Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Blaithin 'Fire' A. Dear

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż
Galeony : 1860
  Liczba postów : 3105
https://www.czarodzieje.org/t13638-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t13684-dziobek
https://www.czarodzieje.org/t13646-not-a-bad-girl
https://www.czarodzieje.org/t13647-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t21155-blaithin-fire-a-dear-dziennik
Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik QzgSDG8




Gracz




Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty


PisanieBlaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik  Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik EmptySob 29 Sty - 17:15;







Co wie o niej każdy?

Przede wszystkim jest Dearem ze Szkocji. Każdy wie, że wychowywała się w bogatej, arystokratycznej rodzinie, gdzie prawdopodobnie miała wszystko, co można sobie wymarzyć. Szerokie koneksje rodzinne, krystalicznie czysta krew, utalentowanie w kwestii eliksirów, niechęć do mugoli czy osób z mugolskich rodzin to standard, który przypisuje się Dearom na dzień dobry.
Uczyła się w Durmstrangu, dopiero później w Hogwarcie, gdzie Tiara przydzieliła Fire do Gryffindoru. Była również prefektem.
Jest chuda, wręcz mizerna, a na twarzy nosi czarną opaskę, zasłaniającą prawe oko.
Nie używa nigdy swojego imienia, a do siebie wręcz każe zwracać się Fire lub Dear, tak też każdemu się przedstawia (chyba że akurat wymyśli sobie jeszcze inne fałszywe imię). Ciężko dowiedzieć się, że naprawdę nazywa się "Blaithin".
Specjalistka od wielu dziedzin magii, piątkowa uczennica, uzdolniona i utalentowana czarownica, której wiedza przewyższa zdecydowanie jej młody wiek. Nie zmienia to faktu, że w szkole sprawiała mnóstwo wychowawczych kłopotów.


Zahaczki do wątków

Używek próbowała naprawdę wielu, jest pozytywnie nastawiona do okazjonalnego wypalenia ziółka, wypicia eliksiru otwartych zmysłów, zapalenia magicznych papierosów, wypicia mocnego alkoholu, zażycia innych psychoaktywnych substancji... Ale nie robi tego często, dzięki czemu nigdy się nie uzależniła. Jedynie papierosy są w życiu Fire większą stałą, bo popala je co najmniej raz w tygodniu. Od kogoś musi też to wszystko zdobywać, prawda?
Rodzina to drażliwy temat. Ojciec wylądował w Azkabanie, ale trochę nie wiadomo za co, a przynajmniej nie bębniono o tym ot tak w gazetach. Młodszy brat Fire uczy się w Hogwarcie i jest Ślizgonem. Jej młodsza siostra ma dziecko z nieznanym ojcem. Dużo tutaj dziwnych intryg, przekrętów, plot twistów i pewne jest, że Fire nigdy chętnie o tym nie będzie rozmawiać.
Jeśli chodzi o kłócenie się na temat Quidditcha to Blaithin nawet nie trzeba zachęcać. Z tym, że ona uważa ten sport za idiotyczny, przeznaczony dla tępaków uwielbiających uganianie się za piłką i obrywanie w puste łby. A mimo to przychodziła na różne mecze. Jawna pogarda wobec każdego wielbiciela, który się z tym obnosi, ale coś się pod tym wszystkim kryje...
Fanka gier, zawodów, hazardu, zakładów, konkursów i wszystkiego, gdzie można odnaleźć rywalizację. Nic dziwnego, że prowadziła szkolne rozgrywki Therii. Stworzona do uczestnictwa w różnych aktywnościach, bez żadnego powodu wyzwie Cię na pojedynek albo partyjkę Durnia. Bardzo rzadko odmawia też takiej zabawie. Im więcej gracze stawiają na szali tym lepiej.
Uwielbia grać na skrzypcach i robi to często za pieniądze. Można usłyszeć ją grającą w londyńskich pubach, występującą jako tło muzyczne przy mniejszych teatralnych spektaklach, dającą koncertowe popisy na balach.
Nie znosi dotyku do tego stopnia, że gdyby wpadł Ci do głowy pomysł zbliżenia się, złapania za ramię bądź objęcia to bardzo prawdopodobne, że przypierdoliła Ci w pysk. Tak też zaczynają się niektóre ciekawe znajomości Fire.
Magiczne leczenie to wielkie no-no. Po pobytach w szpitalu św. Munga w dzieciństwie, kiedy niemalże zginęła, nabawiła się odrazy do wszelkich uzdrowicieli oraz używania tego odłamu magii. Preferuje powolne lizanie ran w mugolski sposób, rzadko i w ostateczności pojawiając się u specjalistów.
Czy kogokolwiek ciekawią miłosne perypetie Fire? Raczej nie. Nawet jeśli to w sumie nikt nic o tym nie wie, więc albo dobrze się z romansami dziewczyna kryje, albo nikt jej nie chce nawet na moment. Coś tylko krążyło wśród ludzi, że prowadzała się z wilkołakiem... i jakimś więźniem z Azkabanu? Trochę niebezpiecznie nawet o tym mówić. Ale co wiadomo to, że lubi zarówno płeć piękną jak i tę przystojną.
Karta głosi: "Nie lubi zwierząt w równym stopniu, co ludzi. Jedynie te niebezpieczne szanuje przez swoją ciekawość." i jest to prawda najprawdziwsza. Nie pogłaska Twojego psidwaka. Nie spojrzy z rozczuleniem na Twoje króliczki. Nie uśmiechnie się na widok żadnego pchlarza, kudłacza czy innej gadziny, magicznej czy mugolskiej. A zwierzęta równie mocno nie lubią Fire.
A teraz nauka, czyli do czego można wykorzystać Fire. Przede wszystkim to mistrzyni eliksirów. Przygotowuje je, sprzedaje, poprawia, testuje, tworzy nowe. Cokolwiek da się z nimi robić to ona to robi. Praktyka i teoria to dla niej pestka.
Jest również piekielnie dobra z rzucania uroków. Na pojedynek dwa razy zapraszać jej nie trzeba. Preferuje mocne zaklęcia, nierzadko bolesne oraz ciekawe kombinacje. A ulubione są te ogniste.
Ze względu na jej pochodzenie z czystokrwistej rodziny dbającej o wszelkie tradycje, dość oczywiste jest, że zna bardzo dobrze historię magii. Nazwiska sławnych czarodziejów nie brzmią dla Fire obco, potrafi wskazać różne wydarzenia z przeszłości oraz orientuje się w wielu kwestiach.
Czarna magia? Nigdy w życiu o tym nie słyszała, wcale. Otwarcie wyraża opinię, że nikt nie powinien się nią zajmować, bo ludzie to debile i wyjdzie to tylko na złe. A tak naprawdę to zna się na tym bardzo. Dużo czytania, ale jeszcze więcej praktyki. Miała okazję skalać się nawet zaklęciami niewybaczalnymi.
Lingwista, z nietypową łatwością w przyswajaniu różnych języków. Fire zakochała się niewątpliwie we francuskim, a jej liczne pobyty we Francji tylko ułatwiły opanowanie tego języka. W dawnej szkole nauczyła się rosyjskiego, później za ciosem poszedł niemiecki oraz łacina, z podstaw zna natomiast trochę polskiego.
Nieliczne osoby wiedzą, że co nieco przemyca, bawi się różnymi czarnomagicznymi artefaktami, bada klątwy, wykonuje zlecenia podejrzanych ludzi, bije się i ogólnie robi rzeczy łagodnie mówiąc nielegalne. Ale to tylko osoby robiące dokładnie to samo, które wiedzą o bytności Fire w tym biznesie.
Mieszkała w Dolinie Godryka, a aktualnie w Londynie, więc znajomości z tych okolic jak najbardziej mogły się znaleźć.


Hipnoza

Ambicje Blaithin są nieograniczone, więc już przeszło siedem lat uczy się i męczy, żeby opanować sztukę hipnozy. Czasem kogoś próbuje zahipnotyzować, czasem szuka książek na ten temat, czasami hipnotyzerów. Tutaj większy zapis wszystkich jej porażek oraz sukcesów: Genetyka fabularnie zdobywanej hipnozy.
Kto wie, może będziesz kolejny na liście?



Ostatnio zmieniony przez Blaithin 'Fire' A. Dear dnia Pią 25 Lut - 14:22, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Blaithin 'Fire' A. Dear

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż
Galeony : 1860
  Liczba postów : 3105
https://www.czarodzieje.org/t13638-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t13684-dziobek
https://www.czarodzieje.org/t13646-not-a-bad-girl
https://www.czarodzieje.org/t13647-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t21155-blaithin-fire-a-dear-dziennik
Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik QzgSDG8




Gracz




Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty


PisanieBlaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty Re: Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik  Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik EmptySob 29 Sty - 17:15;




Cele postaci

★ - nierozliczony | - rozliczony


Cele ogólne:

warte 0,5 punktu/30 galeonów:

Bob budowniczy – przeprowadź remont w wynajmowanym mieszkaniu lub pomóż w remoncie cudzego domu (min. 1 wątek na 6 postów)
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Dzielny pacjent – zachoruj na jedną z magicznych chorób i rozegraj wątek na 6 postów związany z jej przechodzeniem lub leczeniem (np. pobyt w szpitalu, warzenie i zażywanie potrzebnego eliksiru, wątek z uzdrowicielem itp.)
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Koneser sztuki – wspomnij w co najmniej 5 wątkach o czarodziejskich zespołach, przedstawieniach lub książkach wymienionych w spisie. Wątki nie mogą pokrywać się z tymi z celu „Dusza artysty”.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Łacina podwórkowa – wymyśl 3 przekleństwa związane z magią lub fabułą forum i użyj ich fabularnie.
Nadawca – wyślij 10 listów, każdy do innej postaci (prace domowe nie liczą się do celu).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Podróżnik – wyjedź za granicę i rozegraj tam min. 1 wątek (szkolne wyjazdy nie liczą się do celu).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Poznaj moich rodziców – wyślij rodzicom list, powiadamiając o swoim partnerze. 
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

warte 1 punkt/50 galeonów:

Abstynent – wstrzymuj się od spożywania alkoholu w wątkach przeprowadzonych w barach przez co najmniej 3 wątki po 6 postów.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Awanturnik – weź udział w pięciu bójkach.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Co mi w duszy gra – zbierz 5 różnych przedmiotów magicznych związanych z muzyką i wykorzystaj któreś z nich w dwóch wątkach fabularnych. Nie mogą być to samonauki.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Dobra Dusza – zagraj 3 wątki (min. 5 postów) z czarodziejskiej duszy.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Dobrze poinformowany – w przynajmniej 5 wątkach czytaj magiczną prasę lub wspomnij innej postaci o tym czego się z niej dowiedziałeś.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Dusza artysty – działalność artystyczna w fabule przynajmniej 5 razy. Wątki nie mogą pokrywać się z tymi z celu „Koneser sztuki”.
New Magic Theatre - robienie dekoracji na przedstawienie.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Dziurawa kieszeń – utrać (nie wydaj lub podaruj) w wątkach, eventach lub lokalizacjach z kostkami łączną sumę 100G.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Miłośnik Czarodziejskich Gier Logicznych – kup oraz wykorzystaj na fabule każdy z przedmiotów magicznych: Zestaw Magicznych Krzyżówek, Magiczne Puzzle oraz Szachy Czarodziejów.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Głowa Pełna Wspomnień – rozegraj w myślodsiewni 3 wątki po 6 postów na gracza.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Gumowe ucho – fabularnie podsłuchaj rozmowę minimum trzech graczy.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Hazardzista – rozegraj po partii eksplodującego durnia, krwawego barona, gargulków i therii.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Hipochondryk – zostań pacjentem skrzydła szpitalnego lub szpitala św. Munga 5 razy.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Kolekcjoner – zdobądź 10 punktowanych przedmiotów i zgromadź je w kuferku (nie mogą być te same co w celu „Kufer skarbów”)
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Kości zostały rzucone – podczas fabularnego wykorzystania kości (podczas wątków z kośćmi, meczów, pojedynków, itp.) uzyskaj rezultaty 1 oraz 100, rzucając kością k100. Wyniki nie muszą pochodzić z tej samej rozgrywki.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Król awansu – zdobądź uprawnienia do wykonywania lepiej płatnej pracy.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Król piaskownicy – rozegraj 5 scenariuszy sandboxowych.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Kuchcik – gotuj w fabule w co najmniej 3 wątkach po 6 postów – oczywiście potrawy czarodziejskie!
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Kufer skarbów – zdobądź 10 „trudnych do zdobycia” przedmiotów i zgromadź je w kuferku (nie mogą być te same co w celu „Kolekcjoner”).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Magiczny esteta – wykorzystując Aparat Fotograficzny lub Sztalugę oraz Pędzle/Czarodziejskie Kredki, rozegraj dwa wątki fabularne z przeprowadzeniem sesji zdjęciowej lub przygotowaniem porteru, w ramach doskonalenia umiejętności. Nie może to być samonauka.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Miłośnik błyskotek –zbierz 10 różnych elementów magicznej biżuterii w swoim ekwipunku. Przynajmniej trzy z nich muszą być zdobyte drogą fabularną lub być nagrodą w Evencie. Nie mogą być użyte te same, które wykorzystane były do rozliczenia innych celów.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Miłośnik eliksirów – zdobądź 10 fiolek RÓŻNYCH eliksirów i zgromadź je w kuferku.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Miłośnik mugoli – rozegraj trzy wątki w środowisku niemagicznym.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Mistrz bali – weź udział w przynajmniej 3 balach organizowanych na forum.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Mistrz Miotły – weź udział w 3 różnych związanych z miotlarstwem opis. aktywnościach innych niż Quidditch (Bludger, wyścigi na miotłach, Zakuty Troll, Quodpot).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Na cztery łapy – rozegraj 3 wątki po min. 6 postów na głowę, w których twoja postać na skutek kostek doznaje lekkich/ciężkich obrażeń, ale w tym samym wątku sobie z nimi radzi (sama lub z pomocą towarzysza).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Pamiętaj o mniie! – wykorzystaj w trzech fabułach postacie znanych czarodziejów. Muszą być tematem rozmowy lub wątków, nie mogą być to wspomnienia w myślach postaci, czy wykorzystanie do samonauk.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Party Animal – weź udział w czterech imprezach (organizowanych przez innego użytkownika!) i napisz na każdej z nich minimum 3 posty.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Pirat drogowy – przeprowadź 3 wątki z wykorzystaniem magicznego pojazdu.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Pomocna dłoń – udziel pomocy co najmniej trzem innym graczom np. w postaci korepetycji z przedmiotu. Pomoc powinna być głównym lub przynajmniej istotnym elementem wątku.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Przeminęło z wiatrem – zbierz przynajmniej trzy dostępne fabularnie pióra oraz dziennik magiczny, a następnie wykorzystaj je fabularnie w dwóch wątkach, dając upust zdolnościom pisarskim.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Rodzic smoków – zgromadź w kuferku po jednym modelu smoka z każdego dostępnego gatunku.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Różnica pokoleń – rozegraj 3 prywatne wątki z postaciami, z którymi dzieli cię co najmniej dziesięcioletnia różnica wieku.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Społecznik – zdobądź 25 znajomych na Wizbooku i dodaj ich do swojego profilu.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Śladami sztuki – rozegraj 5 wątków po 6 postów w miejscach związanych z kulturą (w muzeum, teatrze, galerii sztuki, operze lub kinie) i odnieś się w nich do tego, co można tam podziwiać.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Tanecznym Krokiem – wejdź w posiadanie magicznych butów tanecznych i rozegraj dwa wątki z partnerem, gdzie opanowujecie jeden z popularnych tańców.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Wizoholik – umieść 10 komentarzy na Wizbooku; każdy komentarz musi być napisany na profilu innej osoby i odnosić się do aktualnego posta.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Wróżbita – wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: kryształowa kula, świeca laurie, tablica Quija.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Wszechmogący – rozegraj minimum 3 wątki w miejscach trudnodostępnych.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Wycieczkowicz – pojedź na trzy wycieczki fabularnie (musisz napisać na jednej minimum sześć postów.)
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Świadectwo z wyróżnieniem – zdobądź ocenę Wybitny na dyplomie z co najmniej trzech przedmiotów. Cel dotyczy również owutemów w retrospekcji.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Za moich czasów... – rozegraj wraz z drugim użytkownikiem retrospekcję z czasów, zanim postać poszła do Hogwartu.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Zakupoholik – dokonaj zakupu min. 10 różnych przedmiotów w jednym sklepie.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Zamknęli mnie w zoo – spotkaj w wątkach fabularnych co najmniej pięć magicznych stworzeń z kategorii groźne (lub wyżej) wymienionych w spisie.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Zbierz je wszystkie! – zbierz na fabule 10 pluszaków magicznych zwierząt (max 3 z nich mogą być zakupione).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Zdolny Barista – wypij 5 oraz zaparz 3 różne magiczne kaw lub herbaty w wątkach fabularnych, wykorzystując fabularne przedmioty takie jak: Zaparzacz, Onespellcoffee, Samonagrzewający kubek.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Zjedzmy na mieście – rozegraj 3 wątki po min. 6 postów na osobę w różnych restauracjach/kawiarniach/barach. W wątkach musi być wspomniane spożywanie posiłku.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

warte 2 punkty/100 galeonów:

Bogacz – zarób 1000 galeonów.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Dusza towarzystwa – zorganizuj co najmniej dwie imprezy, w których wezmą udział co najmniej 4 osoby.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Kuchnia eksperymentalna – opracuj swój własny przepis na magiczną potrawę i poświęć je dwa wątki (np. wymyślanie i gotowanie, albo dwie próby gotowania itd.). Jeśli zechcesz, możesz zgłosić potrawę do spisu.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Medyk – wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: okulary diagnostyczne, magiczny stetoskop, eliksir leczący rany.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Miłośnik paranormalnych – bądź świadkiem używania umiejętności przez osoby obdarzone genetyką jasnowidzenia, metamorfomagii, potomka wili, wilkołaka i wężoustego. Konieczne jest przeprowadzenie pełnego wątku z osobą posiadającą każdą z tych genetyk, gdzie pokazywane są jej specjalne zdolności.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Mistrz ryzyka – weź udział w co najmniej 3 wątkach przeprowadzonych przez Mistrza Gry, które zahaczałby o nieco niebezpieczną tematykę.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Mobilny – skorzystaj w prywatnych wątkach ze wszystkich dostępnych form magicznego transportu (teleportacja, świstoklik, sieć fiuu, miotła, Błędny Rycerz, prywatny magiczny pojazd).
New Magic Theatre - motocykl.
Strumień - teleportacja.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Na tropie oszustwa – wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: fałszoskop, ujawniacz, czapka niewidka.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Order Merlina –  Zdobądź 10 odznak na jednym profilu.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Poprawny romantyk – zorganizuj co najmniej trzy niesamowite randki (które nie skupiają się wyłącznie na piciu alkoholu i seksie).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Szalony Alchemik – samodzielnie stwórz co najmniej trzy eliksiry w mechanice tworzenia. Jeden z nich mogłeś stworzyć przed powstaniem celu, dwa inne dopiero musisz zrobić.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Tiara szefa kuchni – kup oraz wykorzystaj na fabule każdy z przedmiotów magicznych: fartuch Madam Puddé, magiczna trzepaczka, magiczny nóż samosiekający, zwierzęca klepsydra.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Zaklęciarz Roku – samodzielnie stwórz co najmniej trzy zaklęcia w mechanice tworzenia. Jedeno z zaklęć mogłeś stworzyć przed powstaniem celu, dwa inne dopiero musisz zrobić.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Złota rączka – stwórz co najmniej trzy przedmioty na podstawie mechaniki.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.


Cele dorosłych:

warte 1 punkt/50 galeonów:

Autorytet - rozegraj 3 wątki po 6 postów na głowę, gdzie otwarcie upominasz, doradzasz lub krytykujesz zachowanie towarzysza.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Black Jack – uprawiaj hazard w 3 różnych wątkach po 6 postów na gracza (zakłady bukmacherskie, astroruletka, krwawy baron).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Czarnoksiężnik – użyj w wątku/wątkach wszystkich przedmiotów: krwawe pióro, ręka glorii, świeca mroku, taśma obłudy.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Człowiek renesansu – miej w kuferku powyżej 20 pkt. z 3 przedmiotów (bez bonusów z ekwipunku).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Inicjator – przeprowadź specjalne spotkanie dla dorosłych, np. klasowe lub zrzeszające zainteresowanych spożywaniem wytrawnych magicznych win itp.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Karierowicz – ukończ min. 5 zadań ze ścieżek kariery.
New Magic Theatre - sztukmistrz.
Polana przy cmentarzu - czarnoksiężnik.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Kolesiostwo – spotkaj fabularnie 5 postaci z Twojego miejsca pracy (MM, Mung, Hogwart, przedsiębiorstwo i inne) bądź 10 postaci dorosłych z dowolnej branży. Zamień z każdym z nich co najmniej kilka słów.
Szemrane uliczki - Maximilian Felix Solberg.
Dom Ezry - Ezra T. Clarke.
Dom Leo - Leonardo O. Vin-Eurico.
Moczary - Ravinger Fairwyn.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Król Ulicy – weź udział w 3 nielegalnych wyścigach.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Kryzys dorosłości – spełnij marzenie z lat młodzieńczych! Np. spóźniona nauka latania na miotle czy gra na instrumencie, co oczywiście zobowiązuje do zaangażowania jakiejś innej osoby do gry. Wszak jeśli się uczysz latać, to ktoś Cię musi asekurować, a gdy grasz, to ktoś musi słuchać, aby powiedzieć, że strasznie rzępolisz!
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Nauczyciel z wyboru – ucz postaci studentów i/lub uczniów zaklęć, warzenia eliksirów i innej, konkretnej wiedzy poza lekcjami (minimum 3 wątki). Dotyczy postaci bez rangi nauczyciela!
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Oczy wypalone – zobacz 5 nagich postaci innych graczy i wejdź z nimi w interakcję
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Przekorny los – rozegraj trzy wątki po 6 postów w trzech różnych lokacjach z kostkami w Dolinie Godryka.
Moczary[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Uliczny Wojownik – weź udział w 3 ulicznych pojedynkach magicznych.
Szemrane uliczki

warte 2 punkty/100 galeonów:

Ciocia dobra rada – rozegraj wątek (min. 6 postów na osobę), w którym pomożesz komuś podjąć istotną życiową decyzję (przeprowadzka/zerwanie/zakup zwierzęcia/podjęcie nowej ścieżki kariery itd.), przy czym druga osoba musi wyegzekwować ją fabularnie.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Kryzys wieku średniego – dokonaj nagłych, ryzykownych zmian w swoim życiu. Kup nowy środek transportu, rozwiedź się, wdaj się w romans, zwiąż się z kimś dużo młodszym od siebie, zrezygnuj z pracy, zażyj niebezpieczną używkę bądź zrób coś innego, co drastycznie zmieni Twój styl życia lub jego stabilność. Udowodnij to przynajmniej 3 jednopostówkami na 2k znaków lub jednym wątkiem po 6 postów na osobę (cel możliwy do osiągnięcia tylko dla postaci w wieku 30+).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Milioner z ulicy – zarób 3000G (ważny jest aktualny stan konta).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Przytulne gniazdko – kup własne mieszkanie, a następnie przeprowadź w nim fabularny remont w formie trzech wątków po 6 postów na osobę.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Serce dla zwierząt – zdobądź fabularnie lub kup przynajmniej trzy magiczne stworzenia (min. 2 z nich muszą być zdobyte drogą fabularną).
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
Super Niania – rozegraj 2 wątki z opieką nad dzieckiem, własnym lub cudzym.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.




Ostatnio zmieniony przez Blaithin 'Fire' A. Dear dnia Pią 25 Lut - 12:50, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Blaithin 'Fire' A. Dear

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż
Galeony : 1860
  Liczba postów : 3105
https://www.czarodzieje.org/t13638-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t13684-dziobek
https://www.czarodzieje.org/t13646-not-a-bad-girl
https://www.czarodzieje.org/t13647-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t21155-blaithin-fire-a-dear-dziennik
Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik QzgSDG8




Gracz




Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty


PisanieBlaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty Re: Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik  Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik EmptySob 29 Sty - 17:15;




Wątki (2022r.)

- ukończony | - porzucony | - w trakcie | - rozliczony


Luty


1. HAWK (01.02.22)
Strumień | Dolina Godryka - Fire wybiera ofiarę.

2. LEONARDO (01.02.22)
Kuchnia w domu Leo | Dolina Godryka - powroty do ciepłych uczuć.

3. MAXIMILIAN (03.02.22)
Szemrane uliczki | Hogsmeade - znudzona Fire wywołuje pojedynek.

4. MAXIMILIAN (03.02.22)
Dom Fire | Londyn - pierwszy gość.

5. EZRA (08.02.22)
Dom Ezry| Dolina Godryka - to co zwykle - gorąca nienawiść i niemożność odpuszczenia sobie nawzajem.

6. WACŁAW (13.02.22)
Sklep z eliksirami J. Pippin's | Londyn - poproszę ropę z czyrakobulwy i mężczyznę w moje ramiona.

7. RAVINGER (14.02.22)
Moczary | Dolina Godryka - kiedy psychol spotyka psychola.

8. DRAKE (24.02.22)
Nadmorski bar | Malediwy

9. RAVINGER (27.02.22)
Szpital Św. Munga, Urazy Magizoologiczne | Londyn - wśród szpitalnych łóżek.

10. CHRISTINA (28.02.22)
Bulwar | Dolina Godryka - cuś.

11. WILLOW (28.02.22.)
Opera Lamia, Śmiertelny Nokturn | Londyn - pościgi!


Marzec


1. DEAN (02.03.22)
Tajemnicze Msaw Atare, Śmiertelny Nokturn | Londyn - śliwka w kompocie, czyli łapanie ognia na Nokturnie.

2. HARIEL (08.03.22)
Altana Helgi | Dolina Godryka - po przegranym zakładzie Fire godzi się dać się wyrzeźbić.

3. NATHANIEL (09.03.22)
Sklep z zabawkami | Dolina Godryka - opis.

1. Z kim?
[url=----]Miejsce[/url] - opis.

2. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

3. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.


Kwiecień

1. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

2. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

3. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.



Ostatnio zmieniony przez Blaithin 'Fire' A. Dear dnia Sro 9 Mar - 14:12, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Blaithin 'Fire' A. Dear

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż
Galeony : 1860
  Liczba postów : 3105
https://www.czarodzieje.org/t13638-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t13684-dziobek
https://www.czarodzieje.org/t13646-not-a-bad-girl
https://www.czarodzieje.org/t13647-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t21155-blaithin-fire-a-dear-dziennik
Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik QzgSDG8




Gracz




Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty


PisanieBlaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty Re: Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik  Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik EmptyCzw 3 Lut - 11:50;




Listy (2022r.)



Luty

1. LEONARDO (01.02.22)
Poczta - wiadomość po długiej nieobecności.

2. NESSa (02.02.22)
Poczta - wiadomość po długiej nieobecności.

3. EZRA (03.02.22)
Poczta - trochę sarkazmu z zapowiedzią wizyty.

4. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

5. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.


Marzec

1. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

2. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

3. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.


Miesiąc

1. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

2. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

3. Z kim?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Blaithin 'Fire' A. Dear

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż
Galeony : 1860
  Liczba postów : 3105
https://www.czarodzieje.org/t13638-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t13684-dziobek
https://www.czarodzieje.org/t13646-not-a-bad-girl
https://www.czarodzieje.org/t13647-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t21155-blaithin-fire-a-dear-dziennik
Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik QzgSDG8




Gracz




Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty


PisanieBlaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty Re: Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik  Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik EmptyPią 25 Lut - 10:14;




Zdarzenia losowe

★ - nierozliczony | - rozliczony



#1 ★ SPADEK ODPORNOŚCI (27.03.2020r.) - Dopada cię losowa choroba.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#2 ★ INWERSJA (27.03.2020r.) - Odwrócenie osobowości.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#3 ★ CZY TEN PAN TO PANI? (01.05.2020r.) - Zmiana fizycznej płci.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#4 ★ BOOMER / ZOOMER (01.05.2020r.) - Postarzenie / odmłodzenie o 20 lat.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#5 ★ MAGIA MUZYKI (01.06.2020r.) - Śpiewanie piosenek zamiast mówienia.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#6 ★ PANIE... PROFESORZE? (01.06.2020r.) - Zamiana w nauczyciela.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#7 ★ LOVE TWIST (14.07.2020r.) - Nagła chęć romansowania.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#8 ★ MAM TALENT! (14.07.2020r.) - Odkrycie chwilowego nowego talentu.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#9 ★ THE WALKING DEAD (14.07.2020r.) - Zamiana w ducha.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#10 ★ HEAR MY ROAR! (1.09.2020r.) - Przybranie zwierzęcych cech.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#11 ★ FIRST FIT, THEN CLUMSY... (1.09.2020r.) - Odwrócenie stanu kondycji fizycznej.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#12 ★ RIDICULUS?! RIDDIKULUS! (2.10.2020r.) - Walka z boginem.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#13 ★ ONCE UPON A TIME (2.10.2020r.) - Zamiana w postać z bajki.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#14 ★ Mouse or giant?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#15 ★ I can't feel, can't see, can't hear!
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#15 ★ Only on photos
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#16 ★ Christmas S***
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#17 ★ Valentine kiss!
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#18 ★ Geenie In a Bottle
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#19 ★ And though she be but little, she is fierce.
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#20 ★ I want to be able to fly like a superhero!
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#21 ★ Easter Cutie!
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#22 ★ Celts' Fever
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#23 ★ How I Became a mother?!
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
#24 ★ Pixie Alarm!
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Blaithin 'Fire' A. Dear

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż
Galeony : 1860
  Liczba postów : 3105
https://www.czarodzieje.org/t13638-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t13684-dziobek
https://www.czarodzieje.org/t13646-not-a-bad-girl
https://www.czarodzieje.org/t13647-blaithin-astrid-dear
https://www.czarodzieje.org/t21155-blaithin-fire-a-dear-dziennik
Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik QzgSDG8




Gracz




Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty


PisanieBlaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty Re: Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik  Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik EmptyPią 25 Lut - 13:04;




Jednopostówki

★ - nierozliczony | - rozliczony


Praca


1. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

1. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

2. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

3. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.


Nauka


1. Zielarstwo (03.02.22)
Mieszkanie Fire | Londyn - opieka nad rośliną.

2. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

3. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

1. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

2. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

3. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.


Ścieżki kariery

1. Sztukmistrz (25.02.22)
New Magic Theatre | Londyn - przygotowanie dekoracji do przedstawienia.

2. Czarnoksiężnik (25.02.22)
Polana przy cmentarzu | Dolina Godryka - ratowanie transmutowanych czarodziejów.

3. Naturofil (07.03.22)
Park | Dolina Godryka - pozbywanie się brzytwotrawy.

4. Czarnoksiężnik (08.03.22)
Park | Dolina Godryka - stawianie sceny.

5. Alchemik (09.03.22)
Park | Dolina Godryka - warzenie eliksiru neonu.

6. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

7. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.


Eventy


Gorączka Złota

1. Poszukiwania Miecza Esclabora
Komnata Tajemnic | Arabia - poszukiwania artefaktu.

2. Znalezienie Miecza Esclabora
Podpustynny staw | Arabia - poszukiwania artefaktu i znalezienie go.

3. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

3. Co?
[url=LINK]Miejsce[/url] - opis.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Sponsored content

Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik QzgSDG8








Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty


PisanieBlaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty Re: Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik  Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik Empty;

Powrót do góry Go down
 

Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Blaithin 'Fire' A. Dear - Dziennik QCuY7ok :: 
akcesoria postaci
 :: 
Dzienniki
-