Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Animagia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Morgan A. Davies

Student Gryffindor
Rok Nauki : VIII
Wiek : 19
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 162
C. szczególne : klątwa zaklęć, skórzany plecak, nieodłączne bransoletki
Dodatkowo : Animag, Kapitan drużyny Gryfonów
Galeony : 2001
  Liczba postów : 3182
https://www.czarodzieje.org/t17419-morgan-a-davies#488348
https://www.czarodzieje.org/t17421-listy-do-moe#488357
https://www.czarodzieje.org/t17420-morgan-a-davies#488355
https://www.czarodzieje.org/t18298-morgan-a-davies-dziennik#5208
Animagia QzgSDG8




Gracz




Animagia Empty


PisanieAnimagia Empty Animagia  Animagia EmptyNie 4 Sie - 18:08;

Morgan jest bestią dociekliwą, ciekawską i niejednokrotnie wścibską. Rzadko jednak zdarza się, aby te cechy ujawniała w stosunku do żywych osób. W jej przypadku, również ze względu na pielęgnowane latami hobby, chodzi przede wszystkim o ponadprzeciętne zainteresowanie budynkiem szkoły. Ogólnodostępne korytarze, sale lekcyjne, bibliotekę i wiele innych pomieszczeń doskonale zna w każdym szczególe, podobnie wygląda to z odkrytymi dotychczas obszarami szkolnych terenów zielonych, salami opuszczonymi, czy pokojami nieznanymi szerszej publice, do których natrętne i żądne wiedzy oczy nie miały większego problemu się przedrzeć. Przed panną Davies nadal jednak pozostawało największe wyzwanie - lokacje trudno dostępne, zakazane oraz zapomniane, bądź będące zaledwie obiektami plotek, czy legend nadal na jej mapie były zaledwie białymi, pustymi plamami albo w ogóle nie miały dla siebie przygotowanego miejsca. Zwiedzanie szkoły w zwierzęcej postaci miało to zmienić. Pozwolić na łatwiejsze omijanie przeszkód, przemieszczanie się po przejściach zbyt wąskich, czy też zbyt zrujnowanych dla ograniczonego ludzką sylwetką czarodzieja. No i być może oszczędzić jej również kilku szlabanów oraz punktów odjętych domowi ze względu na wybryki dziewczyny. A mapa i kolejne odkrycia były zaledwie jednym z wielu czynników budujących marzenie o animagii.

Jej imienniczka, Morgan le Fay również była animagiem. Młoda wiedźma miała w niej wzniosły i nieosiągalny autorytet. A przynajmniej w tej dobrej stronie potężnej czarownicy. Mistrzostwo w transmutacji i magii uzdrawiającej przyświecały dziewczynie od momentu poznania magicznego świata. Legendę Króla Artura, Merlina i właśnie Morgany miała wyryte w pamięci w kilku wersjach, począwszy od kilku mugolskich wariacji aż po tę z kart czekoladowych żab. Na początku szkoły obrała sobie za punkt honoru, aby również specjalizować się w tych dwóch dziedzinach na koniec hogwarckiej edukacji. Przez pierwsze semestry jednak, na drodze młodej czarownicy stała jej własna, kapryśna różdżka. Ze świerkiem o rdzeniu pióra znikacza nie dogadywali się w ani jednym zaklęciu. Oręż zawsze dodawała coś od siebie, zwykle wybuchowego, efekciarskiego, zupełnie zbędnego w procesie czarowania, albo i kompletnie niweczącego wysiłki panny Davies. Szósty rok jednak, będący jednocześnie pierwszym, jeżeli chodziło o przygotowania do OWTM'ów, miał to zmienić. I Morgan miała to zmienić, aby wrócić na pierwotnie obraną ścieżkę własnego rozwoju. Ścieżkę Legendarnej Morgany, choć dla odmiany takiej z pozytywnym wydźwiękiem w jej własnej wersji legendy.

Sciurus vulgaris - wiewiórka pospolita

Kluczową cechą wiewiórki jest zaradność. Jej umiejętne poruszanie się do drzewach, czy leśnej ściółce nie jest może bezszelestne, ale doskonale wpisuje się w szum lasu. W swoich wyprawach pozostaje nieuchwytna, korzystając ze swojej szybkości, umiejętności wspinaczkowych, czy czujnego oka, pozwalających jej na błyskawiczne znikanie przed natrętnymi, niebezpiecznymi spojrzeniami.
Wiewiórka prowadzi raczej samotniczy tryb życia, w tym wszystkim trzymając się i pilnując swojego terytorium. Nie mają jednak zwykle problemu z okazaniem gościnności, zaufania, czy wreszcie sympatii. Wynikająca z ostrożności płochliwość kończy się w momencie, gdy staje się pewna swego na własnych włościach i nie wyczuwa złych zamiarów. Choć jest niełatwa do oswojenia, potrafi ostatecznie utrzymywać tak bardzo bliskie, jak i odleglejsze ciepłe relacje ze swoim otoczeniem. Zwykle sama wybiera sobie towarzystwo, bardzo ceniąc sobie przy tym nieskrępowanie i niezależność.
To umiarkowana oportunistka, potrafiąca wykorzystywać porzucone gniazda jako zdobyczne siedliska, ale potrafi również wesprzeć w potrzebie, kiedy już nie czuje głodu czy presji czasu. W żywieniu się nie wybrzydza, wybierając właściwie wszystko to, co ostatecznie okaże się pożywne i zapewniające siły witalne do przetrwania. Choć przysmakiem są oczywiście orzechy, wysuszone na gałęziach drzew orzechy, nasiona, jagody i młode pąki też znajdują się w menu. W trudniejszych czasach trafiają do niego również jaszczurki, pisklęta, jaja, czy owady. Ale kryzys rządzi się swoimi prawami, prawda?
Występuje na wszelkich zalesionych obszarach, gdzie próbuje się zbytnio nie wyróżniać. Ze względu na dostęp do pożywienia i kryjówek to tam czuje się najbezpieczniej, jednak kiedy już las nie jest jedynym, co zna, wcale nie musi być on najmocniej ukochanym domem. Pozostaje przede wszystkim zwierzęciem ciepłolubnym, przezornym, unikającym zbędnych zagrożeń. Stale rosnące zęby wolą przegryzać twarde skorupy orzechów niż cudze tętnice. Puszysty ogon w spoczynku ułatwia podtrzymanie ciepłoty ciała, w biegu umożliwia zaawansowane akrobacje i utrzymanie równowagi. W przetrwaniu pomaga im również dobrze rozwinięty zmysł wzroku. Zwłaszcza, gdy spostrzegawczość spotyka się z odpowiednimi pokładami wyobraźni.

Plan działania:

1. Przemóc się w użytkowaniu różdżki i rzucaniu zaklęć. [✓]
2. Stać się ambitną i wprawną adeptką transmutacji. [✓]
3. Znaleźć mentora w postaci osoby silnie związanej z animagią, bądź transmutacją. [✓/✓]
4. Praktycznie zastosować posiadaną wiedzę na temat animagii i żuć liść mandragory. [✓/✓]
5. Własnoręcznie, bądź z pomocą przyjaciół przygotować eliksir niezbędny do osiągnięcia pierwszej zwierzęcej przemiany. [✓/✓]
6. Zwiedzać szkołę pod postacią zwierzęcia, ukończyć mapę i kontynuować podążanie magiczną ścieżką wytyczoną przez legendarną imienniczkę, jednocześnie trzymając się z dala od mrocznych arkanów magii.



Fabuły mające związek z transmutacją i animagią:
0A. 'Każda Momo może zrobić wszystko co jej się zamarzy' z Yvette Davies, arturiańska bajka na dobranoc w wersji mugolskiej, 2009.
0B. 'Nie chcę być mimbulusem!' z Carmen Wright, poznanie babcinego sekretu i rozpoczęcie nauki animagii, wigilia 2018.
1. 'Daj mi liść, wapniaku!' z prof. Brownem.
2 i 3. 'Na ratunek połamańcom!' + 'Nie ma nic za darmo' z Elijah Swansea, obietnica korepetycji z transmutacji.
4. 'Jak nie po dobroci...' z April Jones, kradzież liścia mandragory od szamana ludu Eneji.
5. 'Enutitatum', lekcja transmutacji prof. Craine'a.
6. 'Jak to jest?' z Perrym Platypusem, korepetycje z transmutacji.
7. 'Dźwięki harfy, wiatru szum...', lekcja transmutacji prof. Northug.
8. 'Do zielnika!' z Diną Harlow - kradzież składników ze skrzydła szpitalnego.
9. 'Zupa' z Diną Harlow - warzenie eliksiru i próba przemiany - bezskuteczna.
10. 'Całkiem, całkiem' - wykład i ćwiczenia związane z zaklęciem Gemino + osiągnięcie maksymalnego progu.
11. 'To byłam ja.' - lekcja transmutacji zakończona szlabanem.
12. 'Enutitatum 2' - karne zadanie domowe - samonauka.
13. 'Sciurus Felicis' - kradzież liści mandragory + ingerencja pod wpływem Felix Felicis, przyjęcie zwierzęcej postaci.
14. 'Zacznij od końca' - samonauka związana z poznawaniem tajników rytuału pierwszej przemiany w animaga.
15. 'Szamańska strona mocy' - atak bestii na bagnach, a wcześniej przygotowanie eliksiru animagicznego.
16. 'Praca dyplomowa' - korepetycje z Leo Vin-Eurico.
17. 'Haps.' - pierwsza przemiana i nieproszony (?) gość.
18. 'Co jest kurde.' - spontaniczna przemiana podczas przekraczania pracowniczych kompetencji u boku Darrena Shawa.



Różdżka:

0. Nie tędy droga! - nieświadomie otrzymana klątwa zaklęć.
1. 'Mam ją od babci' z Riley Fairwynem, modyfikacje różdżki u Fairwynów.
2. 'Transmutuję jak zła!' z prof. Alexandrem Voralbergiem, konsultacje na temat rzucania zaklęć.
3. 'Nosicielka złego wzroku' - częściowe zdjęcie klątwy przez Maman Brigitte. Wzmocnienie transmutacyjnego potencjału i złagodzenie negatywnych skutków animagicznych postępów.



Żucie mandragory I:

Żucie mandragory II:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Raffaello Swansea

Nauczyciel
Wiek : 31
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 184cm
C. szczególne : Lawendowo-waniliowy zapach, zadbane loki, dużo biżuterii
Galeony : 660
  Liczba postów : 473
https://www.czarodzieje.org/t17708-raffaello-erin-valery-swansea#497901
https://www.czarodzieje.org/t17725-ciambella#498510
https://www.czarodzieje.org/t20797-raffaello-swansea-dziennik#663368
https://www.czarodzieje.org/t17712-raffaello-e-v-swansea#498158
https://www.czarodzieje.org/t20797-raffaello-swansea-dziennik#66
Animagia QzgSDG8




Moderator




Animagia Empty


PisanieAnimagia Empty Re: Animagia  Animagia EmptySro 23 Mar - 9:58;

Akceptuję!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Nessa M. Lanceley

Nauczyciel
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 159
Dodatkowo : animag, magia bezróżdżkowa
Galeony : 1239
  Liczba postów : 3845
https://www.czarodzieje.org/t15974-nessa-m-lanceley
https://www.czarodzieje.org/t15976-freya-i-korespondencja-dla-panny-lanceley#434018
https://www.czarodzieje.org/t15977-czerwone-nici-nessy#434024
https://www.czarodzieje.org/t15975-nessa-m-lanceley#433995
Animagia QzgSDG8




Moderator




Animagia Empty


PisanieAnimagia Empty Re: Animagia  Animagia EmptyCzw 24 Mar - 23:46;

Akceptuję! Gratuluje otrzymania genetyki

______________________

The thing women have yet to learn is nobody gives you power. You just take it.

___________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Sponsored content

Animagia QzgSDG8








Animagia Empty


PisanieAnimagia Empty Re: Animagia  Animagia Empty;

Powrót do góry Go down
 

Animagia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Animagia QCuY7ok :: 
rozwoj postaci
 :: 
Genetyki
-