Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Pokój 20

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Huxley Williams

Nauczyciel
Wiek : 42
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 183
C. szczególne : biegające po ciele tatuaże, w pracy przykryte długimi rękawami, chociaż wychodzą na ręce i czasem na szyję;
Galeony : 594
  Liczba postów : 788
https://www.czarodzieje.org/t19615-huxley-butcher-williams#583118
https://www.czarodzieje.org/t19619-rzeznik#583498
https://www.czarodzieje.org/t19620-butcher-s-victims#583499
https://www.czarodzieje.org/t19616-huxley-butcher-williams#583130
https://www.czarodzieje.org/t19753-huxley-butcher-dziennik#59438
Pokój 20 QzgSDG8




Moderator




Pokój 20 Empty


PisaniePokój 20 Empty Pokój 20  Pokój 20 EmptyNie 11 Lip 2021 - 19:19;




Pokoje w są w tym roku bardzo luksusowe i przyjemne. Światło mieni się w oknach, ma oczywiście egzotyczny wygląd oraz specyficzny aromat unoszący się w powietrzu. Na środku jest bardzo niski stolik bez krzeseł. Nie ma tu jednak charakterystycznych łóżek, na ziemi leżą podwyższane maty i mnóstwo poduszek. Tak naprawdę sami możecie wybrać sobie układ "łóżek" w sposób jaki chcecie, zmieniając położenie mat i poduszek! Na początku w każdym pokoju jest tyle miejsc do spania ile jest osób, a nad każdym posłaniem jest baldachim; może nie zasłoni on was w zupełności, ale da chociaż odrobinę poczucia prywatności. Są one również bardzo przestronne, macie mnóstwo miejsca. Włącznie z szafą, w której macie stroje, które musicie zakładać. Każdy pokój ma swoją łazienkę.

Uwaga. Jeśli wchodzicie do specjalnych lokacji, gdzie musicie nosić wymagany strój, bierzecie go właśnie ze swojego pokoju. Zanim nie wyruszycie, koniecznie rzućcie kostką jaki strój wyjściowy macie w przydziale. Nie musicie być w pokoju, by go zabrać. Rzucacie tylko raz na to jaki macie strój i posiadacie taki właśnie do końca wyjazdu, chyba że udacie się do odpowiedniego sklepu i tam zakupicie odpowiedni strój.

Oto przykładowy krój stroju męskiego oraz stroju damskiego. Do tego mężczyźni muszą mieć brody, zaś kobiety ręce w magicznym, kolorowym pudrze. Konieczne jest również nakrycie głowy turban, bądź chusta.

Rzucacie jednorazowo kostką k6:

Charakterystyka stroju:
1 - twoja szata nie jest jednego koloru; jest niesamowicie kolorowa! Ma fikuśne wzorki, na dodatek ruchome. Z pewnością przykuwasz wszystkich uwagę, gdziekolwiek nie idziesz!

2 - twoja szata jest dość... staroświecka. Szybko zauważasz, że jest jakaś starsza, nie tak modna jak inne i na dodatek ewidentnie śmierdzi jakimś starym jedzeniem... Należy ją z pewnością wyprać i liczyć na to, że zapach niedługo straci na mocy... Przez trzy wątki Twoja szata nie pachnie przyjemnie.

3 - jeśli jesteś kobietą - z Twoim strojem jest wszystko w porządku! Jeśli jesteś mężczyzną okazuje się, że z Twoją brodą jest coś poważnie nie tak... Za każdym razem jak chodzisz, ta straszliwie się sypie! Włosy z brody dosłownie latają wokół ciebie jak szybko chodzisz, wpadają ci do nosy, za szatę... Na dodatek z każdym dniem jest jej coraz mniej. Po 3 wątkach stracisz resztkę brody i musisz kupić sobie nową brodę! Link do odpowiedniego sklepu, powyżej.

4 - jeśli jesteś mężczyzną - z Twoim strojem jest wszystko w porządku! Jeśli jesteś kobietą okazuje się, że masz okropne uczulenie i wysypkę na barwnik do rąk, który dostałaś! Nieważne ile masz punktów uzdrawiania, nie jest to rodzaj magii, który spotkałaś i cokolwiek nie używasz, wysypka pojawia się ponownie. Musisz kupić sobie krem, którym będziesz musiała się regularnie smarować, bądź kupić całkiem nowy barwnik. Link do odpowiedniego sklepu, powyżej.

5 - niestety szata, którą posiadasz jest zdecydowanie - rzuć kostką k6: parzysta - jest za mała, nieparzysta - jest za duża. Nawet jeśli zmieniasz ją zaklęciem, nadal ta wraca do poprzedniego stanu. Aby to zmienić, musisz oddać szatę do specjalisty. Złóż tam wizytę, by ktoś naprawił Twoją szatę.

6 - rzuć kostką ponownie. Parzysta - Twój strój zmienia kolor! Za każdym razem gdy się budzisz jest inny i musisz na nowo rzucać kostką na kolor szaty! Nieparzysta - Twój strój jest bardzo ładnie dobrany, bo wszystko jest w takim samym kolorze, dzięki temu wygląda jak komplet z turbanem oraz barwnikiem/brodą.

Aby dowiedzieć się jaki macie kolor: brody/barwnika, turbany/chusty oraz szaty, polecamy wylosować!. Jeśli sami wybieracie i nie macie ochoty na losowanie, pamiętajcie, że nie możecie mieć wszystkiego w jednym kolorze, o ile nie mieliście takiej kostki w charakterystyce stroju.

Lokatorzy:

1. Julia Brooks
2. Yuuko Kanoe
3. Irvette de Guise
4. Dante Godwin




______________________

have enough courage
to trust love one more time and always one more time



Ostatnio zmieniony przez Huxley Williams dnia Sob 24 Lip 2021 - 15:37, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online


Julia Brooks

Student Ravenclaw
Rok Nauki : VIII
Wiek : 19
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 170
C. szczególne : Ciemna grzywka, tatuaże, oburęczność, zapach lawendy
Galeony : 382
  Liczba postów : 2555
https://www.czarodzieje.org/t19470-julia-brooks
https://www.czarodzieje.org/t19475-julia-brooks
https://www.czarodzieje.org/t19471-julia-brooks#576533
https://www.czarodzieje.org/t19697-julia-brooks-dziennik#589978
Pokój 20 QzgSDG8




Gracz




Pokój 20 Empty


PisaniePokój 20 Empty Re: Pokój 20  Pokój 20 EmptyWto 13 Lip 2021 - 11:27;

Charakterystyka stroju: 4
opis:
Spoiler:
jeśli jesteś mężczyzną - z Twoim strojem jest wszystko w porządku! Jeśli jesteś kobietą okazuje się, że masz okropne uczulenie i wysypkę na barwnik do rąk, który dostałaś! Nieważne ile masz punktów uzdrawiania, nie jest to rodzaj magii, który spotkałaś i cokolwiek nie używasz, wysypka pojawia się ponownie. Musisz kupić sobie krem, którym będziesz musiała się regularnie smarować, bądź kupić całkiem nowy barwnik. Link do odpowiedniego sklepu, powyżej.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Irvette de Guise

Student Slytherin
Rok Nauki : VIII
Wiek : 20
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 172cm
C. szczególne : Burza rudych włosów i piegi
Dodatkowo : Prefekt, Hipnoza
Galeony : 691
  Liczba postów : 819
https://www.czarodzieje.org/t19796-irvette-lavena-de-guise
https://www.czarodzieje.org/t19821-poczta-irvette#601307
https://www.czarodzieje.org/t19822-znajomi-rudej#601308
https://www.czarodzieje.org/t19797-irvette-de-guise
https://www.czarodzieje.org/t19820-irvette-de-guise-dziennik#601
Pokój 20 QzgSDG8




Gracz




Pokój 20 Empty


PisaniePokój 20 Empty Re: Pokój 20  Pokój 20 EmptyPon 19 Lip 2021 - 23:21;

Strój: 5 -->parzysta (za mała )
Pappar zainteresowanie: 27 - eliksiry
Pappar charakter: C --> parzysta
Spoiler:

C - Nie wiesz jak to możliwie, ale to chyba miłość. Pappar wydaje się być Tobą zachwycony i zwyczajnie Cię kocha! Ach, jak uroczo… Oprócz tego, że jest bardzo zazdrosny i kiedy masz wątek z osobami, które dają Ci więcej czułości rzuć kostką. Parzysta- Nawet jeśli przegoniłeś Pappara on wraca i robi wam wielką awanturę w wątku, przez co najmniej 2 posty.  Nieparzysta - Na szczęście Pappar was nie nakrył.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Yuuko Kanoe

Student Hufflepuff
Rok Nauki : X
Wiek : 20
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 166cm
C. szczególne : azjatycka uroda, zawsze nienagannie wyprasowany mundurek z odznaką prefekta
Dodatkowo : Prefekt
Galeony : 4979
  Liczba postów : 1706
https://www.czarodzieje.org/t17924-yuuko-kanoe#507792
https://www.czarodzieje.org/t17975-yuuko
https://www.czarodzieje.org/t17976-yuu
https://www.czarodzieje.org/t17925-yuuko#507797
https://www.czarodzieje.org/t19163-yuuko-kanoe-dziennik#561975
Pokój 20 QzgSDG8




Gracz




Pokój 20 Empty


PisaniePokój 20 Empty Re: Pokój 20  Pokój 20 EmptyYesterday at 21:37;

Potrzebowała spokoju, by to wszystko przemyśleć na spokojnie co i jak chciała zrobić. Miała przed sobą kilka różnych piosenek, które chciała jeszcze przećwiczyć i sprawdzić się w nich. Dodatkowo od dawna nie wykorzystywała takich swoich sprzętów jak chociażby magiczny mikrofon, który posiadała od bardzo dawna. Całe szczęście miała przy sobie dwie różdżki, które mogła wykorzystywać do napędzania swoich urządzeń. Jedną do mikrofonu, który zawiesiła zaklęciem na odpowiedniej wysokości, ustawiając go przed sobą, aby przetestować jego dźwięk, a drugą, którą umieściła w gitarze różdżkowej choć z początku chciała się zabrać za grę na mugolskim odpowiedniku, który wymagał od niej więcej zaangażowania i bardziej skomplikowanej pracy palców, które miałyby dociskać struny w odpowiednich chwytach, przesuwając się na gryfie, aby znaleźć się na dobrym progu.
Zdecydowała się na to, aby w pierwszej kolejności wykonać cover znanego utworu. Powoli i z wyczuciem przekręciła różdżkę umieszczoną w instrumencie, uderzając delikatnie kciukiem w struny. Przeciągnęła po nich palcem, wydobywając z gitary odpowiednie nuty. Kolejne drobne ruchy nadgarstków, sprawiały, że z każdym kolejnym poruszeniem stron i manewrem różdżką, rozlegał się dźwięk przypisany do konkretnego chwytu gitarowego, a spod jej palców wystrzeliwały wielobarwne choć zimne iskry, które wytwarzał magiczny instrument, aby w jakiś sposób wzbogacić jej występ.
Wkrótce też pochyliła się delikatnie w stronę znajdującego się przed nią mikrofonu choć była pewna, że i bez tego dobrze wychwyciłby jej głos. Zaczęła delikatnie, chcąc pierwszą piosenką nieco rozgrzać swój głos i pozostawać w tonacjach, które były dla niej naturalne i nie wspinać się na niewiadomo jaką wysokość dźwięków. Chciała czegoś lekkiego, czegoś, czego przyjemnie byłoby słuchać. Dopiero w okolicach refrenu zdobyła się na nieco większy wysiłek, starając się wyciągnąć nieco wyższą notę na sylabie zamykającej i przeciągnąć ją na ile tylko pozwalał jej zaczerpnięty oddech. Nie mogła przesadzać. Nie chciała zdusić dźwięku i dopuścić do jego załamania. Uważna praca dłoni, w których spoczywał oparty o jedno z kolan instrument, wciąż wydobywała z niego dźwięki, które ożywały w jej pamięci z każdym kolejnym ruchem. Nie lubiła grać z nutami przed sobą, ani z kartkami tekstu. Zawsze dbała o to, aby jak najszybciej zapamiętać daną kompozycję i być w stanie zagrać ją z pamięci. Gitara różdżkowa była w tym całkiem pomocna, bo nie wymagała aż takiej precyzji i ściśle określonych ruchów, dopasowując się swoim brzmieniem dokładnie do tego o czym myślał grający. To było zdecydowanym ułatwieniem i ograniczało możliwość błędu, który wystąpić mógł jedynie w momencie, gdy po prostu pomyliłaby kolejność chwytów, a nie w momencie, gdy po prostu źle przycisnęłaby palce do gryfu lub przesunęła dłoń nie na ten próg, omijając punkty, w których powinna się znaleźć.
Piosenka powoli dobiegała końca lecz były jeszcze inne, które chciała zagrać i zaśpiewać. Nie zamierzała kończyć po jednej. Zamiast tego brała się za kolejną, pogrążając się coraz bardziej w muzycznym świecie.

z|t
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Sponsored content

Pokój 20 QzgSDG8








Pokój 20 Empty


PisaniePokój 20 Empty Re: Pokój 20  Pokój 20 Empty;

Powrót do góry Go down
 

Pokój 20

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Pokój 20 JHTDsR7 :: 
Arabia
 :: 
Miasto
 :: 
Pałac
 :: 
Pokoje
-