Analogicznie do kół zainteresowań utworzyliśmy dla dorosłych proponowane ścieżki kariery, w których będą się pojawiać zadania do wykonania, pomagające postaci wspiąć się po szczeblach kariery i awansować, a także być może stać się bardziej rozpoznawalnym.
Dorośli czarodzieje będą mogli w tym temacie wyrazić swoje zainteresowanie przypisaniem do danej ścieżki kariery.
Zasady
1. Ścieżki kariery dorosłych postaci nie posiadają żadnej struktury klubowej, co za tym idzie – nie mają przewodniczących i postacie nie organizują samodzielnie zadań. 2. Jedna postać może wykazać zainteresowanie maksymalnie trzema ścieżkami kariery, przy założeniu, że dorosły czarodziej nie ma czasu na więcej zajęć, kiedy zajmuje się pracą i innymi obowiązkami. Na drodze wyjątku, moderacja może rozpatrzyć większą ilość ścieżek – należy to jednak dobrze i logicznie uargumentować, a także wykazywać zainteresowanie w późniejszym wykonywaniu zadań. Przy czym na każdy okres trwania zadań, jedna postać może wykonać ich maksymalnie dwa. 3. Zadania będą pojawiać się kwartalnie, jedno i to samo zadanie mogą wykonać maksymalnie dwie postaci. Zadania będą się wiązać z nagrodami przedmiotowymi lub pieniężnymi. 4. Poza nagrodami, za wykonanie zadań można także otrzymać punkty kuferkowe. By otrzymać 2pkt należy napisać standardowy wątek na 6 postów po minimum 5 linijek, natomiast by otrzymać 1pkt należy napisać post na minimum 3500 znaków ze spacjami. Zadanie można jednak wykonać krótszym postem lub wątkiem i otrzymać nagrodę, lecz nie punkty kuferkowe! 5. Chęć wykonania zadania należy zgłosić w tym temacie, kodem zamieszczonym na dole posta i rozpocząć je w ciągu dwóch tygodni od zgłoszenia, w przeciwnym razie zgłoszenie zostanie usunięte, a zadanie pozostanie wolne dla innej osoby. Po wykonaniu zadania należy zgłosić się ponownie odpowiednim kodem w tym temacie, po zdobycze nie należy się zgłaszać w upomnieniach.
Dodatkowo: Wszelkie pytania należy kierować do @Ruby Maguire, w razie jej nieobecności każdy moderator i mistrz gry służy pomocą. Twórca:@Dina Harlow
kody do zgłoszeń
• Zgłoszenia do przypisania do ścieżki
Kod:
<zg>Imię i Nazwisko:</zg> wpisz <zg>Ścieżka kariery:</zg> wpisz
• Zgłoszenia chęci wykonania zadania
Kod:
<zg>Imię i Nazwisko:</zg> wpisz <zg>Zadanie ze ścieżki:</zg> nazwa ścieżki kariery <zg>Rozpoczęte:</zg> tak / nie (w przypadku rozpoczęcia należy podlinkować odpowiedni post)
• Zgłoszenia wykonania zadania
Kod:
<zg>Imię i Nazwisko:</zg> wpisz <zg>Wykonane zadanie:</zg> wpisz nazwę ścieżki i podlinkuj wykonane zadanie <zg>Zyski:</zg> wpisz należne nagrody i punkty jeśli spełniłeś warunki
Ostatnio zmieniony przez Melusine O. Pennifold dnia 04.05.20 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Melusine O. Pennifold
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 24
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 169
C. szczególne : turban na głowie z magicznymi wzorami, piegi na twarzy, płynne ruchy, zwiewne ubrania;
Ścieżka kariery Artysta dotyczy wszystkich postaci, które mogą się poszczycić znajomością artystycznego półświatka. Każdy muzyk, rzeźbiarz, aktor, a także dziennikarz, malarz czy pisarz i tym podobne, jest mile widziany w tej ścieżce.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Działalność Artystyczna.
Zadanie na wrzesień – listopad wolne 0/2
Początek roku szkolnego to dla wielu sklepów bardzo dochodowy okres, zresztą co się dziwić, gdy na ostatnią chwilę załatwia się wszystkie materiały. Ulice jednak oprócz tego, że pełne są klientów, to niestety i równie mocno zalewa je fala konkurencji. A jak najlepiej się na niej wybić, jeżeli nie dobrą reklamą? Twoim zadaniem jest zaprojektowanie chwytających za oko reklam dla jednego ze sklepu. Hasła, layout, grafika - to wszystko zależy od ciebie. Jedyny wymóg? Musi robić wrażenie, bo inaczej nie przyciągnie klientów. Rzuć kością k6 na to ile plakatów uda ci się wykonać, a następnie rzuć kością litery gdzie spółgłoska to projekt udany, a samogłoska projekt nieudany. Za każde 10 pkt kuferkowych z działalności artystycznej możesz dodać +1 plakat, do max. 4 plakatów.
Jeżeli uda ci się wykonać przynajmniej 5 udanych plakatów, rzuć kością k100, jej wynik to liczba galeonów, którą dostaniesz za wykonanie tej pracy.
Artyści
• Christopher Walsh • Elijah J. Swansea • Larkin J. Swansea •
Przyrodnik
Ścieżka kariery Przyrodnik dotyczy wszystkich postaci, które zaznajomione są z magiczną florą i fauną. Każdy, kto wie co nie co na temat roślin i zwierząt, czy też zwyczajny miłośnik magicznych stworzeń odnajdzie się w tej ścieżce.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Zielarstwo i Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami.
Zadanie na wrzesień – listopad wolne 0/2
Choć ostatni rok dla przyrody był trudny i pod znakiem niszczącego ognia, to jednak bardziej przyziemne problemy nie zniknęły całkowicie. Może to też będzie chwila wytchnienia dla przyrodników, którzy ostatnio wciąż i wciąż łagodzili konsekwencje pożarów i ataków smoków.
Zielarze – Krążą pogłoski, że przyroda wraca do siebie po burzliwym roku, pełnym płomieni ognia i choć zielarze mogliby spodziewać się nieco ważniejszego zadania, to jednak ich pomoc potrzebna jest w lesie przy Hogsmeade. Nieuważny hodowca przesadził z nawozem dla kąsających kapust, które rozpierzchły się po całym lesie i nękają mieszkańców oraz tych, którzy w Hogsmeade przypadkiem się znaleźli. Należy rzucić kostką k100, by dowiedzieć się jak duża jest kąsająca kapusta, na którą natrafiacie! Im większy wynik, tym większa kapusta. Jeśli macie powyżej 25 punktów z zielarstwa w kuferku – radzicie sobie bez problemu, jeśli mniej musicie dorzucić k6 na ilość ugryzień kapusty!
Zwierzęciarze – Potrzeba kogoś, kto wyruszy na mediację z centaurami. Ministerialne Biuro Łączności z centaurami ponoć namieszało i kazało przesiedlić się istotom z lasu przy Dolinie Godryka, a te są szalenie niezadowolone. Rzecz jasna Ministerstwo nie zamierza odkręcać swojego błędu, bo im to wszystko jedno, ale mieszkańcy zwracają się o pomoc. Najpierw musisz rzucić kostką literką jeśli wyrzucisz samogłoskę centaury są tak rozwścieczone, że nie chcą nawet podejmować rozmowy i strzelają do ciebie z łuku, zakręć kołem tłuczkowej zagłady, by wiedzieć gdzie trafiła strzała!
Za wykonanie zadania otrzymujesz rękawice ze skóry węża morskiego (+1 ONMS).
Przyrodnicy
• Blaithin 'Fire' A. Dear • Christopher Walsh • Frederick Shercliffe • Longwei Huang • Maximilian Brewer • Maximilian Felix Solberg • Xanthea Grey
Twórca
Ścieżka kariery Twórca dotyczy wszystkich postaci, które odnajdują się w tworzeniu przedmiotów wszelakich, od różdżek po magiczną biżuterię i pojazdy, tudzież ich naprawianiu.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Transmutacja.
Zadanie na wrzesień – listopad wolne 0/2
Zaczyna się rok szkolny, a wraz z nim nie brakuje zamówień na ostatnią chwilę na potrzebne materiały. Uczniowie i rodzice nagle się obudzili, że ktoś nie ma pióra, kto inny różdżki, jeszcze kolejny potrzebuje magicznych notesów. W sklepach panuje pomieszanie z poplątaniem, a wiadomości o treści "proszę dać znać, kiedy przedmioty będą dostępne" jest tyle, że można by z nich złożyć nowe podręczniki. Sprzedawcy nie mają innego wyjścia, jak zatrudnić osoby z zewnątrz do wykonania paru przedmiotów. Twoim zadaniem jest stworzenie czarodziejskich przedmiotów codziennego użytku dla spóźnialskich z zamówieniami uczniów. Lista potrzebnych sprzętów jest długa, więc roboty na pewno nie zabraknie. Rzuć kością litery żeby zobaczyć, ile przedmiotów udało ci się wykonać na czas, gdzie A=1, z kolei J=10. Następnie na każdy wykonany przedmiot rzuć kością k100. Im wyższy wynik, tym wyższa jakość przedmiotu. Każde 10 pkt w kuferku z transmutacji pozwala na przerzucenie dowolnej kości.
Za każdy wykonany przedmiot jakości powyżej 60rzuć kością k6 na to, ile dostaniesz galeonów. 1 = Coś stało się w magicznym transporcie i przedmiot nie dotarł, nie dostajesz zapłaty. 2 = 5g 3 = 10g 4 = 15g 5 = 20g 6 = 25g
Twórcy
• Blaithin 'Fire' A. Dear • Larkin J. Swansea • Maximilian Felix Solberg • Nicholas Seaver • Salazar Morales
Kucharz
Ścieżka kariery Kucharz dotyczy czarodziejów, którzy posiadają zdolności magicznego gotowania, ścieżka ugości wszystkich miłośników cukiernictwa i gotowania, barmanów i mistrzów w zaparzaniu kawy.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Magiczne Gotowanie.
Zadanie na wrzesień – listopad wolne 1/2
Lato powoli dobiega końca, nadchodzi jesień, a czarodzieje wracają z wakacji. Miejskie ulice na nowo ożywają, a wraz ze zwiększoną liczbą głodnych czarodziei pędzących do pracy, zwiększa się i zapotrzebowanie na stanowiska z kawą i szybkim śniadaniem. Codziennie pracy tylko przybywa, zamówień jest coraz więcej, a czasu na rękach wprost proporcjonalnie mniej. W gazetach zaczynają pojawiać się ogłoszenia o tymczasowych zatrudnieniach i umowach na zlecenie. Twoim zadaniem jest przygotowanie jak największej ilości zamówień i zapakowanie ich pod dostarczenie. Pamiętaj tylko, żeby nie pomylić składników, alergenów i czasu gotowania, bo może być różnie! Najpierw rzuć kośćmi 2k6 żeby dowiedzieć się na wykonanie ilu potraw masz czas. Następnie na każdą potrawę rzuć kością litery, by dowiedzieć się, że w zamówieniu nie popełniasz błędu. Spółgłoska oznacza pełne powodzenie, samogłoska, że wdarł się błąd. Każde 10 pkt z magicznego gotowania pozwala na przerzucenie dowolnej kości.
Jeżeli uda ci się wykonać przynajmniej pięć poprawnych zamówień, zostaniesz dodatkowo nagrodzony garnkiem na jednej nóżce.
Kucharze
• Longwei Huang • • •
Uzdrowiciel
Ścieżka kariery Uzdrowiciel jest dla czarodziejów zafascynowanych magiczną medycyną i eliksirami wszelakimi. Każdy kto posiada wiedzę na temat zaklęć leczniczych, a także zna na pamięć instrukcje warzenia eliksirów, znajdzie swoje miejsce na tej ścieżce.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Uzdrawianie i Eliksiry.
Zadanie na wrzesień – listopad wolne 0/2
Poparzenia pojawiają się coraz rzadziej odkąd smoki ruszyły w stronę Avalonu i przestały siać spustoszenie w na Wyspach, Czarodziejskie Pogotowie Ratunkowe również wylatuje coraz rzadziej, a przynajmniej w ilości zbliżonej do ogólnie pojętej normy. Niezależnie od tego czy jesteście uzdrowicielami czy eliksirowarami – każdy z Was ma do uwarzenia eliksir, o który poprosił szpital św. Munga i okoliczne apteki. Jesień bowiem nadchodzi wielkimi krokami, a pociąganie nosem i kasłanie rozbrzmiewa w powietrzu coraz częściej. Zakręć kołem, by dowiedzieć się jaki eliksir przypadł ci w udziale (jeśli nie masz na jakiś wystarczająco punktów, zakręć jeszcze raz i do skutku, aż nie będzie przekraczać twoich umiejętności), a następnie rzuć kostką k100, żeby zobaczyć jak ci poszło (100 to wspaniale, 1 tragicznie), do wyniku możesz dodać wszystkie swoje punkty z eliksirów albo uzdrawiania. Jeśli wynik będzie mniejszy niż 50 eliksir nie nadaje się do użytku i nie otrzymujesz nagrody w postaci magiczny moździerz (+1 eliksiry).
Uzdrowiciele
• Maximilian Brewer • Maximilian Felix Solberg • Nathaniel Bloodworth • Rhode O. Fairley • Xanthea Grey
Quidditch
Ścieżka kariery Quidditch jest przede wszystkim dla graczy quiddicha, trenerów miotlarskich i wszystkich związanych z tym sportem, a także dla każdego, kto kocha sport wszelaki.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Gry Miotlarskie.
Zadanie na wrzesień – listopad wolne 1/2
Zgłodnieni Quidditcha fani już nie mogą doczekać się na nadchodzący sezon, by kibicować swoim ulubionym drużynom. Przed tym jednak zarządcy Ligi Quidditcha postanowili urządzić przedsmak sportowych emocji i zorganizować charytatywne mecze, w których ulubieńcy boiska będą mogli się zmierzyć na miotłach ze swoimi fanami. Oczywiście wszystko w kontrolowany sposób, ma to być przede wszystkim frajda dla kibiców! A i zbiórka pieniędzy pójdzie na szczytny cel - sponsorowanie młodych sportowców z biednych rodzin. Twoim zadaniem jako zawodnik Quidditcha jest wzięcie udziału w meczach charytatywnych i zapewnienie fanom jak najwspanialszych wspomnień i zabawy. Łap miotłę w dłoń i na boisko! Tylko przy okazji za bardzo nie uszkodź grających, ma to być przyjemność! Rzuć kością k100, im wyższy wynik, tym bardziej wstępują w ciebie boiskowe emocje i tym trudniej traktować ci to jak zabawę... Ktoś może skończyć w szpitalu... Im niższy tym lepiej, oznacza to, że hamujesz swoje zawodnicze zapędy i dajesz fanom dobrze i przede wszystkim bezpiecznie się bawić. Od wyniku możesz odjąć tyle punktów, ile masz w kuferku - do max. 50.
Jeżeli wszystko poszło zgodnie z planem, a twój wynik nie przekroczył 35, sponsorzy dostrzegają twoją zespołowość i serce do fanów i postanawiają nagrodzić cię rękawicami sportowymi z cielęcej skórki.
Sportowcy
• Antosha Avgust • Julia Brooks • •
Auror / Łamacz Klątw
Ścieżka kariery Auror / Łamacz Klątw to ścieżka dla znakomitych zaklęciarzy i tych, którzy posiedli wiedzę z zakresu obrony przed czarną magią, a może wręcz i samą czarną magią?
Zadania związane są z taką dziedziną jak Zaklęcia i OPCM.
Zadanie na wrzesień – listopad wolne 0/2
Niezależnie od tego co działo się na świecie, czarnoksiężnicy zawsze znajdą sposób, by działać. Niektórzy bardziej otwarcie, inni pod przykrywką, ale czarnomagiczny półświatek prężnie się rozwija i można by nawet rzec, że im gorzej się działo, tym typy spod ciemnej gwiazdy czuli się lepiej i pewniej.
Aurorzy – Natrafiliście na ślad kogoś, kto wcale tak dobrze się nie krył ze swoimi zamiarami i nie fatygował się nawet do zacierania po sobie śladów. Wiózł coś, co przypominało od zawsza szukany przez Ministerstwo artefakt, który to niedawno został odkryty w Avalonie, jeszcze przed masowymi migracjami smoków na Wyspę Jabłoni. Wiecie jedynie, że wygląda jak niepozorny kamień, ale kryje w sobie potężną, czarnomagiczną klątwę. Rzućcie 3x kostką literką z założeniem, że A – 10, B – 20, C – 30 i dodajecie do siebie wynik kostek. Jeśli będzie on wyższy niż 150 – udaje wam się złapać jegomościa. Następnie rzućcie kostką k100 jeśli wynik będzie niższy niż 30, byliście nieuważni i klątwa przechodzi na was (dajcie znać @Ruby Maguire), od wyniku k100 możecie dodać wszystkie swoje punkty z zaklęć i OPCM lub czarnej magii.
Łamacze – trafia do was całkiem niepozorny przedmiot, niedawno odkryty w Avalonie i wyrwany z rąk czarnoksiężnika. Niepozorny kamień kryje w sobie potężną czarnomagiczną klątwę, pamiętającą jeszcze czasy Merlina. Musicie być szalenie ostrożni! Rzućcie kostką k100 na powodzenie zabezpieczania klątwy, do wyniku możecie dodać wszystkie swoje punkty z zaklęć i OPCM lub czarnej magii: 1-40 – byliście szalenie nieostrożni i klątwa przechodzi na was, przy tej kostce należy oznaczyć @Ruby Maguire i poczekać na kontynuację Mistrza Gry. 41-70 – staracie się, ale klątwa się opiera i nic dziwnego, bo liczy sobie przecież setki, jak nie tysiące lat! Jesteście ostrożni, ale niewystarczająco. Omsknął wam się palec i choć w porę cofnęliście rękę, to już czujecie mrowienie w dłoni i przedramieniu. Przez najbliższe 3 wątki cała wasza ręka jest bezwładna. 71-100 – radzicie sobie doskonale, odpowiednio zabezpieczacie ten artefakt, zdając sobie sprawę z tego, że w przypadku tak antycznych klątw nie powinniście ich zdejmować, nie wiedząc jakie będą tego skutki.
W nagrodę otrzymujecie ręka glorii (+1 CM).
Aurorzy i Łamacze
• Blaithin 'Fire' A. Dear • Julia Brooks • Nathaniel Bloodworth • Nicholas Seaver • Salazar Morales
Urzędnik
Ścieżka kariery Urzędnik to droga dla każdego, kto odnajduje się w przesiadywaniu w Ministerstwie Magii, bądź też żyje w zgodzie z goblinami w banku Gringotta, a może tłumaczy teksty na własną rękę?
Zadania związane są z taką dziedziną jak Historia Magii i Starożytne Runy.
Zadanie na wrzesień – listopad wolne 1/2
Nie tylko smoki żyjące na wolności, ale także te w podziemiach banku Gringotta poczuły zew i chciały migrować razem ze swoimi braćmi i siostrami do Avalonu. Gobliny nie są z tego powodu zadowolone, tym bardziej, że Ministerstwo Magii niespecjalnie się tym zainteresowało. Bank poniósł straty, niektóre skrytki zostały zasypane, inne kompletnie zniszczone. Potrzeba więc kogoś, kto po pierwsze udobrucha gobliny, a po drugie pomoże w naprawach. Rzuć kostką k6, by przekonać się na jakiego goblina trafiasz:
1, 5 – milczek, nic kompletnie do ciebie nie mówi, tylko patrzy spod byka i prowadzi cię od skrytki do skrytki, żebyś ponaprawiał to co Ministerstwo miało gdzieś. Może nie jest rozmowny i czas ci się dłuży, ale zawsze mogło być gorzej.
2, 4 – zagorzały nacjonalista, przez cały ten czas kiedy razem przebywacie, goblin obraża całą rasę czarodziejów i narzeka na to, że uważają się za lepszych, choć to gobliny dużo dłużej chodzą po tej ziemi. Ciebie też obraża, na wszystkie możliwe sposoby i całą twoją rodzinę.
3, 6 – historyk, czy tego chcesz, czy nie, podczas pracy i rozmowy opowiada ci przebieg wszystkich wojen goblinów z najdrobniejszymi szczegółami, okazuje się też, że jego rodzina brała w nich czynny udział, więc nie braknie dodatkowych ciekawostek! Obyś również był pasjonatem istorii, bowiem goblin nie wypuszcza cię z podziemi Gringotta dopóki nie skończy swojej opowieści.
W nagrodę otrzymujesz księga „Największe bitwy czarodziejów” (+1 HM).
Urzędnicy
• Nathaniel Bloodworth • Ryan Maguire • •
Człowiek Nauki
Ścieżka kariery Człowiek Nauki to droga dla każdego, kto wróży z magicznej kuli lub fusów herbaty, a także czarodziejów, potrafiących odczytywać wszelkie znaki pojawiające się na nocnym niebie.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Wróżbiarstwo i Astronomia.
Zadanie na wrzesień – listopad wolne 0/2
Ostatnio macie wrażenie, że wciąż czegoś brakuje, wciąż czegoś zbyt mało, a to wszystko – jak doskonale wiecie z powodu dwóch planet, które znajdują się tej jesieni w opozycji Jowisza i Uranu. Jest to wielka siła osobowości, ale zarazem masa niespełnionych planów i marzeń, a wiadomo, że Ministerstwo i inni czarodzieje mają wielkie plany na najbliższe miesiące. Musicie więc sporządzić dokładną mapę nieba i zaznaczyć, w którym miesiącu i dniu wymienione wcześniej planety znajdą się w opozycji do Ziemii i jakie to ma dokładne znaczenie dla planów czarodziejskiej społeczności. Zajmujecie się tym miesiącem, w którym wykonujecie zadanie ze ścieżki!
W nagrodę otrzymacie Replikę Drogi Mlecznej (+1 astronomia).
Ludzie Nauki
• Frederick Shercliffe • Laena Aasveig • Maximilian Brewer • Xanthea Grey •
Ostatnio zmieniony przez Melusine O. Pennifold dnia 05.05.20 15:49, w całości zmieniany 1 raz
Christopher Walsh
Wiek : 34
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 183
C. szczególne : Blizna u dołu brzucha oraz niewielka blizna na ręce, blizny na piersi po jadzie akromantuli, ciemnogranatowe blizny na lewym ramieniu; obrączka z czarno-zielonej muszli; runa agliz na lewym nadgarstku
Imię i Nazwisko: Frederick Shercliffe Zadanie ze ścieżki: człowiek nauki Rozpoczęte: tak - wątek z Laeną czekam na rozliczenie
______________________
I'm real and the pretender
I have my flaws I make mistakes But I'm myself
I'm not ashamed
Ostatnio zmieniony przez Frederick Shercliffe dnia 15.09.23 18:01, w całości zmieniany 1 raz
Maximilian Brewer
Wiek : 21
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 178 cm
C. szczególne : Blizny na całym ciele, które wychynęły po usunięciu wszystkich mugolskich tatuaży, runa agliz na lewym ramieniu, krwawa obrączka na palcu serdecznym prawej dłoni, blizna w kształcie błazeńskiej czapki na prawej piersi, trzy blizny przez całe plecy, blizna w kształcie kluczy tuż nad sercem
Imię i Nazwisko: Laena Aasveig Ścieżka kariery: Człowiek nauki
Imię i Nazwisko: Laena Aasveig Zadanie ze ścieżki: Człowiek nauki Rozpoczęte: jeszcze nie! czekam na rozpoczęcie do 29.09
______________________
I hear your voice on the wind
I am the voice in the fields when the summer's gone; The dance of the leaves when the autumn winds blow; Ne'er do I sleep throughout all the cold winter long; I am the force that in springtime will grow; I am the voice of the past that will always be; Filled with my sorrow and blood in my fields; I am the voice of the future; Bring me your peace;
Imię i Nazwisko: Ariadne W. Wickens Ścieżka kariery: Uzdrowiciel, Auror, Urzędnik
Imię i Nazwisko: Ariadne W. Wickens Zadanie ze ścieżki: Urzędnik Rozpoczęte: nie
Christopher Walsh
Wiek : 34
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 183
C. szczególne : Blizna u dołu brzucha oraz niewielka blizna na ręce, blizny na piersi po jadzie akromantuli, ciemnogranatowe blizny na lewym ramieniu; obrączka z czarno-zielonej muszli; runa agliz na lewym nadgarstku
Imię i Nazwisko: Laena Aasveig Wykonane zadanie:Człowiek nauki Zyski: 2pkt astronomia i wróżbiarstwo; Replika Drogi Mlecznej (+1 astronomia)
______________________
I hear your voice on the wind
I am the voice in the fields when the summer's gone; The dance of the leaves when the autumn winds blow; Ne'er do I sleep throughout all the cold winter long; I am the force that in springtime will grow; I am the voice of the past that will always be; Filled with my sorrow and blood in my fields; I am the voice of the future; Bring me your peace;
Imię i Nazwisko: Frederick Shercliffe Wykonane zadanie: Człowiek nauki - wątek Zyski: +2 pkt astronomia i Replika Drogi Mlecznej (+1 astronomia)
______________________
I'm real and the pretender
I have my flaws I make mistakes But I'm myself
I'm not ashamed
Maximilian Brewer
Wiek : 21
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 178 cm
C. szczególne : Blizny na całym ciele, które wychynęły po usunięciu wszystkich mugolskich tatuaży, runa agliz na lewym ramieniu, krwawa obrączka na palcu serdecznym prawej dłoni, blizna w kształcie błazeńskiej czapki na prawej piersi, trzy blizny przez całe plecy, blizna w kształcie kluczy tuż nad sercem