Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Domek dorosłych nr 5

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Fillin Ó Cealláchain
Fillin Ó Cealláchain

Student Slytherin
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 175
C. szczególne : czarne, wąskie ubrania; mocny irlandzki akcent; prawie udany tatuaż na szyi, nad karkiem : all four boyd;
Galeony : 551
  Liczba postów : 1581
https://www.czarodzieje.org/t16446-fillin-o-ceallachain#452046
https://www.czarodzieje.org/t17983-fillin#510202
https://www.czarodzieje.org/t16445-fillin-o-ceallachain#452029
https://www.czarodzieje.org/t18350-fillin-o-ceallachain-dziennik
Domek dorosłych nr 5 QzgSDG8




Gracz




Domek dorosłych nr 5 Empty


PisanieDomek dorosłych nr 5 Empty Domek dorosłych nr 5  Domek dorosłych nr 5 EmptyCzw 9 Lip - 23:07;




Domek jest drewniany, jest to studio, więc znajdują się tu dwie oddzielne sypialnie oraz jedna wspólna toaleta. Pomiędzy bliźniaczymi pokojami znajduje się niewielki salon z kanapą i stolikiem do kawy. W samych sypialniach nie brakuje dwóch oddzielnych szaf, małego wspólnego biurka z dwoma krzesełkami, wazonika z kwiatkami i portretu z pierwszą nowoorleańską wiedźmą, która zawsze, ale to zawsze na Was patrzy.

Uwaga. Pokój jest pełen magii, a więc należy rzucić kością, aby dowiedzieć się z czym będziecie mieć "problem". Pierwszy rzut jest obowiązkowy i będzie Wam przeszkadzać przez cały czas pobytu na wakacjach. Dodatkowe efekty możecie sobie dobierać wedle uznania.

Spoiler:


Lokatorzy:

Pokój 1
1. Shawn E. Reed
2. Enrico Wespucci

Pokój 2
1. Beatrix Cortez
2. Desmond Emerson




Powrót do góry Go down


Emily Rowle
Emily Rowle

Student Slytherin
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 1,60
C. szczególne : Czerwone usta, zawsze!
Galeony : -72
  Liczba postów : 1809
https://www.czarodzieje.org/t15867-emily-rowle
https://www.czarodzieje.org/t15996-sowa-emily-felicja#436128
https://www.czarodzieje.org/t15872-emily-rowle
Domek dorosłych nr 5 QzgSDG8




Gracz




Domek dorosłych nr 5 Empty


PisanieDomek dorosłych nr 5 Empty Re: Domek dorosłych nr 5  Domek dorosłych nr 5 EmptyPią 10 Lip - 11:12;




Duchy


Duchy w Nowym Orleanie są wszechobecne. Stanowią niemal osobną grupę społeczną, w każdym barze, w każdym miejscu znajdziesz ducha, który jest do niego przywiązany. Jest jedno sporo duchów, które błądzą po mieście i szukają turystów, traktując ich jak rozrywkę i pomagając im poznać Nowy Orlean lepiej. To wasi przewodnicy, którzy w każdej chwili mogą pojawić się obok.
1. Duch nie jest przy tobie przez całą dobę, ale może pojawić się w każdej chwili.
2. Rozmowy z duchem możesz prowadzić sam, śmiało rozbudowuj charakter swojego ducha. Pamiętaj, że mistrz gry w każdej chwili może wcielić się w twojego ducha.
3. Każdy ma ducha o innym imieniu i innym charakterze. Jest jednak kilka grup, które mają wspólne działanie, zalety, wady i przede wszystkim zadania, za które możecie zdobyć punkt do kuferka.


Lola


@Shawn E. Reed
Niewolnica, która pracowała na plantacjach. Nie mówi nawet jak miała naprawdę na imię, teraz używa tego skrótu. Wybrała cię, bo widzi potencjał. Jej zdaniem niewiele białych ludzi jest w stanie zmierzyć się z magią, na której doskonale się zna. Nie odkrywa ci wszystkiego od razu, ale jest skłonna wiele cię nauczyć, zwłaszcza klątw, ale też magii ofiarnej - pod warunkiem, że będziesz używał jej dobrze. Ma niesamowitą wiedzę, chociaż faktami dzieli się oszczędnie. Musisz się postarać, żeby się przed tobą otworzyła.
Jak duch na ciebie działa?: Stajesz się znacznie bardziej uległy niż normalnie, łatwo cię przekonać do zmiany zdania, masz ochotę zadowalać innych.
Zalety: Za każdym razem, kiedy ktoś rzuci na ciebie ofensywne zaklęcie, obrazi cię, zaatakuje w jakikolwiek sposób, przytrafi mu się coś złego. Może się potknie, może będzie miał gorszy dzień? Duchy niewolników chronią cię tak jak chroniły siebie za życia.
Wady: Znacznie gorzej wychodzą ci zaklęcia ofensywne. Za każdym razem musisz rzucić kostką na powodzenie. 1-2: nie udaje ci się, 3-6: udaje ci się.
Twój cel: Przede wszystkim zrozumieć brutalną stronę historii Nowego Orleanu. Duch otwiera ci oczy na wiele dramatycznych wydarzeń, uświadamia, do jakich poświęceń zmuszała ich sytuacja, zdradza tajniki magii rytualnej i ofiarnej. Jednak żeby naprawdę to zrozumieć, musisz dać coś od siebie. Jeśli zaangażujesz się wystarczająco mocno i wypełnisz zadania, otrzymasz 1 punkt do dowolnej umiejętności.
1. Weź udział w którymś z seansów spirytystycznych na plantacji.
2. Odwiedź minimum 3 lokację na plantacji oraz Lalaurie Manson w Nowym Orleanie.
3. Musisz spędzić całą noc w jednym z domków niewolników. Napisz wątek (minimum 5 postów na osobę) lub jednopostówkę (3 tysiące znaków).


Rick


@Enrico Wespucci
Barman, który zawsze gotował po godzinach. Zna wiele historii innych ludzi, zwłaszcza tych gadatliwych, którzy lubią zwierzać się po alkoholu. Dzieli się więc zarówno przepisami, jak i ciekawymi opowieściami. Wyznaje zasadę, że do serca najlepiej trafić przez żołądek, więc chętnie ci podpowie, jakie jedzenie jest najlepszym afrodyzjakiem.
Jak duch na ciebie działa?: Przede wszystkim duch wzmaga twój apetyt. Jesteś głodny praktycznie cały czas, w każdym miejscu masz ochotę spróbować czegoś dobrego. Dodatkowo, twoje umiejętności kulinarne w Nowym Orleanie są znacznie lepsze, niż normalnie.
Zalety:  Jeśli ugotujesz coś specjalnie dla kogoś, wystarczy jeden kęs, żeby dana osoba patrzyła na ciebie dużo bardziej przychylnie.
Wady: Za każdym razem, kiedy zamawiasz jedzenie w restauracji lub barze, zostawiasz 5 galeonów napiwku.
Twój cel:  To często właśnie kuchnia danego regionu sprawia, że czujemy klimat tego miejsca. Twój duch zdecydowanie stara się cię do tego przekonać - chce, żebyś spróbował jak najwięcej. Jeśli uda ci się sprostać tym oczekiwaniom, dostaniesz 1 punkt do dowolnej umiejętności.
1. Spróbuj przynajmniej 3 regionalnych potraw (każdej w innym wątku).
2. Odwiedź wszystkie miejsca, w których serwują jedzenie w nowym Orleanie.
3. Ugotuj przynajmniej jedną regionalną potrawę. Pamiętaj uwzględnić to, że to twój duch podsunął ci przepis!


Tswana


@Beatrix Cortez
Jeden z pierwszych niewolników, dotarł do ameryki na statku, wbrew własnej woli. Wie dokładnie jak wyglądały początki niewolnictwa, widział jak ludzie jeszcze próbowali walczyć, uciekać, sprzeciwiać się. Jako duch obserwował później, jak te nadzieje gasną i jak rozniecają się na nowo. Mówi, że nigdy nie opuści Nowego Orleanu, bo nigdy nie wiadomo, co tu jeszcze się wydarzy i kiedy znowu będzie trzeba popchnąć ludzi do buntu.
Jak duch na ciebie działa?: Stajesz się znacznie bardziej uległy niż normalnie, łatwo cię przekonać do zmiany zdania, masz ochotę zadowalać innych.
Zalety: Za każdym razem, kiedy ktoś rzuci na ciebie ofensywne zaklęcie, obrazi cię, zaatakuje w jakikolwiek sposób, przytrafi mu się coś złego. Może się potknie, może będzie miał gorszy dzień? Duchy niewolników chronią cię tak jak chroniły siebie za życia.
Wady: Znacznie gorzej wychodzą ci zaklęcia ofensywne. Za każdym razem musisz rzucić kostką na powodzenie. 1-2: nie udaje ci się, 3-6: udaje ci się.
Twój cel: Przede wszystkim zrozumieć brutalną stronę historii Nowego Orleanu. Duch otwiera ci oczy na wiele dramatycznych wydarzeń, uświadamia, do jakich poświęceń zmuszała ich sytuacja, zdradza tajniki magii rytualnej i ofiarnej. Jednak żeby naprawdę to zrozumieć, musisz dać coś od siebie. Jeśli zaangażujesz się wystarczająco mocno i wypełnisz zadania, otrzymasz 1 punkt do dowolnej umiejętności.
1. Weź udział w którymś z seansów spirytystycznych na plantacji.
2. Odwiedź minimum 3 lokację na plantacji oraz Lalaurie Manson w Nowym Orleanie.
3. Musisz spędzić całą noc w jednym z domków niewolników. Napisz wątek (minimum 5 postów na osobę) lub jednopostówkę (3 tysiące znaków).


Sophia


@Desmond Emerson
Ciemnoskóra kobieta, która miała szczęście żyć w czasach, w których skończyło się niewolnictwo. Brała nawet udział w zamieszkach, które do tego doprowadziły. A ponieważ problem nie zniknął w jeden dzień, a zakończenie niewolnictwa nie sprawiło, że wszystko zaczęło się układać, trzeba było się czemuś oddać, żeby to przeżyć. Tym był właśnie dla niej jazz i widać, z jaką fascynacją o nim opowiada. To nie tylko muzyka, to sposób wyrażania siebie, swojego bólu, sprzeciwu wobec świata. Przekonuje cię, że jeśli ciążą ci negatywne emocje, powinieneś je po prostu wyśpiewać.
Jak duch na ciebie działa?: Masz zdecydowanie większą ochotę na imprezy niż normalnie. Jeśli unikasz barów - tym razem może któryś cię przekona? To, jak intensywnie to na ciebie działa, zależy tylko od ciebie.
Zalety: Pomnik muzyków przynosi ci szczęście. Za każdym razem, kiedy odwiedzisz te miejsce i napiszesz w nim wątek (minimum 5 postów na osobę), lub jednopostówkę na 3 tysiące znaków, przy następnej okazji przysługuje ci jeden przerzut kością.  
Wady: Masz ochotę dzielić się galeonami z ulicznymi muzykami. W wymienionych lokacjach (bulwar, pomnik,Jackson Square) musisz wydać 5 galeonów. Pomyśl, że to inwestycja w sztukę.
Twój cel: Chociaż ducha możesz ignorować (oczywiście, na ile to możliwe!) to czasami warto zagłębić się w jego historię i pozwolić, żeby to on pokazał ci miasto od swojej, wyjątkowej strony. Jeśli odpowiednio się zaangażujesz: w przypadku tego ducha otrzymasz 1 punkt do dowolnej umiejętności. Co musisz zrobić?
1. Pojawić się we wszystkich barach w Nowym Orleanie. Przynajmniej w jednym z nich musisz rozegrać wątek na minimum 5 postów.
2. W co najmniej 5 postach musisz wspomnieć, że duch dzieli się z tobą artystyczną ciekawostką. Możesz to zrobić przy okazji zwykłych wątków (1 ciekawostka=1 wątek), jak i w jednopostówkach.
3. Spróbuj swoich sił. Zagraj na instrumencie, lub zaśpiewaj jazzową piosenkę. Nie ważne czy dla szerszej publiczności, znajomych, czy może samemu, w ramach nauki - musisz przynajmniej spróbować.

Powrót do góry Go down


Shawn E. Reed
Shawn E. Reed

Absolwent Gryffindoru
Wiek : 33
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 184 cm
C. szczególne : Tatuaże, magiczna metalowa proteza prawej ręki, Gwiazda Południa zawieszona na łańcuszku na szyi.
Dodatkowo : magia bezróżdżkowa
Galeony : 752
  Liczba postów : 1197
https://www.czarodzieje.org/t13596-shawn-e-reed?highlight=Shawn
https://www.czarodzieje.org/t13600-wrona-shawna
https://www.czarodzieje.org/t13601-shawn-e-reed?highlight=Shawn
https://www.czarodzieje.org/t19478-shawn-e-reed-dziennik
Domek dorosłych nr 5 QzgSDG8




Gracz




Domek dorosłych nr 5 Empty


PisanieDomek dorosłych nr 5 Empty Re: Domek dorosłych nr 5  Domek dorosłych nr 5 EmptySro 29 Lip - 4:50;

Kontynuując swoją przygodę z książką o pieczęciach, niejako powiązanych z magią ofiarną i rytualną, a przez to pośrednio z Marie Leveau, postanowił zaryzykować i zwyczajnie pójść do swojego pokoju w domku, narażając się tym samym na obecność starczych nauczycieli Hogwartu, a perspektywa czytania o czarnej magii przy nich wcale nie wydawała się spokojnym i bezstresowym zajęciem. Jak się jednak poszczęściło mężczyźnie, w pokoju akurat nikogo nie było – mógł więc odprężyć się w swoim łóżku z opasłym tomiskiem o historii pieczęci i nowoorleańskiej czarnej magii.
Rozbudowując swoje wiadomości z ostatniej nauki, doczytał, że za cały podział pentagramu odpowiadał słynny czarodziej pod imieniem Elphias Lévi. Reedowi samo to nazwisko gdzieś się kojarzyło w głowie, lecz jeśli miałby być szczery, to nie pamiętał konkretnie czego ono dotyczyło. Historia Léviego była ściśle powiązana ze światem mugolskim, pełno było w niej zawiłości tamtych czasów, w które Shawn tak naprawdę nie chciał się zagłębiać – nie uważał tego za wiedzę koniecznie potrzebną, bez której był stracony w magii rytualnej. Poprawił broszkę zaczepioną niewidocznie przy prawej kieszonce koszuli i przewertował kilka kartek do przodu, szukając dalszych historii życia czarodzieja, które mogły bardziej zbliżyć Reeda do swojego celu. Nie musiał długo szukać, już zaraz natrafił na pierwsze wywoływanie duchów przez ówczesnego czarodzieja. Przygotowania Shawnowi wydawały się zupełnie archaiczne i wręcz bestialskie, choć bardzo pasujące do czasów, w których Elphias żył. Wszystkie wyrzeczenia, którym się musiał poddać wydawały się obecnie mężczyźnie nie do spełnienia, dziwne wręcz.
Zdecydowanie zainteresowały bruneta dogmaty wysokiej magii, które Elphias spisał, choć według następców historycznych, były one nie do końca zgodne z prawdą, tak jak zresztą przewidywał Shawn. Zasady te prędzej przypominały mężczyźnie filozofię świata, jaką uznawał i praktykował czarodziej, aniżeli faktyczne warunki, wobec których miałaby funkcjonować tego typu magia. Shawn zamknął książkę, dając sobie chwilę odpoczynku i refleksji, by następnie chwycić po inny tytuł, starą, zniszczoną już księgę, która w pełni poświęcona była wampirom. Na ich temat Shawn również wiedział niewiele, oprócz charakterystycznych cech wyglądu i sposobów walki z nimi – zupełnie obcy był mu sposób życia tych istot, które w tutejszych stronach wcale nie były tak rzadkie jak w Wielkiej Brytanii.
Mężczyzna pominął wszelkie kwestie dotyczące legend powstania wampirów, gdyż według niego, było to zagadnienie niedebatowalne, niemożliwe do jednoznacznego określenia, a tym się nie interesował. Już miał zgłębiać się w temat, gdy nagle drzwi do pokoju się otworzyły i wszedł jeden z jego współlokatorów, co uniemożliwiło mu dalszą naukę tego dnia. Westchnął cicho, ignorując Lolę, która próbowała go przekonać do dalszej nauki i położył się na boku, by zaraz zasnąć, trzymając w objęciach wcześniej czytaną lekturę. Przebudził się dopiero następnego dnia i wyszedł z pomieszczenia, szukając odpowiedniej lokacji do zgłębiania tajemnic znanym tylko badaczom czarnej magii.

| zt
Powrót do góry Go down


Sponsored content

Domek dorosłych nr 5 QzgSDG8








Domek dorosłych nr 5 Empty


PisanieDomek dorosłych nr 5 Empty Re: Domek dorosłych nr 5  Domek dorosłych nr 5 Empty;

Powrót do góry Go down
 

Domek dorosłych nr 5

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Domek dorosłych nr 5 JHTDsR7 :: 
reszta świata
 :: 
luizjana
 :: 
pensjonat
 :: 
Domki
-