrutacji / MM w Londynie - część druga stażu na pracownika Ministerstwa Magii.

2. Praca
Pub "Pod Czarnym Kotem" / Śmiertelny Nokturn w Londynie - szukanie haka na nielegalnego handlarza narkotykami.

3. Praca
Biuro Rekrutacji / MM w Londynie - część trzecia stażu na pracownika Ministerstwa Magii.

4. Samonauka
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - zielarstwo.

5. Samonauka
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - zielarstwo.

6. Hodowla roślin
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - sadzenie wiggena i jemioły.

7. Hodowla roślin
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - pielęgnacja wiggena i jemioły.

8. Hodowla roślin
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - zbiory wiggena i jemioły.

9. Samonauka
Dąb Merlina w Dolinie Godryka - ONMS.


Listopad

1. Warsztaty dnia 9
Kwatera Główna Aurorów / MM w Londynie - warsztaty dotyczące pracy aurorów organizowane przez Ariadne. Tytuł "Doświadczenie w terenie".

2. Samonauka
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - zielarstwo.

3. Samonauka
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - zielarstwo.

4. Hodowla roślin
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - sadzenie i zbiory rumianku lekarskiego.


Grudzień

1. Ścieżka kariery
Ratusz w Dolinie Godryka - Auror.

2. Praca
Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów / MM w Londynie - część pierwsza stażu na pomocnika Aurora.

3. Praca
Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów / MM w Londynie - część druga stażu na pomocnika Aurora.

4. Praca
Kompleks botaniczno-wodny w Londynie - wezwanie do złapania wandali.

5. Samonauka
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - eliksiry.

6. Samonauka
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - eliksiry.

7. Ścieżka kariery
Błędny Rycerz w Londynie - Uzdrowiciel.

8. Praca
Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów / MM w Londynie - część trzecia stażu na pomocnika Aurora.


______________________


by your side


Ostatnio zmieniony przez Ariadne W. Wickens dnia Sro 15 Lut - 10:48, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down


Ariadne W. Wickens
Ariadne W. Wickens

Dorosły czarodziej
Wiek : 23
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 171
C. szczególne : owocowe perfumy | elegancki ubiór | łagodny, delikatny głos
Galeony : 1681
  Liczba postów : 529
https://www.czarodzieje.org/t21609-ariadne-willow-wickens#703422
https://www.czarodzieje.org/t21613-poczta-ariadne-wickens#704304
https://www.czarodzieje.org/t21610-ariadne-willow-wickens#703604
https://www.czarodzieje.org/t21614-ariadne-w-wickens-dziennik
Ariadne W. Wickens - dziennik QzgSDG8




Gracz




Ariadne W. Wickens - dziennik Empty


PisanieAriadne W. Wickens - dziennik Empty Re: Ariadne W. Wickens - dziennik  Ariadne W. Wickens - dziennik EmptyWto 14 Lut - 13:59;




Wątki (2023)

- ukończony | - porzucony | - w trakcie | - rozliczony


Styczeń

Praca, stres i niezdrowe ilości kawy.


Luty

1. Strumień
Strumień w Dolinie Godryka - znalezienie rubinu.

2. Nathaniel Bloodworth & Thalia S. Heartling dnia 11
Grota nr 1 na Antarktydzie - upragniony wyjazd na ferie.

3. Zoe Brandon i inni dnia 11
Grota nr 3 na Antarktydzie - powitalna impreza i przeproszenie Zoe.

4.  Fabien E. Arathe-Ricœur dnia 12
Zatoka Olifantów na Antarktydzie - opis.

5. Nathaniel Bloodworth dnia 13
Łuk Triumfalnych na Antarktydzie - opis.

6. Salazar Morales dnia 18
Jaskinia Złotego Pyłu na Antarktydzie - kolejne miejsce na feriach ukazuje dwójce czarodziejów ich największe strachy.

7. Benjamin Auster dnia 19
Przerębel na Antarktydzie - łowienie ryb w konkursie.

8. Harmony Seaver dnia 21
Zagroda fomisiów na Antarktydzie - spotkanie z bardzo przyjazną nastolatką i magicznymi niedźwiedziami polarnymi. Również bardzo przyjaznymi.

9. Marla O'Donnell dnia 21
Lodospad na Antarktydzie - wspinaczka po zamarzniętym wodospadzie.

10. Warsztaty Longwei Huang dnia 23
Staw z bańkami na Antarktydzie - warsztaty z opieki nad jajami smoków.

11. Event dnia 24
Śnieżne pustkowie na Antarktydzie - poszukiwanie smoka Lodowego Okrutnego.



Marzec

1. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

2. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

3. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.






Rozwój (2023)

- ukończony | - porzucony | - w trakcie | - rozliczony


Luty

1. Samonauka
Atrium | Ministerstwo Magii w Londynie - OPCM.

2. Samonauka
Rezydencja Ariadne w Dolinie Godryka - OPCM.

3. Praca
Tajemnicze Msaw Atare | Śmiertelny Nokturn w Londynie - próba ujęcia zbiegłego przestępcy - zaledwie szesnastoletniego dzieciaka, który już ma dwie śmierci na sumieniu.

4. Ścieżka kariery
Salon na Antarktydzie - Przyrodnik.

5. Rozwój
Śnieżna Myślodsiewnia na Antarktydzie - oglądanie przerażającego wspomnienia Smoczych Ludzi.

1. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

1. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

1. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.



Marzec

1. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

2. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

3. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.


______________________


by your side
Powrót do góry Go down


Sponsored content

Ariadne W. Wickens - dziennik QzgSDG8








Ariadne W. Wickens - dziennik Empty


PisanieAriadne W. Wickens - dziennik Empty Re: Ariadne W. Wickens - dziennik  Ariadne W. Wickens - dziennik Empty;

Powrót do góry Go down
 

Ariadne W. Wickens - dziennik

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Ariadne W. Wickens - dziennik QCuY7ok :: 
akcesoria postaci
 :: 
Dzienniki
-