Czarodzieje - forum rpg typu PBF Play By Forum. Zostań czarodziejem niczym Harry Potter, dla którego nasz Hogwart stanie się drugim domem.

 
IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share
 

 Zgłaszanie propozycji do spisów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Zilya Fyodorova

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Galeony : 2714
  Liczba postów : 1933
http://www.czarodzieje.org/t8036-zilya-nikolaevna-fyodorova
http://www.czarodzieje.org/t8073-syberyjska-dzikuska#225025
http://www.czarodzieje.org/t8071-syberyjska-sowka#225017
http://www.czarodzieje.org/t8067-zilya-fyodorova
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Administrator




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyWto 11 Kwi - 17:27




Zgłaszanie Propozycji

W tym temacie możesz zaproponować dodatnie nowych elementów do dowolnych ze spisów istniejących w tym subforum. W momencie, gdy zaproponujesz pięć elementów i wszystkie zostaną zaakceptowane (niekoniecznie na raz), otrzymasz punkt do kuferka - dowolny lub do konkretnej kategorii, zależny od proponowanych przez Ciebie elementów. Możesz także wybrać, na którą z twoich postaci zostanie on wręczony.
Zgłaszając poniżej swoje pomysły powinieneś uzbroić się w cierpliwość - rozpatrzenie elementów może potrwać kilka dni, a także możesz spotkać się z odmową - dodajemy elementy tylko takie, które naprawdę są potrzebne, odmienne od istniejących i doskonale wpisujące się kanon Harry'ego Pottera.

Chcesz, by w spisie znajdował się eliksir/zaklęcie/przedmiot wynaleziony przez twoją postać? Umożliwiamy ich fabularne tworzenie!

1. Aby stworzyć fabularnie eliksir zwykły należy mieć min. 30 punktów w kuferku z dziedziny eliksirów, natomiast do eliksiru leczniczego potrzeba min. 30 punktów z eliksirów + min. 5 z uzdrawiania.
2. Aby stworzyć fabularnie zaklęcie należy mieć min. 30 punktów w kuferku z dziedziny, której owo zaklęcie dotyczy (tj. zaklęcie czarnomagiczne wymaga 30 pkt z czarnej magii, zaklęcie transmutacyjne z transmutacji itp.)
3. Aby stworzyć fabularnie nowy przedmiot należy mieć min. 30 punktów w kuferku z dziedziny, której ten przedmiot jest najbliższy (w razie problemów prosimy o kontakt z administracją).
4. Należy napisać 1 post (min. 2000 znaków) opisujący pomysł, motyw do tworzenia, pierwsze próby czy też ogólnie początki wynajdywania danego przedmiotu/zaklęcia/eliksiru ORAZ rozegrać min. 2 wątki (po 6 postów) z wykorzystaniem go. Liczymy na waszą inwencję twórczą w tej kwestii.
5. Nagrodą za fabularne wynalezienie nowego przedmiotu/zaklęcia/eliksiru będzie 50 galeonów oraz 2 punkty do kuferka z dziedziny, której dotyczyło tworzenie.


Autorzy pomysłów:
 

Kod:
<zg>Temat:</zg><zgss> Święta / Eliksiry / Choroby / Zwierzęta / Jedzenie / Postacie / Rośliny / Sztuka / Zaklęcia / Przedmioty </zgss>
<zg>Nazwa:</zg> wpisz
<zg>Krótki opis:</zg> wpisz
<zg>Oznaczenia i przedziały:</zg> Sprawdź w danym temacie jakie są wymagane dodatkowe oznaczenia dla elementów w konkretnym spisie








______________________

Can't stay at home, can't stay at school. Old folks say, you a poor little fool. Down the street I'm the girl next door.
I'm the fox you've been waiting for
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Blaithin ''Fire'' A. Dear

Student Gryffindor
Rok Nauki : IX
Wiek : 19
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż
Galeony : 1727
  Liczba postów : 2816
http://www.czarodzieje.org/t13638-blaithin-astrid-dear
http://www.czarodzieje.org/t13646-not-a-bad-girl
http://www.czarodzieje.org/t13684-dziobek
http://www.czarodzieje.org/t13647-blaithin-astrid-dear
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyWto 26 Gru - 2:14

GŁODU
Może powodować znaczne szkody w organizmie. Wywołuje gwałtowny wzrost apetytu. Mimo, że ofiara je, nie odczuwa sytości, a do mózgu nie docierają hormonu informujące o tym, że żołądek jest napełniony. Nie mogąc zaspokoić swoich potrzeb, ofiara najczęściej najpierw odczuwa zmęczenie, senność, później żołądek zaczyna uciskać inne narządy, co powoduje ból i mdłości. Konsekwencjami może być trwałe uszkodzenie żołądka oraz wątroby.
Dostępność: zakazany, 20 pkt z eliksirów lub 15 pkt z eliksirów i 10 pkt z czarnej magii

I jeśli można to chciałabym zarezerwować dla Fire możliwość wynalezienia go fabularnie tylko musiałabym mieć dokładnie info, jak to zorganizować :D Mam nawet zarys pomysłu. Może potrzebny będzie jakiś jeden post na to, jak postać wpadła na taki pomysł, ogólnie motywacja i jakieś przygotowania? Wymóg znakowy?
Do tego dwa/trzy wątki, jak postać używa eliksiru i eksperymentuje, różne kostki na powodzenie i efekty, późniejsze wpływy w dalszych wątkach danej osoby, zmiany samopoczucia. Wątki z przyrządzaniem eliksiru, warzeniem go, zbieraniem składników. Może też możliwe jakieś pojedyncze posty ze stosowaniem na zwierzętach, bo to bezpieczniejsze niż na ludziach tak od razu. (ej jak to opisuję to brzmię tak creepy czy mi się wydaje XD) I nagroda za to punkty do kuferka, bo chyba nic więcej fabularnie się nie otrzyma za coś typu trucizna, chyba że piniondze od złoli z Nokturnu.

Fabularne wynajdywanie mi się osobiście bardzo podoba, jesteśmy w trakcie określania konkretnych zasad i warunków, ale nie powinny wiele odbiegać od tego, co sama zaproponowałaś, bo wydaje się być sensowne.

OSTIUM
Uniwersalna trucizna, które powoduje zaburzenia mowy i połykania, a po okresie od jednego do dwóch dni porażenie mięśni oddechowych, często prowadzące do śmierci.
Dostępność: zakazany, 20 pkt z eliksirów lub 15 pkt z eliksirów i 10 pkt z czarnej magii
Też bym chciała wynaleźć go fabularnie.

CAIVANN
Trucizna, która blokuje wchłanianie wody przez organizm. Mimo, że ofiara pije, nie może zaspokoić pragnienia. Prowadzi do odwodnienia, efektami ubocznymi są zawroty głowy, podwyższona temperatura ciała, bóle mięśni, popękane usta, omdlenia. Poprzez zaburzenia świadomości, drgawki i utraty przytomności prowadzi do śmierci. Odtrutką jest eliksir Naivann.
Dostępność: 20 pkt z eliksirów lub 15 pkt z eliksirów i 10 pkt z czarnej magii
Też to samo co wyżej.

NAIVANN
Eliksir, który dostarcza organizmowi takie same składniki, jak woda, ale jest odporny na działanie trucizny Aivann. Należy przyjmować go co godzinę, przynosi efekty po kilku dniach.
Dostępność: 10 pkt z eliksirów lub 15 pkt z uzdrawiania.
Jw

Ja te eliksiry akceptuję, ale z racji tego, że chcesz je tworzyć, odzywaj się, gdy zostaną wynalezione w fabule :) Wtedy będziemy je dopisywać do spisów.

No i myślicie, że w przyszłości byłoby możliwe wynalezienie leku na likantropię (np współpracując z jakimś uzdrowicielem) i antidotum na veritaserum (niby jest, ale nieznane, więc w sumie to nie ma XD)?

O tym odzywałam się do Ciebie prywatnie. Co do leku na likantropię szczerze wątpię, aczkolwiek antidotum na veritaserum - czemu nie?

Przywrócone:
MOSMORTHIS
Wywołuje błyskawiczny wzrost ciśnienia tętniczego, powodujący wylew krwi do mózgu, skutkiem czego dochodzi do udaru krwotocznego mózgu. Następstwem jest utrata przytomności. Częsta przyczyna śmierci lub trwałego kalectwa np. całkowitego paraliżu kończyn dolnych i górnych.
Dostępność: zakazany, 30 pkt z eliksirów lub 10 pkt z eliksirów i 30 pkt z czarnej magii

AFRODISIA
Eliksir, którego sława dorównuje Amortencji. Niektórzy upierają się, że ma do niej podobne działanie, jednak Afrodisia nie wywołuje miłości, czy zauroczenia, a zwiększa popęd seksualny. Podobnie jak Amortencja, jest eliksirem silnym, a siła działania zwiększa się z upływem czasu (im starszy, tym mocniejszy). Najsilniej działa, gdy doda się do niego kilka kropli krwi osoby, na której ma być użyty, jednak ten składnik można pominąć. Przy podaniu eliksiru z krwią innej osoby, może wystąpić szereg skutków ubocznych, te jednak zależą od konkretnego przypadku. Zanotowano m.in. lewitację, bujny porost włosów, ale również senność, apatię, łysienie.
Dostępność: może zakazany powinien być? 20 pkt z eliksirów. Wiem, że nie tylko ja bardzo bym chciała, żeby coś takiego istniało w spisach. :3 Nie będzie zakazany, ale zwiększam wymagania punktowe do 30 punktów z eliksirów

CONNITUS
Początkowo działa pobudzająco, a potem paraliżująco na nerwy czuciowe i ruchowe co może spowodować śmierć wskutek paraliżu mięśni oddechowych i zatrzymania pracy serca. Antidotum to eliksir wiggenowy.
Dostępność: 15 pkt z eliksirów.
Może tutaj też popróbowałabym z wynalezieniem go fabularnie? Mam dużo pomysłów :3

EKSPLODUJĄCY
Ulega eksplozji, gdy zbyt mocno potrzęsie się, np. butelką z wywarem. Czyli można powiedzieć, że działa jak granat.
Dostępność: 15 pkt z eliksirów. Ogólnie to bardzo bym go chciała w fabule znowu (byłam pewna, że nie został usunięty XD) i w sumie to bardzo chciałabym też go wynaleźć fabularnie!
W takim razie na razie zostawiam, nie wpisuję tego i tego wyżej.

GREGORY'EGO
Przekonuje na 2 godziny pijącego, że ten, kto dał mu eliksir jest jego najlepszym przyjacielem.
Dostępność: 5 albo 10 pkt z eliksirów, bardzo fajny i był wykorzystywany, jednocześnie trochę niebezpieczny Cool  

KRWINKOWY
Po spożyciu powoli zmienia krwinki w organizmie na kamienie, co może doprowadzić do śmierci. Przez około trzy dni, otruty odczuwa punktowy, rozsiany losowo po organizmie, silny ból, wynikający z powolnego tamowania przepływu krwi. Ciecz ma kolor ciemnej czerwieni. Początkowo jest trochę gęsta, ale rozrzedzona idealnie łączy się z innymi płynami. Znalezienie antidotum jest dość proste, mianowicie wystarczy zagotować dwie uncje wody destylowanej z garścią liści mięty, a następnie spożywać w odstępie dziesięciu minut po cztery łyki.
Dostępność: zakazany, 30 pkt z eliksirów lub 20 pkt z eliksirów i 10 pkt z czarnej magii

resztę przywracam
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Blaithin ''Fire'' A. Dear

Student Gryffindor
Rok Nauki : IX
Wiek : 19
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż
Galeony : 1727
  Liczba postów : 2816
http://www.czarodzieje.org/t13638-blaithin-astrid-dear
http://www.czarodzieje.org/t13646-not-a-bad-girl
http://www.czarodzieje.org/t13684-dziobek
http://www.czarodzieje.org/t13647-blaithin-astrid-dear
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyPon 7 Maj - 0:07

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Pello
Krótki opis: Wywołuje wrażenie bycia obdzieranym żywcem ze skóry. Ofiara widzi, jak kolejne płaty skóry odrywają się od jej mięśni i wyraźnie to czuje, jednak są to jedynie jej wyobrażenia. Za pomocą dodania do inkantacji "Cutis" wywołuje się prawdziwe, fizyczne rany związane ze zdzieraniem skóry w taki sposób, jakiego chce tego rzucający.
Oznaczenia i przedziały: Ofensywne, zakazane, zapewne z 25 pkt z czarnej magii.

I chciałabym to fabularnie wynaleźć <3 Wszystko co proponowałam załatwię tylko po maturach :D

w takim razie zapraszam do tematu po wynalezieniu ;)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Nessa M. Lanceley

Student Slytherin
Rok Nauki : IX
Wiek : 19
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 157
C. szczególne : Rude, niskie, karmelowe ślepia, dobre z transmutacji.
Galeony : 580
Dodatkowo : Fabularny Prefekt Naczelny
  Liczba postów : 1362
http://www.czarodzieje.org/t15974-nessa-m-lanceley
http://www.czarodzieje.org/t15977-czerwone-nici-nessy#434024
http://www.czarodzieje.org/t15976-freya-i-korespondencja-dla-panny-lanceley#434018
http://www.czarodzieje.org/t15975-nessa-m-lanceley#433995
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptySob 30 Cze - 19:34

Temat: Przedmiot
Nazwa: Replika Pierścienia McGonagall
Krótki opis:Piękna replika pierścienia, należącego oryginalnie do jednej z najzdolniejszych kobiet w dziedzinie Transmutacji, a także byłej Dyrektori Hogwartu. Przedmiot nie jest tak silny, jak oryginał, ponieważ receptura stworzenia pozostała sekretem twórcy. Wykonany ze złota (białe/różowe/żółte/złote/łączone) sygnet jest dość pokaźny, za jego rdzeń robi jadeit (wybrany odcień zieleni przez kupującego), w którym zaklęty na wieki jest magiczny element. Podobnie jak różdżka, sygnet ten ma swój rdzeń — są nim łzy gromoptaka, którego istota sprzyjająco wpływa na zaklęcia transmutacyjne. Jego unikalny, oryginalny kształt robi z niego piękną ozdobę. Symbolizuje on ponoć wolność, a jednocześnie zamknięcie w pewnych zasadach, tak samo, jak cała dziedzina transmutacji.
Oznaczenia i przedziały: + 2 PKT z Transmutacji
Wygląd: Podgląd
Chciałabym go stworzyć fabularnie, więc ceny proponowanej nie dałam.


Zaklęcie dodam, przedmiot w takim razie do stworzenia.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Anthony Selwyn

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 31
Czystość Krwi : 100%
Galeony : 1527
  Liczba postów : 335
http://www.czarodzieje.org/t15911-anthony-thomas-selwyn
http://www.czarodzieje.org/t15914-wszystkie-zwierzaczki-tony-ego#430068
http://www.czarodzieje.org/t15915-lucia#430069
http://www.czarodzieje.org/t15910-anthony-thomas-selwyn
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Moderator




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyWto 3 Lip - 14:55

Temat: Eliksiry
Nazwa:Eliksir trzeźwiący
Krótki opis: Kiedy osoba go wypije, niemalże natychmiast trzeźwieje. Po kilku minutach można zauważyć znaczący spadek alkoholu we krwi, a po 2 do 3 godzin, całkowite pozbycie się go. Nie ma jednak niczego za darmo. Im wyższy był początkowy poziom alkoholu, tym bardziej dotkliwy kac dopadnie osobę, która zażyje eliksir.
Oznaczenia i przedziały: 5 bądź 10 punktów z eliksirów

I w sumie jako wynalazce tego eliksiru można dać Becię, bo Antek w ogóle nie ogarnia eliksirów

akceptuję, nazwa musi ulec zmianie, czekamy na fabularne rozegranie :)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Neirin Vaughn

Student Hufflepuff
Rok Nauki : VIII
Wiek : 18
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 196cm/106kg
C. szczególne : Oparzenia: noga(P), pół lewej, część torsu, wew ręki(P). Blizny: w poprzek gardła, 3 na piersi, 4 na nodze(L). Porażenie prądem: wew dłoni i przedramienia (L).
Galeony : 41
  Liczba postów : 1044
http://www.czarodzieje.org/t15703-neirin-vaughn#423773
http://www.czarodzieje.org/t16512-don-t-do-love-don-t-do-friends#454064
http://www.czarodzieje.org/t15736-kruk-pocztowy#424226
http://www.czarodzieje.org/t15719-neirin-vaughn#423916
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyNie 15 Lip - 0:00

Temat: Przedmioty
Nazwa: Rękawice z utwardzanej skóry
Krótki opis: Grube rękawice dostosowane do zajmowania się magicznymi zwierzętami. Szczególnie lubiane przez hodowców drapieżnych ptaków. Mocne oraz trwałe rękawice zapewniają wspaniałą ochronę przed szponami, pozwalając na komfortową pracę z pierzastymi lub kolczastymi towarzyszami. Są jednak mniej skuteczne przed ukąszeniami, dostatecznie silny wąż wciąż może przebić się przez rękawicę i sięgnąć ciała. Nie zapewniają też żadnej ochrony przed ogniem, z tego względu są niezalecane dla treserów smoków. Minusem jest to, że są dość grube i przez to bardziej precyzyjne czynności są niemalże niemożliwe.
Oznaczenia i przedziały: +1 onms, 60g

Temat: Przedmioty
Nazwa: Rękawice ze skóry węża morskiego
Krótki opis: Podobnie jak ich odpowiednik wykonany z utwardzanej skóry, rękawice te są wspaniałe do dbania o zwierzęta, które natura wyposażyła w długie pazury lub kolce. Śluz naturalnie pokrywający ciała węży morskich, został zaimpregnowany głęboko w skórę, nadając jej właściwości ognioodporne. Jest to zatem obowiązkowe wyposażenie każdego czarodzieja pracującego ze smokami lub feniksami. Wzmocniona skóra chroni także przez kłami i pazurami, jednocześnie zachowując się bardzo naturalnie. Są cieńsze, przez to nie utrudniają pracy.
Oznaczenia i przedziały:  +2 onms, 130g

Oba rodzaje rękawic niewiele się od siebie różnią, poza tym, bardzo podobne istnieją już w spisie. Akceptuję tylko rękawice ze skóry węża morskiego, plus należy zmniejszyć do +1pkt ONMS

^ te dwa chciałbym wynaleźć fabularnie, jak dobiję 30 onms. Nieco mi jeszcze zejdzie, ale wrzucam propozycję już teraz, hurtem z innymi.

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Umbra exterreri
Krótki opis: Za pomocą tej klątwy można oderwać kawałek własnego cienia oraz stopić go z cieniem ofiary. Nieszczęśnik tak "wzbogacony" zaczyna słyszeć głosy. Początkowo delikatne, przypominające odległe szepty. Z czasem coraz głośniejsze i natarczywsze, żerujące na słabościach, strachach i kompleksach czarodzieja. Nie ma od nich ucieczki, nie ma przerwy. Dniem i nocą będą prześladować ofiarę, wolno doprowadzając ją do paranoi, depresji, szaleńswa lub nawet samobójstwa. Pokonać głosy może tylko patronus osoby, która nigdy nie używała czarnej magii (0 pkt w kuferku). Kiedy cień zostanie zabity, rzucający zaklęcie odczuwa nagły, dotkliwy acz krótkotrwały ból, po czym odzyskuje oderwany wcześniej fragment. Jeśli ofiara nie wytrzyma psychicznie i odbierze sobie życie, po jej śmierci cień także wraca do swojego pierwotnego właściciela, nie powodując już żadnego cierpienia.
Z zaklęcia nie można korzystać zbyt często, by nie wzbudzić podejrzeń brakiem cienia.
Oznaczenia i przedziały: 20 pkt z czarnej magii

Nie do końca rozumiem zamysł tej klątwy. Ma ona na celu uprzykrzać życie, ale usuwanie jej zdecydowanie odpada w takiej postaci jak jest obecnie. Poza tym, odrywanie fragmentów cienia zbyt mocno kojarzy się z odrywaniem fragmentów duszy jak w przypadku horkruksów i nie jest to zaklęcie potrzebne w spisie. Przejdzie w momencie, gdyby miało inną możliwość zakończenia klątwy i minimum 30pkt z czarnej magii

Temat: Eliksiry
Nazwa: Eliksir zmiany płci
Krótki opis: Bazuje na podobnej recepturze co eliksir wielosokowy. Poza paroma oczywistymi różnicami w przepisie, najważniejszym jest fakt, że włos nie stanowi koniecznego elementu eliksiru. Wywar bez niczyich kosmyków zapewnia zamianę na parę godzin do paru dni (zależnie od dawki), przez co używany jest do przedstawień teatralnych lub niemądrych żartów. Aby efekt był trwały, należy eliksir wzbogacić o własny włos i zażywać codziennie przez miesiąc. Skutkiem ubocznym tego zabiegu jest niestety niepłodność. Niegroźna i tymczasowa, jeśli ktoś padł ofiarą żartu (mija po powrocie do właściwej płci), trwała przy permanentnej zmianie.
Oznaczenia i przedziały: 10 pkt z eliksirów i 5 pkt z uzdrawiania/transmutacji lub 15 pkt z eliksirów.

Ten eliksir nie będzie dopuszczony. Po pierwsze, za małe wymagania punktowe do jego produkowania, po drugie zmienianie samej płci nie jest do końca tym, czego potrzeba, po trzecie ryzyko późniejszej bezpłodności nas dodatkowo zniechęca i należy jeszcze wspomnieć, że argumentowanie przydatności tego eliksiru dla aktorów w teatrze jest bezsensowne. Aktorowi wystarczy bardzo dobra charakteryzacja, nie jest konieczne zmiana płci, aby zagrać rolę kobiecą w przypadku bycia mężczyzną. Dodatkowo, całkowita zmiana płci nie może być tak łatwa, to nie może trwać około miesiąca czasu.

Temat: Przedmioty
Nazwa: Papierowa maska z narysowaną buzią
Krótki opis: Z pozoru może to się wydawać śmieszne, głupie lub groteskowe, aby kawałek papieru z przyczepionym sznurkiem i narysowaną kredkami buźką stanowił magiczny przedmiot. Tak jednak właśnie jest, a co najważniejsze - działa. Problem tylko stanowi sam materiał. Cienki papier nie jest wspaniałym nośnikiem dla magicznej  energii, zatem jest ona wyjątkowo zachwiana. Po nałożeniu na twarz maska stapia się ze skórą, zmieniając wygląd noszącego... Na całkowicie losowy. Kobieta z brodą? Bez problemu. Mężczyzna z talią osy? Na pstryknięcie palcem. Staruszek z piersiami modelki? Proszę bardzo. Nigdy nie wiesz, na co trafisz, używając tej maski. Może być i wspaniała kobieta rodem z marzeń, a może być zbieranina losowych cech, która ledwie przypomina człowieka.
Po założeniu maski, jeśli jest się niezadowolonym z efektów, nie można jej natychmiast zdjąć. Papier jest zbyt delikatny i ulegnie porwaniu, a tym samym nieodwracalnemu zniszczeniu. Należy odczekać jakiś czas (1 wątek), aby maska sama zaczęła odpuszczać i wtedy można ją bezpiecznie usunąć oraz użyć ponownie, jeśli ma się tyle odwagi. Za każdym razem wygląd jest całkowicie inny.
Oznaczenia i przedziały: +1 transmutacja, 250g

Tego również nie przyjmujemy do spisu. Maska jest ryzykowana a poza tym, dobre zaklęcia transmutacyjne zadziałają o wiele lepiej niż ten przedmiot, ponieważ mamy możliwość wybrania sobie wyglądu, nie losowania go.

Temat: Przedmioty
Nazwa: Krucze pióro
Krótki opis: Czarne, eleganckie, z subtelnym zielono-fioletowym połyskiem. Nawet stalówka wykonana jest z ciemnego metalu. Pióro to wspaniale prezentować się będzie w ręku damy lub szanowanego profesora. Nie to jednak jest w nim najlepsze. Po stuknięciu różdżką zmienia się w model kruka. Nie jest co prawda pełnowymiarowy, nieco mniejszy niż pierwowzór, jednak wciąż wykonany z wieloma szczegółami. Zachowuje się w miarę naturalnie, podlatując do właściciela, zaczepiając go dziobem lub siedząc na szczycie regału i w milczeniu oceniając przybyłych gości czarnymi jak atrament oczami. Są one bowiem wyznacznikiem tego, ile tuszu pióro posiada. Szklane kulki wypełnia ciemny płyn, jaki zauważalnie przelewa się w ich wnętrzu, gdy zaczyna go ubywać. Kiedy zrobią się całkiem jasne, kruk zlatuje do kałamarza i dziobem "pije" atrament. Jeśli tusz skończy się w czasie pisania, pióro samoistnie przemienia się w ptaka, aby napełnić wkład. Dzięki temu unika się potrzeby noszenia przy sobie pojemniczka z atramentem oraz nieprzyjemnego chlapania. Po ponownym stuknięciu różdżką, kruk powraca do bycia piórem.
Występuje w wersjach czarnej (standardowa), białej (albinos) oraz biało-czarnej (łaciaty).
Oznaczenia i przedziały: +1 transmutacja, 70g

Jak wyżej, nie dodamy do spisu, ponieważ w moim odczuciu (i innych osób też) wystarczy odpowiednie zaklęcie transmutacyjne, aby osiągnąć bardzo podobny efekt.


______________________

Głos
I myself will become the apostle of
M̸͈̓A̴̮̋D̵̞͝N̷̬̒E̸̹͒Ș̸͊S̴͓̕!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online


Ezra T. Clarke

Student Ravenclaw
Rok Nauki : X
Wiek : 22
Czystość Krwi : 0%
Galeony : 130
Dodatkowo : prefekt fabularny
  Liczba postów : 1989
http://www.czarodzieje.org/t13332-ezra-thomas-clarke
http://www.czarodzieje.org/t13335-relki-ezry
http://www.czarodzieje.org/t13336-eureka
http://www.czarodzieje.org/t13338-ezra-clarke
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyWto 24 Lip - 13:21

W spisie mamy zaklęcie Imaginem animati, w którym napisane jest, że "Do ożywienia obrazów, które będą mogły mówić czy chociaż częściowo zachowywać się jak prawdziwy człowiek, wymagane są o wiele bardziej skomplikowane techniki". Tych technik jednak nie ma, więc chciałabym zaproponować.

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Imaginem fabulari
Krótki opis: Sprawia, że postacie na obrazie zaczynają mówić. Działa wyłącznie jako kontynuacja zaklęcia Imaginem animati.
Oznaczenia i przedziały: 5 pkt z opcm i zaklęć + 15 pkt z dz. artystycznej

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Imaginem humanus
Krótki opis: ożywia portret, indywidualizując go poprzez nadanie mu cech malowanej osoby. Im lepiej zna się daną osobę, tym lepsze działanie zaklęcia. Wymaga jednak bardzo wiele skupienia. Działa wyłącznie jako kontynuacja zaklęć Imaginem animati oraz Imaginem fabulari.
Oznaczenia i przedziały: 5 pkt z opcm i zaklęć + 20 pkt z dz. artystycznej

Z tym wyżej proszę na razie o wstrzymanie. Istnieje szansa, że te techniki zostaną wykorzystane, ale w tej chwili nie dopisuję ich. Myślimy nad jedną rzeczą, która będzie miała również związek z tworzeniem obrazów i nie chcemy mieszać.

______________________

I want you to hold me but not for too long 'cause I'm not the one to love
I'm a mess,  I'm a loser,  I'm a hater, I'm a user, I'm obsessed,
I'm embarrassed, I don't trust no one around us, it ain't new...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Matthew Alexander

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 37
Czystość Krwi : 25%
Galeony : 1122
Dodatkowo : depresyjny i autystyczny;
  Liczba postów : 1263
http://www.czarodzieje.org/t16392-matthew-alexander#449540
http://www.czarodzieje.org/t16401-matthew-alexander#449750
http://www.czarodzieje.org/t16400-matthew-alexander#449655
http://www.czarodzieje.org/t16387-matthew-alexander
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyNie 10 Mar - 21:12

Temat: Zwierzęta
Nazwa: Vatnagedda
Krótki opis: Najbardziej jadowita ryba w całej Islandii. Najczęściej opisywana jest jako żółta ryba podobna do flądry, posiadająca nieraz włosy, choć są to zapiski sięgające początków XX wieku. Ich trucizna jest niezwykle silna i potrafi roztopić skały, dlatego należy uważać podczas próby jej wyłowienia. Obecnie nie odnotowano żadnych przypadków ponownego wystąpienia tych stworzeń.
Oznaczenia i przedziały: Bardzo niebezpieczne, zagraniczne (Islandia).
http://cryptidz.wikia.com/wiki/Vatnagedda
Nie podoba mi się ograniczenie do samej Islandii, więc jeśli już to sugerowałabym występowanie w "zimnych wodach". Większym problemem jest to, że tej ryby ma obecnie w ogóle nie być... I jako sam fun fact historyczny uznaję ją za zbędną.
-


Temat: Zwierzęta
Nazwa: Duch Wiosny
Krótki opis: Istota ta pojawia się głównie na wiosnę; gdy nadchodzi zima, przechodzi w stan wegetacji. Z wyglądu przypomina młodą sarnę, aczkolwiek pokrywa ją większą ilość futra oraz charakteryzuje się niewielką parą rogów z kwitnącymi kwiatami zdobiących głowę stworzenia. Jego oczy są czarne, natomiast szczęki zdobi para kłów służącą do polowania na mniejsze owady. Zazwyczaj żywi się owocami. Duch Wiosny stanowi przede wszystkim podstawę do ożywiania lasów oraz przywoływania ich spod ramion białego puchu. Pobudza rośliny do wzrostu, utrzymuje je oraz się nimi opiekuje aż do jesieni; jego nieobecność zaś przyczynia się do obumierania nawet większych drzew. Potrafi skoczyć na wysokość czterech metrów. Podczas wędrówek pozostawia delikatne kwiaty, które stanowią podstawę dla niektórych eliksirów oraz droższych herbat. Od niedawna objęty ochroną ze względu na liczne polowania spowodowane drogocennym futrem oraz porożem.
Oznaczenia i przedziały: Niebezpieczne.
Taki tajemniczy "duszek" dbający o cały las niezbyt pasuje mi do klimatu HP. Z opisu jest jeszcze trochę zbyt wyidealizowany. Leśnych stworzeń dbających o środowisko trochę już mamy.
-

Nazwa: Huin-Yeou
Krótki opis: Biały, azjatycki lis, który wywodzi się z wielu legend kultury Wschodu. Kiedyś był znacznie częściej spotykanym stworzeniem, aczkolwiek od bliżej nieokreślonego czasu jego dostrzeżenie graniczy jednak z cudem. Wedle historii czarodziejów, objawiał się on przede wszystkim ludziom o czystym sercu, zagrzewając ich tym samym do walki w imię dobra i sprawiedliwości. Jego dotyk ma właściwości uzdrawiające; potrafi uleczyć nawet z poważniejszych obrażeń. Nie da się go jednak oswoić; rzadko kiedy również pozwala sobie na muśnięcie jego śnieżnego futra. Jedyne, co go wyróżnia od pozostałych lisów, to fakt posiadania czerwonych cętek oraz ogona. Bywa wyjątkowo szybki oraz zwinny, posiada również bardzo ostre pazury, którymi jest w stanie przeciąć nawet metal.
Oznaczenia i przedziały: Niebezpieczne, zagraniczne (Azja).
To da się go spotkać, czy już nie? :D Szkoda dodawać do spisów coś, czego potem nie wykorzysta się na fabule... Dodatkowo mamy też uzdrowicielskiego feniksa, który również woli osoby o "czystym sercu".
-

Nazwa: Nie potrafię wymyślić Ing face
Krótki opis: To, co je wyróżnia od zwykłych motyli, to fakt czarnej barwy, która otacza ich skrzydełka przy pomocy tajemniczego pyłku. Występują głównie na terenie krajów azjatyckich, gdzie chowają się, podczas większej nieaktywności, w kokonach, które tworzą na wysokich, niedostępnych dla ludzi drzewach. Ciągnie je do nieszczęść; pojawiają się tam, gdzie ich zdolności prorocze wyczują nadchodzące niebezpieczeństwo. Nie mogą jednak w żaden sposób oznajmić tego, co złego ma się stać – do tego człowiek musi dojść samodzielnie. Bardzo często ich kokony o grafitowej barwie, wykonane z jedwabiu, wykorzystywane są do tworzenia ubrań najwyższej jakości, co wiąże się z ich wysoką ceną. Początkowo pochodziły z Azji, aczkolwiek rozprzestrzeniły się również w pozostałych częściach świata.
Oznaczenia i przedziały: Niegroźne.
A może zmienić, żeby to nie było stworzenie zagraniczne? W ten sposób częściej zostanie wykorzystane na fabule... Zawsze może oryginalnie pochodzić z Azji!
+

Nazwa: Nie potrafię wymyślić Ing face
Krótki opis: Jedno z wyjątkowo podstępnych i podchwytliwych stworzeń żyjących na terenach dzisiejszej Australii. Blisko spokrewniony z krokodylem, aczkolwiek posiada od niego o wiele ostrzejsze kły oraz potrafi bez problemu imitować ludzki głos, co doskonale potrafi wykorzystać podczas polowań. Jest on zależny od tego, która osoba jest najbliższa sercu nieuważnego podróżnika. Jego głównym celem jest zwabienie nieszczęśnika w sidła pułapki oraz zjedzenie go żywcem. Doskonale słyszy, aczkolwiek jest całkowicie ślepy.
Oznaczenia i przedziały: Bardzo niebezpieczne, zagraniczne (Australia).
Opis trochę do zmiany, żeby stworzenie nie czytało w myślach, a po prostu miało ograniczoną zdolność do podszywania się pod ukochaną osobę ofiary. Poza tym, jest w porządku.
+


Ostatnio zmieniony przez Matthew Alexander dnia Sro 3 Kwi - 20:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Wiedźma

Nieokreślony
Czystość Krwi : 100%
Galeony : 8
  Liczba postów : 6
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyYesterday at 0:40

Temat: Eliksiry
Nazwa: Eliksir Wiecznej Młodości
Krótki opis: Eliksir powstrzymujący fizyczne starzenie się. Dokładne działanie zależne jest od źródła głównego składnika, czyli krwi. Musi ona pochodzić od jednej osoby, koniecznie młodej - im młodszej i zdrowszej, tym dłuższy jest okres zatrzymania starzenia. Dodatkowym czynnikiem jest ilość składnika. Średnio litr krwi zdrowego dwudziestolatka starcza na siedem tygodni działania. Delikatnie odmładzające i upiększające właściwości można zaobserwować przy wykorzystaniu krwi urodziwych dziewic. Eliksir należy wlać do zbiornika z wodą, dodać kilka kropli własnej krwi, a następnie się w nim zanurzyć. Pierwszym symptomem świadczącym o tym, że eliksir przestaje działać, są powoli marszczące się, starcze dłonie, które po następnej dawce znów młodnieją (ma się na to około tygodnia). Za błogosławieństwa eliksiru płaci się uzależnieniem od niego - odstawienie skutkuje zwielokrotnieniem naturalniej szybkości starzenia. Jeśli jednak będzie się go pić regularnie przez całe życie, można je wydłużyć nawet o kilkadziesiąt lat.
Oznaczenia i przedziały: ZAKAZANY, 45 punktów łącznie z eliksirów i czarnej magii (nie mniej niż 15 z każdego z nich)

Efekt bardzo kojarzy mi się z tym, który zapewnia kamień filozoficzny. Byłoby to niesamowicie cenne i niesamowicie trudne do zdobycia - zakrawające o niemożliwe.
Albo robimy to jako efekt kamienia, albo wcale. A jeśli efekt kamienia, to fabularnie będzie on nieosiągalny, więc nie widzę sensu.
Mamy eliksir młodości, może spróbuj go jakoś wykorzystać? (Opis jest krótki, ale jeśli masz pomysł na rozwinięcie go - pisz śmiało!)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Sponsored content

Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8








Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty

Powrót do góry Go down
 

Zgłaszanie propozycji do spisów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Zgłaszanie propozycji do spisów  MGJ6B65 :: 
zasady
 :: 
spisy fabularne
-