Czarodzieje - forum rpg typu PBF Play By Forum. Zostań czarodziejem niczym Harry Potter, dla którego nasz Hogwart stanie się drugim domem.

 
IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share
 

 Zgłaszanie propozycji do spisów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Zilya Fyodorova

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Galeony : 2714
  Liczba postów : 1934
http://www.czarodzieje.org/t8036-zilya-nikolaevna-fyodorova
http://www.czarodzieje.org/t8073-syberyjska-dzikuska#225025
http://www.czarodzieje.org/t8071-syberyjska-sowka#225017
http://www.czarodzieje.org/t8067-zilya-fyodorova
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Administrator




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyWto Kwi 11 2017, 17:27




Zgłaszanie Propozycji

W tym temacie możesz zaproponować dodatnie nowych elementów do dowolnych ze spisów istniejących w tym subforum. W momencie, gdy zaproponujesz pięć elementów i wszystkie zostaną zaakceptowane (niekoniecznie na raz), otrzymasz punkt do kuferka - dowolny lub do konkretnej kategorii, zależny od proponowanych przez Ciebie elementów. Możesz także wybrać, na którą z twoich postaci zostanie on wręczony.
Zgłaszając poniżej swoje pomysły powinieneś uzbroić się w cierpliwość - rozpatrzenie elementów może potrwać kilka dni, a także możesz spotkać się z odmową - dodajemy elementy tylko takie, które naprawdę są potrzebne, odmienne od istniejących i doskonale wpisujące się kanon Harry'ego Pottera.

Chcesz, by w spisie znajdował się eliksir/zaklęcie/przedmiot wynaleziony przez twoją postać? Umożliwiamy ich fabularne tworzenie!

1. Aby stworzyć fabularnie eliksir zwykły należy mieć min. 30 punktów w kuferku z dziedziny eliksirów, natomiast do eliksiru leczniczego potrzeba min. 30 punktów z eliksirów + min. 5 z uzdrawiania.
2. Aby stworzyć fabularnie zaklęcie należy mieć min. 30 punktów w kuferku z dziedziny, której owo zaklęcie dotyczy (tj. zaklęcie czarnomagiczne wymaga 30 pkt z czarnej magii, zaklęcie transmutacyjne z transmutacji itp.)
3. Aby stworzyć fabularnie nowy przedmiot należy mieć min. 30 punktów w kuferku z dziedziny, której ten przedmiot jest najbliższy (w razie problemów prosimy o kontakt z administracją).
4. Należy napisać 1 post (min. 2000 znaków) opisujący pomysł, motyw do tworzenia, pierwsze próby czy też ogólnie początki wynajdywania danego przedmiotu/zaklęcia/eliksiru ORAZ rozegrać min. 2 wątki (po 6 postów) z wykorzystaniem go. Liczymy na waszą inwencję twórczą w tej kwestii.
5. Nagrodą za fabularne wynalezienie nowego przedmiotu/zaklęcia/eliksiru będzie 50 galeonów oraz 2 punkty do kuferka z dziedziny, której dotyczyło tworzenie.


Autorzy pomysłów:
 

Kod:
<zg>Temat:</zg><zgss> Święta / Eliksiry / Choroby / Zwierzęta / Jedzenie / Postacie / Rośliny / Sztuka / Zaklęcia / Przedmioty </zgss>
<zg>Nazwa:</zg> wpisz
<zg>Krótki opis:</zg> wpisz
<zg>Oznaczenia i przedziały:</zg> Sprawdź w danym temacie jakie są wymagane dodatkowe oznaczenia dla elementów w konkretnym spisie








______________________

Can't stay at home, can't stay at school. Old folks say, you a poor little fool. Down the street I'm the girl next door.
I'm the fox you've been waiting for
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Blaithin ''Fire'' A. Dear

Student Gryffindor
Rok Nauki : IX
Wiek : 19
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż
Galeony : 1884
  Liczba postów : 2836
http://www.czarodzieje.org/t13638-blaithin-astrid-dear
http://www.czarodzieje.org/t13646-not-a-bad-girl
http://www.czarodzieje.org/t13684-dziobek
http://www.czarodzieje.org/t13647-blaithin-astrid-dear
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyWto Gru 26 2017, 02:14

GŁODU
Może powodować znaczne szkody w organizmie. Wywołuje gwałtowny wzrost apetytu. Mimo, że ofiara je, nie odczuwa sytości, a do mózgu nie docierają hormonu informujące o tym, że żołądek jest napełniony. Nie mogąc zaspokoić swoich potrzeb, ofiara najczęściej najpierw odczuwa zmęczenie, senność, później żołądek zaczyna uciskać inne narządy, co powoduje ból i mdłości. Konsekwencjami może być trwałe uszkodzenie żołądka oraz wątroby.
Dostępność: zakazany, 20 pkt z eliksirów lub 15 pkt z eliksirów i 10 pkt z czarnej magii

I jeśli można to chciałabym zarezerwować dla Fire możliwość wynalezienia go fabularnie tylko musiałabym mieć dokładnie info, jak to zorganizować :D Mam nawet zarys pomysłu. Może potrzebny będzie jakiś jeden post na to, jak postać wpadła na taki pomysł, ogólnie motywacja i jakieś przygotowania? Wymóg znakowy?
Do tego dwa/trzy wątki, jak postać używa eliksiru i eksperymentuje, różne kostki na powodzenie i efekty, późniejsze wpływy w dalszych wątkach danej osoby, zmiany samopoczucia. Wątki z przyrządzaniem eliksiru, warzeniem go, zbieraniem składników. Może też możliwe jakieś pojedyncze posty ze stosowaniem na zwierzętach, bo to bezpieczniejsze niż na ludziach tak od razu. (ej jak to opisuję to brzmię tak creepy czy mi się wydaje XD) I nagroda za to punkty do kuferka, bo chyba nic więcej fabularnie się nie otrzyma za coś typu trucizna, chyba że piniondze od złoli z Nokturnu.

Fabularne wynajdywanie mi się osobiście bardzo podoba, jesteśmy w trakcie określania konkretnych zasad i warunków, ale nie powinny wiele odbiegać od tego, co sama zaproponowałaś, bo wydaje się być sensowne.

OSTIUM
Uniwersalna trucizna, które powoduje zaburzenia mowy i połykania, a po okresie od jednego do dwóch dni porażenie mięśni oddechowych, często prowadzące do śmierci.
Dostępność: zakazany, 20 pkt z eliksirów lub 15 pkt z eliksirów i 10 pkt z czarnej magii
Też bym chciała wynaleźć go fabularnie.

CAIVANN
Trucizna, która blokuje wchłanianie wody przez organizm. Mimo, że ofiara pije, nie może zaspokoić pragnienia. Prowadzi do odwodnienia, efektami ubocznymi są zawroty głowy, podwyższona temperatura ciała, bóle mięśni, popękane usta, omdlenia. Poprzez zaburzenia świadomości, drgawki i utraty przytomności prowadzi do śmierci. Odtrutką jest eliksir Naivann.
Dostępność: 20 pkt z eliksirów lub 15 pkt z eliksirów i 10 pkt z czarnej magii
Też to samo co wyżej.

NAIVANN
Eliksir, który dostarcza organizmowi takie same składniki, jak woda, ale jest odporny na działanie trucizny Aivann. Należy przyjmować go co godzinę, przynosi efekty po kilku dniach.
Dostępność: 10 pkt z eliksirów lub 15 pkt z uzdrawiania.
Jw

Ja te eliksiry akceptuję, ale z racji tego, że chcesz je tworzyć, odzywaj się, gdy zostaną wynalezione w fabule :) Wtedy będziemy je dopisywać do spisów.

No i myślicie, że w przyszłości byłoby możliwe wynalezienie leku na likantropię (np współpracując z jakimś uzdrowicielem) i antidotum na veritaserum (niby jest, ale nieznane, więc w sumie to nie ma XD)?

O tym odzywałam się do Ciebie prywatnie. Co do leku na likantropię szczerze wątpię, aczkolwiek antidotum na veritaserum - czemu nie?

Przywrócone:
MOSMORTHIS
Wywołuje błyskawiczny wzrost ciśnienia tętniczego, powodujący wylew krwi do mózgu, skutkiem czego dochodzi do udaru krwotocznego mózgu. Następstwem jest utrata przytomności. Częsta przyczyna śmierci lub trwałego kalectwa np. całkowitego paraliżu kończyn dolnych i górnych.
Dostępność: zakazany, 30 pkt z eliksirów lub 10 pkt z eliksirów i 30 pkt z czarnej magii

AFRODISIA
Eliksir, którego sława dorównuje Amortencji. Niektórzy upierają się, że ma do niej podobne działanie, jednak Afrodisia nie wywołuje miłości, czy zauroczenia, a zwiększa popęd seksualny. Podobnie jak Amortencja, jest eliksirem silnym, a siła działania zwiększa się z upływem czasu (im starszy, tym mocniejszy). Najsilniej działa, gdy doda się do niego kilka kropli krwi osoby, na której ma być użyty, jednak ten składnik można pominąć. Przy podaniu eliksiru z krwią innej osoby, może wystąpić szereg skutków ubocznych, te jednak zależą od konkretnego przypadku. Zanotowano m.in. lewitację, bujny porost włosów, ale również senność, apatię, łysienie.
Dostępność: może zakazany powinien być? 20 pkt z eliksirów. Wiem, że nie tylko ja bardzo bym chciała, żeby coś takiego istniało w spisach. :3 Nie będzie zakazany, ale zwiększam wymagania punktowe do 30 punktów z eliksirów

CONNITUS
Początkowo działa pobudzająco, a potem paraliżująco na nerwy czuciowe i ruchowe co może spowodować śmierć wskutek paraliżu mięśni oddechowych i zatrzymania pracy serca. Antidotum to eliksir wiggenowy.
Dostępność: 15 pkt z eliksirów.
Może tutaj też popróbowałabym z wynalezieniem go fabularnie? Mam dużo pomysłów :3

EKSPLODUJĄCY
Ulega eksplozji, gdy zbyt mocno potrzęsie się, np. butelką z wywarem. Czyli można powiedzieć, że działa jak granat.
Dostępność: 15 pkt z eliksirów. Ogólnie to bardzo bym go chciała w fabule znowu (byłam pewna, że nie został usunięty XD) i w sumie to bardzo chciałabym też go wynaleźć fabularnie!
W takim razie na razie zostawiam, nie wpisuję tego i tego wyżej.

GREGORY'EGO
Przekonuje na 2 godziny pijącego, że ten, kto dał mu eliksir jest jego najlepszym przyjacielem.
Dostępność: 5 albo 10 pkt z eliksirów, bardzo fajny i był wykorzystywany, jednocześnie trochę niebezpieczny Cool  

KRWINKOWY
Po spożyciu powoli zmienia krwinki w organizmie na kamienie, co może doprowadzić do śmierci. Przez około trzy dni, otruty odczuwa punktowy, rozsiany losowo po organizmie, silny ból, wynikający z powolnego tamowania przepływu krwi. Ciecz ma kolor ciemnej czerwieni. Początkowo jest trochę gęsta, ale rozrzedzona idealnie łączy się z innymi płynami. Znalezienie antidotum jest dość proste, mianowicie wystarczy zagotować dwie uncje wody destylowanej z garścią liści mięty, a następnie spożywać w odstępie dziesięciu minut po cztery łyki.
Dostępność: zakazany, 30 pkt z eliksirów lub 20 pkt z eliksirów i 10 pkt z czarnej magii

resztę przywracam
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Blaithin ''Fire'' A. Dear

Student Gryffindor
Rok Nauki : IX
Wiek : 19
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : chuda, opaska na twarzy, blizny, tatuaż
Galeony : 1884
  Liczba postów : 2836
http://www.czarodzieje.org/t13638-blaithin-astrid-dear
http://www.czarodzieje.org/t13646-not-a-bad-girl
http://www.czarodzieje.org/t13684-dziobek
http://www.czarodzieje.org/t13647-blaithin-astrid-dear
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyPon Maj 07 2018, 00:07

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Pello
Krótki opis: Wywołuje wrażenie bycia obdzieranym żywcem ze skóry. Ofiara widzi, jak kolejne płaty skóry odrywają się od jej mięśni i wyraźnie to czuje, jednak są to jedynie jej wyobrażenia. Za pomocą dodania do inkantacji "Cutis" wywołuje się prawdziwe, fizyczne rany związane ze zdzieraniem skóry w taki sposób, jakiego chce tego rzucający.
Oznaczenia i przedziały: Ofensywne, zakazane, zapewne z 25 pkt z czarnej magii.

I chciałabym to fabularnie wynaleźć <3 Wszystko co proponowałam załatwię tylko po maturach :D

w takim razie zapraszam do tematu po wynalezieniu ;)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Nessa M. Lanceley

Student Slytherin
Rok Nauki : IX
Wiek : 20
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 157
C. szczególne : Oczy w kolorze karmelu, drobna.
Galeony : 654
Dodatkowo : Fabularny Prefekt Naczelny
  Liczba postów : 1393
http://www.czarodzieje.org/t15974-nessa-m-lanceley
http://www.czarodzieje.org/t15977-czerwone-nici-nessy#434024
http://www.czarodzieje.org/t15976-freya-i-korespondencja-dla-panny-lanceley#434018
http://www.czarodzieje.org/t15975-nessa-m-lanceley#433995
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptySob Cze 30 2018, 19:34

Temat: Przedmiot
Nazwa: Replika Pierścienia McGonagall
Krótki opis:Piękna replika pierścienia, należącego oryginalnie do jednej z najzdolniejszych kobiet w dziedzinie Transmutacji, a także byłej Dyrektori Hogwartu. Przedmiot nie jest tak silny, jak oryginał, ponieważ receptura stworzenia pozostała sekretem twórcy. Wykonany ze złota (białe/różowe/żółte/złote/łączone) sygnet jest dość pokaźny, za jego rdzeń robi jadeit (wybrany odcień zieleni przez kupującego), w którym zaklęty na wieki jest magiczny element. Podobnie jak różdżka, sygnet ten ma swój rdzeń — są nim łzy gromoptaka, którego istota sprzyjająco wpływa na zaklęcia transmutacyjne. Jego unikalny, oryginalny kształt robi z niego piękną ozdobę. Symbolizuje on ponoć wolność, a jednocześnie zamknięcie w pewnych zasadach, tak samo, jak cała dziedzina transmutacji.
Oznaczenia i przedziały: + 2 PKT z Transmutacji
Wygląd: Podgląd
Chciałabym go stworzyć fabularnie, więc ceny proponowanej nie dałam.


Zaklęcie dodam, przedmiot w takim razie do stworzenia.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Neirin Vaughn

Student Hufflepuff
Rok Nauki : VIII
Wiek : 19
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 196cm/106kg
C. szczególne : Oparzenia: noga(P), pół lewej, część torsu, wew ręki(P). Blizny: w poprzek gardła, 3 na piersi, 4 na nodze(L). Porażenie prądem: wew dłoni i przedramienia (L).
Galeony : 277
  Liczba postów : 1060
http://www.czarodzieje.org/t15703-neirin-vaughn#423773
http://www.czarodzieje.org/t16512-don-t-do-love-don-t-do-friends#454064
http://www.czarodzieje.org/t15736-kruk-pocztowy#424226
http://www.czarodzieje.org/t15719-neirin-vaughn#423916
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyNie Lip 15 2018, 00:00

Temat: Przedmioty
Nazwa: Rękawice z utwardzanej skóry
Krótki opis: Grube rękawice dostosowane do zajmowania się magicznymi zwierzętami. Szczególnie lubiane przez hodowców drapieżnych ptaków. Mocne oraz trwałe rękawice zapewniają wspaniałą ochronę przed szponami, pozwalając na komfortową pracę z pierzastymi lub kolczastymi towarzyszami. Są jednak mniej skuteczne przed ukąszeniami, dostatecznie silny wąż wciąż może przebić się przez rękawicę i sięgnąć ciała. Nie zapewniają też żadnej ochrony przed ogniem, z tego względu są niezalecane dla treserów smoków. Minusem jest to, że są dość grube i przez to bardziej precyzyjne czynności są niemalże niemożliwe.
Oznaczenia i przedziały: +1 onms, 60g

Temat: Przedmioty
Nazwa: Rękawice ze skóry węża morskiego
Krótki opis: Podobnie jak ich odpowiednik wykonany z utwardzanej skóry, rękawice te są wspaniałe do dbania o zwierzęta, które natura wyposażyła w długie pazury lub kolce. Śluz naturalnie pokrywający ciała węży morskich, został zaimpregnowany głęboko w skórę, nadając jej właściwości ognioodporne. Jest to zatem obowiązkowe wyposażenie każdego czarodzieja pracującego ze smokami lub feniksami. Wzmocniona skóra chroni także przez kłami i pazurami, jednocześnie zachowując się bardzo naturalnie. Są cieńsze, przez to nie utrudniają pracy.
Oznaczenia i przedziały:  +2 onms, 130g

Oba rodzaje rękawic niewiele się od siebie różnią, poza tym, bardzo podobne istnieją już w spisie. Akceptuję tylko rękawice ze skóry węża morskiego, plus należy zmniejszyć do +1pkt ONMS

^ te dwa chciałbym wynaleźć fabularnie, jak dobiję 30 onms. Nieco mi jeszcze zejdzie, ale wrzucam propozycję już teraz, hurtem z innymi.

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Umbra exterreri
Krótki opis: Za pomocą tej klątwy można oderwać kawałek własnego cienia oraz stopić go z cieniem ofiary. Nieszczęśnik tak "wzbogacony" zaczyna słyszeć głosy. Początkowo delikatne, przypominające odległe szepty. Z czasem coraz głośniejsze i natarczywsze, żerujące na słabościach, strachach i kompleksach czarodzieja. Nie ma od nich ucieczki, nie ma przerwy. Dniem i nocą będą prześladować ofiarę, wolno doprowadzając ją do paranoi, depresji, szaleńswa lub nawet samobójstwa. Pokonać głosy może tylko patronus osoby, która nigdy nie używała czarnej magii (0 pkt w kuferku). Kiedy cień zostanie zabity, rzucający zaklęcie odczuwa nagły, dotkliwy acz krótkotrwały ból, po czym odzyskuje oderwany wcześniej fragment. Jeśli ofiara nie wytrzyma psychicznie i odbierze sobie życie, po jej śmierci cień także wraca do swojego pierwotnego właściciela, nie powodując już żadnego cierpienia.
Z zaklęcia nie można korzystać zbyt często, by nie wzbudzić podejrzeń brakiem cienia.
Oznaczenia i przedziały: 20 pkt z czarnej magii

Nie do końca rozumiem zamysł tej klątwy. Ma ona na celu uprzykrzać życie, ale usuwanie jej zdecydowanie odpada w takiej postaci jak jest obecnie. Poza tym, odrywanie fragmentów cienia zbyt mocno kojarzy się z odrywaniem fragmentów duszy jak w przypadku horkruksów i nie jest to zaklęcie potrzebne w spisie. Przejdzie w momencie, gdyby miało inną możliwość zakończenia klątwy i minimum 30pkt z czarnej magii

Temat: Eliksiry
Nazwa: Eliksir zmiany płci
Krótki opis: Bazuje na podobnej recepturze co eliksir wielosokowy. Poza paroma oczywistymi różnicami w przepisie, najważniejszym jest fakt, że włos nie stanowi koniecznego elementu eliksiru. Wywar bez niczyich kosmyków zapewnia zamianę na parę godzin do paru dni (zależnie od dawki), przez co używany jest do przedstawień teatralnych lub niemądrych żartów. Aby efekt był trwały, należy eliksir wzbogacić o własny włos i zażywać codziennie przez miesiąc. Skutkiem ubocznym tego zabiegu jest niestety niepłodność. Niegroźna i tymczasowa, jeśli ktoś padł ofiarą żartu (mija po powrocie do właściwej płci), trwała przy permanentnej zmianie.
Oznaczenia i przedziały: 10 pkt z eliksirów i 5 pkt z uzdrawiania/transmutacji lub 15 pkt z eliksirów.

Ten eliksir nie będzie dopuszczony. Po pierwsze, za małe wymagania punktowe do jego produkowania, po drugie zmienianie samej płci nie jest do końca tym, czego potrzeba, po trzecie ryzyko późniejszej bezpłodności nas dodatkowo zniechęca i należy jeszcze wspomnieć, że argumentowanie przydatności tego eliksiru dla aktorów w teatrze jest bezsensowne. Aktorowi wystarczy bardzo dobra charakteryzacja, nie jest konieczne zmiana płci, aby zagrać rolę kobiecą w przypadku bycia mężczyzną. Dodatkowo, całkowita zmiana płci nie może być tak łatwa, to nie może trwać około miesiąca czasu.

Temat: Przedmioty
Nazwa: Papierowa maska z narysowaną buzią
Krótki opis: Z pozoru może to się wydawać śmieszne, głupie lub groteskowe, aby kawałek papieru z przyczepionym sznurkiem i narysowaną kredkami buźką stanowił magiczny przedmiot. Tak jednak właśnie jest, a co najważniejsze - działa. Problem tylko stanowi sam materiał. Cienki papier nie jest wspaniałym nośnikiem dla magicznej  energii, zatem jest ona wyjątkowo zachwiana. Po nałożeniu na twarz maska stapia się ze skórą, zmieniając wygląd noszącego... Na całkowicie losowy. Kobieta z brodą? Bez problemu. Mężczyzna z talią osy? Na pstryknięcie palcem. Staruszek z piersiami modelki? Proszę bardzo. Nigdy nie wiesz, na co trafisz, używając tej maski. Może być i wspaniała kobieta rodem z marzeń, a może być zbieranina losowych cech, która ledwie przypomina człowieka.
Po założeniu maski, jeśli jest się niezadowolonym z efektów, nie można jej natychmiast zdjąć. Papier jest zbyt delikatny i ulegnie porwaniu, a tym samym nieodwracalnemu zniszczeniu. Należy odczekać jakiś czas (1 wątek), aby maska sama zaczęła odpuszczać i wtedy można ją bezpiecznie usunąć oraz użyć ponownie, jeśli ma się tyle odwagi. Za każdym razem wygląd jest całkowicie inny.
Oznaczenia i przedziały: +1 transmutacja, 250g

Tego również nie przyjmujemy do spisu. Maska jest ryzykowana a poza tym, dobre zaklęcia transmutacyjne zadziałają o wiele lepiej niż ten przedmiot, ponieważ mamy możliwość wybrania sobie wyglądu, nie losowania go.

Temat: Przedmioty
Nazwa: Krucze pióro
Krótki opis: Czarne, eleganckie, z subtelnym zielono-fioletowym połyskiem. Nawet stalówka wykonana jest z ciemnego metalu. Pióro to wspaniale prezentować się będzie w ręku damy lub szanowanego profesora. Nie to jednak jest w nim najlepsze. Po stuknięciu różdżką zmienia się w model kruka. Nie jest co prawda pełnowymiarowy, nieco mniejszy niż pierwowzór, jednak wciąż wykonany z wieloma szczegółami. Zachowuje się w miarę naturalnie, podlatując do właściciela, zaczepiając go dziobem lub siedząc na szczycie regału i w milczeniu oceniając przybyłych gości czarnymi jak atrament oczami. Są one bowiem wyznacznikiem tego, ile tuszu pióro posiada. Szklane kulki wypełnia ciemny płyn, jaki zauważalnie przelewa się w ich wnętrzu, gdy zaczyna go ubywać. Kiedy zrobią się całkiem jasne, kruk zlatuje do kałamarza i dziobem "pije" atrament. Jeśli tusz skończy się w czasie pisania, pióro samoistnie przemienia się w ptaka, aby napełnić wkład. Dzięki temu unika się potrzeby noszenia przy sobie pojemniczka z atramentem oraz nieprzyjemnego chlapania. Po ponownym stuknięciu różdżką, kruk powraca do bycia piórem.
Występuje w wersjach czarnej (standardowa), białej (albinos) oraz biało-czarnej (łaciaty).
Oznaczenia i przedziały: +1 transmutacja, 70g

Jak wyżej, nie dodamy do spisu, ponieważ w moim odczuciu (i innych osób też) wystarczy odpowiednie zaklęcie transmutacyjne, aby osiągnąć bardzo podobny efekt.


______________________

Głos
I myself will become the apostle of
M̸͈̓A̴̮̋D̵̞͝N̷̬̒E̸̹͒Ș̸͊S̴͓̕!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Ezra T. Clarke

Student Ravenclaw
Rok Nauki : X
Wiek : 22
Czystość Krwi : 0%
Galeony : 821
Dodatkowo : prefekt fabularny
  Liczba postów : 2058
http://www.czarodzieje.org/t13332-ezra-thomas-clarke
http://www.czarodzieje.org/t13335-relki-ezry
http://www.czarodzieje.org/t13336-eureka
http://www.czarodzieje.org/t13338-ezra-clarke
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyWto Lip 24 2018, 13:21

W spisie mamy zaklęcie Imaginem animati, w którym napisane jest, że "Do ożywienia obrazów, które będą mogły mówić czy chociaż częściowo zachowywać się jak prawdziwy człowiek, wymagane są o wiele bardziej skomplikowane techniki". Tych technik jednak nie ma, więc chciałabym zaproponować.

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Imaginem fabulari
Krótki opis: Sprawia, że postacie na obrazie zaczynają mówić. Działa wyłącznie jako kontynuacja zaklęcia Imaginem animati.
Oznaczenia i przedziały: 5 pkt z opcm i zaklęć + 15 pkt z dz. artystycznej

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Imaginem humanus
Krótki opis: ożywia portret, indywidualizując go poprzez nadanie mu cech malowanej osoby. Im lepiej zna się daną osobę, tym lepsze działanie zaklęcia. Wymaga jednak bardzo wiele skupienia. Działa wyłącznie jako kontynuacja zaklęć Imaginem animati oraz Imaginem fabulari.
Oznaczenia i przedziały: 5 pkt z opcm i zaklęć + 20 pkt z dz. artystycznej

Z tym wyżej proszę na razie o wstrzymanie. Istnieje szansa, że te techniki zostaną wykorzystane, ale w tej chwili nie dopisuję ich. Myślimy nad jedną rzeczą, która będzie miała również związek z tworzeniem obrazów i nie chcemy mieszać.

______________________

This is how it ends

I feel the chemicals
burn in my veins
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Matthew Alexander

Mieszkaniec Londynu
Wiek : 37
Czystość Krwi : 25%
Galeony : 1122
Dodatkowo : depresyjny i autystyczny;
  Liczba postów : 1262
http://www.czarodzieje.org/t16392-matthew-alexander#449540
http://www.czarodzieje.org/t16401-matthew-alexander#449750
http://www.czarodzieje.org/t16400-matthew-alexander#449655
http://www.czarodzieje.org/t16387-matthew-alexander
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyNie Mar 10 2019, 21:12

Temat: Zwierzęta
Nazwa: Vatnagedda
Krótki opis: Najbardziej jadowita ryba w całej Islandii. Najczęściej opisywana jest jako żółta ryba podobna do flądry, posiadająca nieraz włosy, choć są to zapiski sięgające początków XX wieku. Ich trucizna jest niezwykle silna i potrafi roztopić skały, dlatego należy uważać podczas próby jej wyłowienia. Obecnie nie odnotowano żadnych przypadków ponownego wystąpienia tych stworzeń.
Oznaczenia i przedziały: Bardzo niebezpieczne, zagraniczne (Islandia).
http://cryptidz.wikia.com/wiki/Vatnagedda
Nie podoba mi się ograniczenie do samej Islandii, więc jeśli już to sugerowałabym występowanie w "zimnych wodach". Większym problemem jest to, że tej ryby ma obecnie w ogóle nie być... I jako sam fun fact historyczny uznaję ją za zbędną.
-


Temat: Zwierzęta
Nazwa: Duch Wiosny
Krótki opis: Istota ta pojawia się głównie na wiosnę; gdy nadchodzi zima, przechodzi w stan wegetacji. Z wyglądu przypomina młodą sarnę, aczkolwiek pokrywa ją większą ilość futra oraz charakteryzuje się niewielką parą rogów z kwitnącymi kwiatami zdobiących głowę stworzenia. Jego oczy są czarne, natomiast szczęki zdobi para kłów służącą do polowania na mniejsze owady. Zazwyczaj żywi się owocami. Duch Wiosny stanowi przede wszystkim podstawę do ożywiania lasów oraz przywoływania ich spod ramion białego puchu. Pobudza rośliny do wzrostu, utrzymuje je oraz się nimi opiekuje aż do jesieni; jego nieobecność zaś przyczynia się do obumierania nawet większych drzew. Potrafi skoczyć na wysokość czterech metrów. Podczas wędrówek pozostawia delikatne kwiaty, które stanowią podstawę dla niektórych eliksirów oraz droższych herbat. Od niedawna objęty ochroną ze względu na liczne polowania spowodowane drogocennym futrem oraz porożem.
Oznaczenia i przedziały: Niebezpieczne.
Taki tajemniczy "duszek" dbający o cały las niezbyt pasuje mi do klimatu HP. Z opisu jest jeszcze trochę zbyt wyidealizowany. Leśnych stworzeń dbających o środowisko trochę już mamy.
-

Nazwa: Huin-Yeou
Krótki opis: Biały, azjatycki lis, który wywodzi się z wielu legend kultury Wschodu. Kiedyś był znacznie częściej spotykanym stworzeniem, aczkolwiek od bliżej nieokreślonego czasu jego dostrzeżenie graniczy jednak z cudem. Wedle historii czarodziejów, objawiał się on przede wszystkim ludziom o czystym sercu, zagrzewając ich tym samym do walki w imię dobra i sprawiedliwości. Jego dotyk ma właściwości uzdrawiające; potrafi uleczyć nawet z poważniejszych obrażeń. Nie da się go jednak oswoić; rzadko kiedy również pozwala sobie na muśnięcie jego śnieżnego futra. Jedyne, co go wyróżnia od pozostałych lisów, to fakt posiadania czerwonych cętek oraz ogona. Bywa wyjątkowo szybki oraz zwinny, posiada również bardzo ostre pazury, którymi jest w stanie przeciąć nawet metal.
Oznaczenia i przedziały: Niebezpieczne, zagraniczne (Azja).
To da się go spotkać, czy już nie? :D Szkoda dodawać do spisów coś, czego potem nie wykorzysta się na fabule... Dodatkowo mamy też uzdrowicielskiego feniksa, który również woli osoby o "czystym sercu".
-

Nazwa: Nie potrafię wymyślić Ing face
Krótki opis: To, co je wyróżnia od zwykłych motyli, to fakt czarnej barwy, która otacza ich skrzydełka przy pomocy tajemniczego pyłku. Występują głównie na terenie krajów azjatyckich, gdzie chowają się, podczas większej nieaktywności, w kokonach, które tworzą na wysokich, niedostępnych dla ludzi drzewach. Ciągnie je do nieszczęść; pojawiają się tam, gdzie ich zdolności prorocze wyczują nadchodzące niebezpieczeństwo. Nie mogą jednak w żaden sposób oznajmić tego, co złego ma się stać – do tego człowiek musi dojść samodzielnie. Bardzo często ich kokony o grafitowej barwie, wykonane z jedwabiu, wykorzystywane są do tworzenia ubrań najwyższej jakości, co wiąże się z ich wysoką ceną. Początkowo pochodziły z Azji, aczkolwiek rozprzestrzeniły się również w pozostałych częściach świata.
Oznaczenia i przedziały: Niegroźne.
A może zmienić, żeby to nie było stworzenie zagraniczne? W ten sposób częściej zostanie wykorzystane na fabule... Zawsze może oryginalnie pochodzić z Azji!
+

Nazwa: Nie potrafię wymyślić Ing face
Krótki opis: Jedno z wyjątkowo podstępnych i podchwytliwych stworzeń żyjących na terenach dzisiejszej Australii. Blisko spokrewniony z krokodylem, aczkolwiek posiada od niego o wiele ostrzejsze kły oraz potrafi bez problemu imitować ludzki głos, co doskonale potrafi wykorzystać podczas polowań. Jest on zależny od tego, która osoba jest najbliższa sercu nieuważnego podróżnika. Jego głównym celem jest zwabienie nieszczęśnika w sidła pułapki oraz zjedzenie go żywcem. Doskonale słyszy, aczkolwiek jest całkowicie ślepy.
Oznaczenia i przedziały: Bardzo niebezpieczne, zagraniczne (Australia).
Opis trochę do zmiany, żeby stworzenie nie czytało w myślach, a po prostu miało ograniczoną zdolność do podszywania się pod ukochaną osobę ofiary. Poza tym, jest w porządku.
+


Ostatnio zmieniony przez Matthew Alexander dnia Sro Kwi 03 2019, 20:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Leonel Fleming

Mieszkaniec Hogsmeade
Wiek : 25
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 179 cm
C. szczególne : blizna po lewej stronie żeber
Galeony : 360
Dodatkowo : oklumencja
  Liczba postów : 173
http://www.czarodzieje.org/t17243-leonel-fleming
http://www.czarodzieje.org/t17251-leonel-fleming#482709
http://www.czarodzieje.org/t17250-leonel-fleming#482708
http://www.czarodzieje.org/t17245-leonel-fleming
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyWto Kwi 30 2019, 01:07

Trochę propozycji nowych zaklęć od wujka Leo:

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Turbonis
Krótki opis: Wypuszcza z różdżki tornado mogące zniszczyć wszystko na swojej drodze. Tornado przesuwa się jednak wyłącznie po linii prostej.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne; 30 pkt z opcm i zaklęć
Dodaję!
Podnieśmy do 40pkt, takie tornado jest szalenie niebezpieczne i skoro niszczy "wszystko"... Musi być trudne i nie widzę wzmianki odnośnie opanowania go, zatem próg 40!

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Tumultum
Krótki opis: Proste zaklęcie kodujące. Przewraca wszystkie litery w tekście tak, aby inna osoba nie mogła ich odczytać. Zaklęcie może być zakończone przez ponowne jego użycie, bądź przez zastosowanie Finite.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie zwykłe; 5 pkt z opcm i zaklęć
Dodaję, ale zostawiam zdjęcie zaklęcia tylko przez zastosowanie Finite - w przypadku ponownego użycia zaklęcia litery przestawią się ponownie w losowej kombinacji

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Similatus
Krótki opis: Zaklęcie uderza w przeciwnika, który jeśli czar się powiedzie, widzi obok nas wiele naszych podobizn. Wygląda to trochę tak, jakby rozmywał mu się obraz. Wróg będzie miał z tego względu problemu z precyzyjnym wyprowadzeniem ataku.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne; 25 pkt z opcm i zaklęć
Mamy już zaklęcia związane z widzeniem i utrudniające wyprowadzenie ataku. Na ten moment wystarczy.

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Priori Incantatem Deletus
Krótki opis: Pozwala użytkownikowi na usunięcie lub modyfikację wspomnień czarów rzuconych daną różdżką. Zaklęcie może zostać zastosowane zarówno na czyjejś różdżce, jak i na swojej - wówczas różdżka dotknięta czarem Priori Incantatem Deletus na czas usuwania/modyfikacji wspomnień pokryta zostaje złocistą poświatą.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie zwykłe; 30 pkt z opcm i zaklęć
Dla mnie nie - zaklęcie daje graczowi zbyt wielką władzę, a przy okazji jest mocno niezgodne z kanonem.

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Perfossus
Krótki opis: Rozrywa ziemię pod przeciwnikiem, tworząc dwumetrowy dół.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne; 25 pkt z opcm i zaklęć
Akceptuję!

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Nutrio
Krótki opis: Zaklęcie rzucone na jedzenie sprawia, że to wolniej się psuje; konserwuje je.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie zwykłe; 10 pkt z opcm i zaklęć lub 5 pkt z opcm i zaklęć i 5 pkt z magicznego gotowania
Nie jestem przekonana czy jest wystarczające zapotrzebowanie na to zaklęcie

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Nascruento
Krótki opis: Wywołuje krwotok z nosa.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne; 10 pkt z opcm i zaklęć
Podobne działanie mają cukierki krwotoczki, lepiej nie dublować zastosowań - gdyby zaklęcie istniało w kanonie, wynalezienie cukierków przez braci Weasley nie miałoby większego sensu

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Incursio Acidus
Krótki opis: Z różdżki wypływa szeroki promień zielonego światła, który po zetknięciu się ze skórą przeciwnika czy też dowolnym przedmiotem przybiera właściwości kwasu żrącego.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne (zakazane); 25 pkt z czarnej magii
Moim zdaniem zaklęcie Ivokaris jest dosyć mocno podobne, dlatego na ten moment odrzucam.

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Ignis Clustrum
Krótki opis: Tworzy niewidzialną barierę, która nie tylko komunikuje o obecności innych osób, ale której przekroczenie dla osoby niepowołanej kończy się również poważnymi poparzeniami. Bariera rozchodzi się po okręgu.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie defensywne, 30 pkt z opcm i zaklęć*
Zastanawiałabym się ew. nad czarną magią z podobnym wymogiem.
Mamy kilka zaklęć tworzących barierę, nie są one zbytnio wykorzystywane w fabule, dlatego myślę, że dodanie kolejnego (a na dodatek takiego przed którym przeciwnik nie ma szans się obronić) nie jest konieczne.

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Aquaqumulus
Krótki opis: Tworzy "płynącą" po powierzchni ziemi falę wody, która może wywrócić przeciwników.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne; 20 pkt z opcm i zaklęć
Akceptuję!

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Aquastilus
Krótki opis: Tworzy słup wody – wykorzystuje wody podziemne, formując je w pocisk, który z dużą siłą wystrzeli spod ziemi i uderzy przeciwnika, wyrzucając go w powietrze.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne; 25 pkt z opcm i zaklęć
Zaklęcie Volate Ascendere jest dość podobne, wprawdzie nie wykorzystuje wody, ale również wyrzuca przeciwnika w powietrze, więc chyba nie ma sensu dublować efektów. Odrzucam.

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Atrapoplectus
Krótki opis: Sprawia, że  z różdżki wydobywa się świetlista wiązka, którą można porazić przeciwnika niczym prądem.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne; 25 pkt z opcm i zaklęć
Akceptuję

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Circuspicio
Krótki opis: Po uderzeniu różdżką i wymówieniu zaklęcia otwiera księgę na wybranej przez czarodzieja stronie, bądź haśle.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie zwykłe; 8 pkt z opcm i zaklęć
Moim zdaniem zaklęcie nie miałoby zastosowania, odrzucam.

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Desino Perfremo
Krótki opis: Osoba, na którą rzucono to zaklęcie, przestaje chrapać.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie lecznicze; 5 pkt z uzdrawiania
Motyw snu nie jest szczególnie częsty w fabule, a co dopiero motyw chrapania. Odrzucam.

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Fallo
Krótki opis: Mąci przeciwnikowi w głowie tak, że gdy ten próbuje ruszyć prawą ręką, rusza zamiast tego lewą. Zamienia kierunki jego poczynań.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne; 25 pkt z opcm i zaklęć
Akceptuję, ale obniżam próg do 20

+
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Nathaniel Bloodworth

Mieszkaniec Hogsmeade
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 189 cm
C. szczególne : blada, ledwo widoczna blizna przecinająca prawy policzek, na palcu lewej ręki sygnet rodowy Bloodworthów
Galeony : 215
Dodatkowo : oklumencja
  Liczba postów : 320
http://www.czarodzieje.org/t17075-nathaniel-bloodworth#476657
http://www.czarodzieje.org/t17079-nathaniel-bloodworth
http://www.czarodzieje.org/t17080-nathaniel-bloodworth#476778
http://www.czarodzieje.org/t17070-nathaniel-bloodworth
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyPią Maj 03 2019, 18:45

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Doloresisto
Krótki opis: zaklęcie pomagające przy skurczach mięśni, może pomóc na ból brzucha.
Oznaczenia i przedziały: Zaklęcie lecznicze, 5pkt uzdrawianie
Akceptuję!
Mamy eliksir rozluźniający mięśnie, zbędne - odrzucam.

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Duritio
Krótki opis: Zaklęcie miejscowego znieczulenia, działa tylko przez kilka minut na obszarze mniej-więcej wielkości dłoni. Nie leczy źródła bólu.
Oznaczenia i przedziały: Zaklęcie lecznicze, 3pkt z uzdrawiania lub dorosły
Dodaję

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Nevomere
Krótki opis: Pozwala na jakiś czas (około kilku minut) uspokoić mdłości i wymioty, nie lecząc ich źródła.
Oznaczenia i przedziały: Zaklęcie lecznicze, 5pkt uzdrawianie
Tu również I love you
Mamy zaklęcie Kinetosis i proponuję poszerzyć jego działanie, żeby nie służyło tylko w przypadkach choroby lokomocyjnej :D

Temat:Zaklęcia
Nazwa: Tranquillum
Krótki opis: Zaklęcie uspokajające, które na krótką chwilę otumania i wycisza pacjenta. Może ułatwić zaśnięcie, choć nie jest to jego celem.
Oznaczenia i przedziały: Zaklęcie lecznicze, 8pkt/10pkt uzdrawianie
Akceptuję, ale skłaniam się ku 10 punktom
Mamy eliksir spokoju - odrzucam

Temat: Przedmioty
Nazwa: Bezdenna torba/plecak
Krótki opis: różnej wielkości torebki i plecaki, których pojemność jest trzykrotnie powiększona. Zdarza się, że się dziurawią i gubią schowane w nich przedmioty
Oznaczenia i przedziały: Tutaj się waham - z jednej strony ten przedmiot wydaje mi się łatwy do wykorzystania jako zwykły smaczek na fabule, więc mógłby być w kategorii zwykłych przedmiotów, ale z drugiej strony pomyślałam o nim jako o alternatywie dla kufra - może pozwala wziąć ze sobą o 2-3 przedmioty więcej? Albo chociaż jeden?
Nie widzę sensu dublowania właściwości kufra i zaklęcia używanego przez Hermionę w kanonie. Odrzucam.

Temat: Przedmioty
Nazwa: Buty do tańca
Krótki opis: wyglądają jak zwykłe buty do tańca, ale idealnie przylegają do stopy właściciela, co sprawia, że są bardzo wygodne. Nie obcierają, zapewniają dodatkową stabilność, a ich czubki są wzmocnione tak, że są odporne na deptanie.
Oznaczenia i przedziały: Przedmioty punktowane +2 do DA?
Akceptuję, ale za 1 punkt do DA

Temat: Jedzenie
Nazwa: Kameleony
Krótki opis: delikatne i słodkie, najchętniej palone przez kobiety i osoby, które nie mają dużego doświadczenia z wyrobami nikotynowymi. Występują w wielu owocowych smakach, a ich nazwa wzięła się od właściwości wydmuchiwanego dymu, który przybiera zależny od smaku kolor (wiśniowy - głęboka czerwień, jabłkowy - zielony, jagodowy - niebieski itd.)
Oznaczenia i przedziały: magiczne papierosy
+

Podziękowania dla Holdena za pomoc z częścią nazw <3

______________________

I don't know who I used to be

But it certainly isn’t me
And the more and more I drink, I am afraid
That I'm just killing myself
I'm scared that Hell is just a place on Earth
And I pray to God I leave
Before Satan pours another drink.

język francuski || język hiszpański
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Xanthea Grey

Mieszkaniec Hogsmeade
Wiek : 30
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 170cm
C. szczególne : wyraziste oczy, włosy do linii bioder, blada cera
Galeony : 475
Dodatkowo : Jasnowidzenie
  Liczba postów : 134
http://www.czarodzieje.org/t17246-xanthea-grey#482605
http://www.czarodzieje.org/t17290-xanthea-grey
http://www.czarodzieje.org/t17289-xanthea-grey
http://www.czarodzieje.org/t17247-xanthea-grey#482658
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyNie Maj 05 2019, 19:44

Propozycja choroby:

Temat: Choroby
Nazwa: Albica zwyczajna i zieleniejąca
Krótki opis: Albica zwyczajna wygląda jak mugolski łupież i łatwo zwalczyć go odpowiednim preparatem, jednak nie leczona przez parę tygodni może zmienić się w ciężką do wyleczenia albicę zieleniejącą. W zaawansowanym stadium choroby włosy zaczynają wypadać kępami, a w pozostawionych po nich prześwitach pojawiają się zielone narośla, które trzeba leczyć silniejszymi środkami. Zbyt późne podjęcia leczenia może skutkować nieodwracalną utratą części lub wszystkich włosów oraz bliznami na skórze głowy.
Oznaczenia i przedziały: Niegroźne, może się zmienić z przewlekłe

Akceptuję

Ponadto mam do zaproponowania szereg artykułów branży kosmetycznej, które chciałabym, żeby sprzedawała Xanthea. Jest ich względnie dużo, dlatego proponuję dorobienie w spisie czarodziejskich przedmiotów kategorię “kosmetyki” i umieszczenie ich właśnie tam, żeby nie zrobił się bajzel. I tam mogłyby przejść np perfumy, które już w spisie są
Nowego spisu nie utworzymy z tego względu, że nie ma do niego wystarczającej ilości propozycji. Ponadto opisane poniżej przedmioty nie wydają się konieczne do uwzględniania w spisach - szampon, ze względu na chorobę, tak. Kolor włosów można zmieniać zaklęciami lub samemu używać eliksiru neonu, podobnie nie jest potrzebny w spisie efekt iskrzących się włosów. Jeśli Xan ma to sprzedawać, to proponuję utworzyć sklep, w którym poopisujesz takie drobiazgi. Nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek chciał faktycznie płacić za takie przedmioty, które łatwo obejść, i które do tej pory były pozafabularnie wspominane.

Temat: Przedmioty
Nazwa: szampon antyalbicowy
Krótki opis: Szampon zawierający wyciąg z żabieńca strumykowego. Stosowany raz dziennie przez tydzień w początkowym stadium albicy zwyczajnej chroni przed wejściem choroby w odmianę zieleniejącą
Oznaczenia i przedziały:
Detale:
 
Akceptuję, za 30g


Temat: Przedmioty
Nazwa: Farba Ognista
Krótki opis: Farba z płatkami hibiskusa ognistego. Nadaje włosom kolor intensywnej (w zależności od dobranego odcienia) czerwieni lub rudości, która  przez pierwsze dwie doby od nałożenia emituje migoczący blask łudząco przypominający płomień lub żar. Po upłynięciu półtorej doby włosy zaczynają przygasać, a po pełnych dwóch gasną całkowicie, pozostawiając zwykły, lecz intensywny kolor. Jeśli farbę przetrzyma się dwukrotnie dłużej, po spłukaniu na kilka godzin włosy płoną, lecz się nie spalają.  Uwaga! Nadużywanie Farby Ognistej może prowadzić do poparzeń skóry i zniszczenia włosów! Nie zaleca się więcej niż trzech użyć na rok. Odrosty można farbować zwykłą farbą.
Oznaczenia i przedziały:
Detale:
 


Temat: Przedmioty
Nazwa: Tęczowe szamponetki
Krótki opis: Seria szamponetek z Eliksirem Neonu. Po umyciu nią włosy nabierają kolorów, które płynnie przechodzą w inne. Barwa zależy od wybranej szamponetki, może oscylować w granicach odcieni jednego koloru lub wielu. Efekt utrzymuje się do pierwszego mycia, później znika calkowicie albo znacznie słabnie.
Oznaczenia i przedziały:
Detale:
 


Temat: Przedmioty
Nazwa: Seria Ice Queen
Krótki opis: Seria kosmetyków z wyciągiem z Krylicy. Tusz do rzęs pokrywa je szronem, szampon do pierwszego mycia daje efekt perfekcyjnej bieli, rozświetlacz nadaje skórze śnieżne rozbłyski. Hitem jest jednak balsam, który sprawia, że ciało staje się bardzo jasne, niemal białe, a w dodatku pokrywają je utkane z mrozu wzory. Osoba, która się nim posmarowała, będzie czuć przyjemny chłód, niezależnie jak gorąca jest impreza, nie będzie jednak marznąć. Chłodną aurę będzie czuć każdy w promieniu dwóch metrów, a rzeczy, których osoba dotknie, łącznie z ubraniami, które ma na sobie, na czas kontaktu pokryje nieszkodliwy szron (szczególnie efektownie wygląda to na kieliszku z czerwonym winem).
Oznaczenia i przedziały:
Detale:
 
Tutaj jeszcze dodam, że efekt tworzenia szronu jest zbyt mocny i jestem jemu przeciwna.
I od razu mówię, że będę dorzucać jeszcze nowe propozycje, te są tak na dobry początek.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Xanthea Grey

Mieszkaniec Hogsmeade
Wiek : 30
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 170cm
C. szczególne : wyraziste oczy, włosy do linii bioder, blada cera
Galeony : 475
Dodatkowo : Jasnowidzenie
  Liczba postów : 134
http://www.czarodzieje.org/t17246-xanthea-grey#482605
http://www.czarodzieje.org/t17290-xanthea-grey
http://www.czarodzieje.org/t17289-xanthea-grey
http://www.czarodzieje.org/t17247-xanthea-grey#482658
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptySro Maj 08 2019, 11:21

Temat: Eliksiry
Nazwa: eliksir łysienia
Krótki opis: powoduje wypadanie włosów w miejscu aplikacji, które odrastają dopiero po kilku tygodniach. Używany regularnie sprawia że wlosy odrastają słabsze. Spożycie eliksiru może spowodować wypadnięcie wszystkich włosów i kilkudniowe problemy jelitowe. 
Oznaczenia i przedziały: 2 pkt eliksirow lub dorosły

Akceptuję


Ostatnio zmieniony przez Xanthea Grey dnia Sob Maj 11 2019, 11:53, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Leonel Fleming

Mieszkaniec Hogsmeade
Wiek : 25
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 179 cm
C. szczególne : blizna po lewej stronie żeber
Galeony : 360
Dodatkowo : oklumencja
  Liczba postów : 173
http://www.czarodzieje.org/t17243-leonel-fleming
http://www.czarodzieje.org/t17251-leonel-fleming#482709
http://www.czarodzieje.org/t17250-leonel-fleming#482708
http://www.czarodzieje.org/t17245-leonel-fleming
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyCzw Maj 09 2019, 02:31

Temat: Przedmioty
Nazwa: Księga „Największe bitwy czarodziejów”
Krótki opis: Ta niezwykła, zaczarowana księga nie tylko opisuje, ale i przedstawia największe bitwy czarodziejów. Po otworzeniu jej na odpowiedniej stronie, z kartek wyłaniają się iluzoryczne obrazy walczących postaci, a także ukształtowania terenu czy strategicznych przedmiotów wykorzystanych w boju. W pewnym sensie przypomina to makietę.
Oznaczenia i przedziały: przedmiot punktowany; +1 do historii magii i run
Akceptuję za 70g

Temat: Przedmioty
Nazwa: Amulet runiczny
Krótki opis: Z pozoru zwykły kamyk na wisiorku, na którym wygrawerowany jest znak runiczny. Po uderzeniu w niego różdżką runa się jednak zmienia, dzięki czemu amulet może posłużyć jako niewielki, przenośny słownik do runicznego pisma.
Oznaczenia i przedziały: przedmiot punktowany; +2 do historii magii i run
Nie podoba mi się - jak rozumiem amulet pokazuje przypadkowe pojedyncze runy, których jest tyle, że każdy czarodziej zmieści je na kartce pergaminu. Uważam, że niezbyt to jednak wygodne, tym bardziej, że mamy zestaw kamieni runicznych, które są bardziej rozbudowaną wersją tego przedmiotu. Odrzucam.  

Temat: Przedmioty
Nazwa: Zaczepy miotlarskie
Krótki opis: Są to proste metalowe klamry, które zapina się w dwóch miejscach na miotle, tworząc w ten sposób tzw. przestrzeń chwytową. Klamerki są obite na brzegach skórą, by nie powodowały bolesnych otarć. Dzięki zaczepom można utrzymać lepszą kontrolę nad miotłą, jako że ręka nie przesuwa się po kiju bez wyraźnej woli czarodzieja.
Oznaczenia i przedziały: przedmiot punktowany; +1 do gier miotlarskich
Mamy w spisie aż 6 przedmiotów punktowanych, jeśli chodzi o gry miotlarskie, nie mówiąc już o lepszych miotłach, które znacząco podnoszą statystki. Myślę, że to wystarczające, odrzucam.

Temat: Przedmioty
Nazwa: Wykrywacz czarnej magii*
Krótki opis: Jest to przedmiot przypominający mugolski kompas. Strzałka, która w oryginalnej wersji wskazuje północ, w tym przypadku pokazuje kierunek, w którym należy się udać, żeby odnaleźć czarnomagiczną aurę. Może ona pochodzić z rzuconego niedawno zaklęcia lub też zaklętego artefaktu. Wykrywacz działa jednak na stosunkowo niewielką odległość, kilku kilometrów, więc bez żadnej wiedzy o poszukiwanym przedmiocie, trudno się nim skutecznie posłużyć.
Oznaczenia i przedziały: przedmiot trudny do zdobycia, +2 do zaklęć/cm
*przedmiot istnieje niejako w kursie na przemytnika, ale nie ma go nigdzie w spisie, więc stwierdziłam, że może przejdzie; jak coś fałszoskop to co innego, bo on raczej wyczuwa aurę danej osoby i kłamstwo
Ten przedmiot jeszcze rozważymy, biorąc pod uwagę kurs.

Temat: Przedmioty
Nazwa: Magiczne nożyce
Krótki opis: Nożyce wyglądem nieróżniące się kompletnie od tych mugolskich. Mają jednak jedną istotną cechę, niezwykle użyteczną dla zielarzy: samoistnie zmniejszają się lub zwiększają do odpowiednich rozmiarów.
Oznaczenia i przedziały: przedmiot punktowany, +1 do zielarstwa
Magiczne nożyce w takiej formie są zbędne - mamy zaklęcia tnące, mamy zaklęcia powiększające i zmniejszające. Jeśli chcesz koniecznie, może pomyśl o jakichś właściwościach dla wyjątkowo delikatnych roślin? Na razie odrzucam.

Temat: Przedmioty
Nazwa: Samonapełniająca się konewka
Krótki opis: Konewka jak każda inna. Jej plusem jest natomiast to, że sama wytrąca kropelki wody z powietrza, dzięki czemu nie trzeba martwić się o to, że nie będzie miało się czym podlać swoich roślin.  
Oznaczenia i przedziały: przedmiot punktowany, +1 do zielarstwa
Istnieje w spisie zaklęcie służące wyłącznie do podlewania roślin. Nie potrzebujemy tego dublować dla punktu, odrzucam.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Leonel Fleming

Mieszkaniec Hogsmeade
Wiek : 25
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 179 cm
C. szczególne : blizna po lewej stronie żeber
Galeony : 360
Dodatkowo : oklumencja
  Liczba postów : 173
http://www.czarodzieje.org/t17243-leonel-fleming
http://www.czarodzieje.org/t17251-leonel-fleming#482709
http://www.czarodzieje.org/t17250-leonel-fleming#482708
http://www.czarodzieje.org/t17245-leonel-fleming
Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8




Gracz




Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  EmptyNie Cze 02 2019, 12:45

Temat: Sztuka
Nazwa: Wściekłe psidwaki
Krótki opis: Sztuka pełna zwrotów akcji, a przede wszystkim wspaniałych dialogów. Opowiada historię grupy rzezimieszków, którzy po nieudanym napadzie na sklep miotlarski spotykają się w opuszczonym magazynie, by ustalić kto jest zdrajcą i zawiadomił Biuro Aurorów o ich planie. Rzucane w złości przekleństwa, wzajemne oskarżenia, a nawet tortury są jedynie zarzewiem kolejnych konfliktów oraz niezwykle krwawej jatki.
Oznaczenia i przedziały:  przedstawienie
Inspiracja: „Wściekłe psy” Q. Tarantino

Temat:  Sztuka
Nazwa: Skok na Gringotta
Krótki opis: Sztuka podzielona na kilka aktów. Ośmioro zamaskowanych czarodziejów napada na bank Gringotta pod wodzą niejakiego Belfra – geniusza, który zebrał złodziei o przeróżnych umiejętnościach i osobowościach, by wzajemnie się uzupełniali. Uczestnicy skoku nie znają swoich imion, posługują się pseudonimami i nie mogą zawierać bliższych relacji, by w ten sposób nie zniweczyć celu, jakim jest kradzież niemalże dwóch i pół miliarda galeonów. Skomplikowany plan Belfra wydaje się przewidywać każdą ewentualność, a jednak nie wszystko idzie tak, jak by tego sam mózg operacji oczekiwał.  
Oznaczenia i przedziały:  przedstawienia
Inspiracja: La casa de papel

Temat: Sztuka
Nazwa: Baron Royale
Krótki opis: Jest to jedna z wielu sztuk opowiadających o losach słynnego aurora Jimmy’ego Londa. Tm razem mężczyzna we współpracy z pracownicą Urzędu Niewłaściwego Użycia Czarów Vectrą Tind i kolegą z Departamentu Tajemnic Felipe Mettnerem mają za zadanie zdemaskować groźnego czaroksiężnika Cornacka. Na wyspach Bahama Jimmy Lond poznaje Le Blance’a, którego podejrzewa o zarządzanie finansami Cornacka. Szybko okazuje się, że Le Blance stracił wszystkie galeony powierzone mu przez mocodawcę, przez co decyduje się na łatwy zarobek w postaci wygranej w turnieju Krwawego Barona odbywającego się w czarnoagórskim kasynie „Baron Royale”. Jimmy Lond nie może pozwolić mu na zwycięstwo.
Oznaczenia i przedziały:  przedstawienie
Inspiracja: James Bond, „Casino Royale”

Temat: Sztuka
Nazwa: Requiem dla bazyliszka
Krótki opis: Wstrząsająca sztuka opowiadająca historię czterech, uzależnionych od magicznych używek czarodziejów. Lily nie wyobraża sobie początku dnia bez Eliksiru Euforii. Michael na swoje boleści nadużywa kremu z liści lulka. Kate w pogoni za adrenaliną padła ofiarą Oprylaka. Natomiast Leroy, mimo że sam nie bierze żadnych substancji odurzających, wpadł w niemałe tarapaty, dilując na ulicach miasta jadem bazyliszka. Przedstawienie wywołało wiele kontrowersji, choć z czasem magiczni krytycy stwierdzili, że powinno się uświadamiać społeczeństwo, a w szczególności młodych czarodziejów, o konsekwencjach, jakie niosą za sobą uzależnienia.
Oznaczenia i przedziały: przedstawienie
Inspiracja: „Requiem dla snu”

Temat: Sztuka
Nazwa: S@motność na wizbooku
Krótki opis: Opowieść o dwojgu młodych ludzi, którzy spotkali się raz jeden przypadkiem na konferencji na temat innowacyjnego wykorzystania kamieni runicznych, zaś swoją relacje budują podczas długich rozmów na wizbooku. On – samotny historyk i badacz starożytnych run, któremu wiecznie brakuje czasu na zawiązywanie nowych znajomości. Ona – zręczna dziennikarka, która na skutek nieudanego małżeństwa zatraciła wiarę w miłość i to, że dwoje ludzi może być sobie przeznaczonych. Oboje z bagażem doświadczeń, zmęczeni swym nudnym i smutnym życiem, uświadamiają sobie, że łączy ich znacznie więcej niż tylko wyświetlające się na ich wizbookach literki. I chociaż Wizbook daje im poczucie bezpieczeństwa, tak w końcu zdają sobie sprawę z tego, że poza dysputami na tym portalu potrzeba im również bliskości. Wreszcie decydują się więc na spotkanie w rzeczywistym świecie…  
Oznaczenia i przedziały: Sprawdź w danym temacie jakie są wymagane dodatkowe oznaczenia dla elementów w konkretnym spisie
Inspiracja: „S@motność w sieci” J. L. Wiśniewskiego

Akceptuję wszystkie przedstawienia

Temat: Sport?
Nazwa: Strzały z Appleby
Krótki opis: Brytyjska drużyna quidditcha pochodząca z północnej części Anglii, która powstała w 1612 roku. Największym sukcesem Strzał z Appleby było niewątpliwie zwycięstwo nad Sępami z Vracy w 1932 roku – w meczu trwającym szesnaście dni z powodu fatalnych warunków, tj. ulewnego deszczu i gęstej mgły. Zawodnicy Strzał noszą jasnoniebieskie stroje z wyszytą na nich srebrną strzałą. Dawniej kibicie po każdym strzelonym przez ścigających golu wypuszczali z różdżek strzały, jednak zwyczaj ten został zakazany przez Departament Magicznych Gier i Sportów w 1894 roku, kiedy to jedna ze strzał trafiła w nos sędziego meczu. Warto również wspomnieć, że Strzały z Appleby od lat toczą ostrą rywalizację z Osami z Wibourne.  
Oznaczenia i przedziały: drużyna quidditcha; kanoniczna, a jakoś brakuje – ktoś chyba przypadkowo pominął ją
Dodam

Temat: Czysta Krew
Nazwa: Zespoły
Krótki opis: Brytyjski duet czarodziejów, Mike’a Sterra i Barney’a Thatchera, którzy obracają się między innymi w takich gatunkach jak rock garażowy i blues rock. Na muzycznej scenie pojawili się dopiero w 2013 roku, jednakże w ich przypadku sięgnięcie do mocniejszych brzmień, a tym samym powrotu do korzeni starego, ale zawsze dobrego hard rocka, okazało się strzałem w dziesiątkę. Ponadto duet ten zyskał sławę przede wszystkim z powodu charakterystycznego przestrajania gitar i posługiwania się licznymi efektami, dzięki którym nie jest odczuwalny brak basu. Udowodnili tym samym, że do dobrej muzyki nie potrzeba wcale licznego zespołu.
Oznaczenia i przedziały: zespoły
Inspiracja: Royal Blood
Wszystko w porządku, tylko jak dla mnie opis mało magiczny, kiedy mamy w spisach zespoły, które przemieniają się w pół skunksy, transmutują głowy w wilcze czy grają na wysypiskach. Nazwa zespołu brzmi "Czysta Krew" - skąd się wzięła?

Temat: Przedmioty
Nazwa: Magiczny saksofon
Krótki opis: Instrument dęty drewniany, który w użyciu niewiele różni się od swojego odpowiednika. Istotny jest natomiast kolorystyczny efekt, gdyż w zależności od zagranego dźwięku magiczny saksofon przybiera różne barwy: od czerni, przez ciemną czerwień i pomarańcz, aż do jaskrawego złota. Im niższy dźwięk, tym ciemniejszy kolor, im wyższy, tym jaśniejszy.  
Oznaczenia i przedziały: instrumenty; +2 DA, 200g?
Tutaj bardzo proszę o akcept, bo mam zamiar grać na saksofonie swoją własną postacią, a nie ma żadnego fajnego magicznego saksofonu. W sumie z instrumentów dętych drewnianych jest tylko flet, a w ogóle ze wszystkich instrumentów dętych bodajże flet i trąbka.
Akceptuję

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Carcere
Krótki opis: Uniwersalne zaklęcie używane zarówno w defensywie, jak i ofensywie; pozwalające stworzyć skalną kopułę, w której można zamknąć przeciwnika albo stworzyć w ten sposób dla siebie czy swoich sojuszników wytrzymałe schronienie.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie zwykłe?, 30 pkt z opcm i zaklęć
W mojej opinii jest zbędne. Mamy w spisie zaklęcie defensywne Metusque, które chroni ciało piaskową skorupą, która zatrzymuje zaklęcia. Natomiast w transmutacyjnych Medusa, które przemienia przeciwnika w kamienny posąg. Do spętania przeciwnika również znajdziesz trochę zaklęć. Odrzucam.

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Disicio Patronus
Krótki opis: Niezwykle trudne zaklęcie czarnomagiczne, które pozwala na rozproszenie wyczarowanego przez innego czarodzieja patronusa.
Oznaczenia i przedziały: zakazane; 35 pkt z czarnej magii
Propozycja jest ciekawa, acz wydaje mi się, że patronus jako wytwór potężnej pozytywnej magii jest raczej odporny na czarną magię, szczególnie w cielesnej postaci. Dodatkowo jest tak kanoniczny, że trochę głupio cokolwiek do niego dodawać. Odrzucam.

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Finite Potior
Krótki opis: Pozwala na zerwanie "nici" pomiędzy kontrolującym a kontrolowanym przez niego stworzeniem. Innymi słowy sprawia, że ptaki czy inne twory wyczarowane przez czarodzieja przestają słuchać jego poleceń. Nie działa przeciw Imperio.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne; 25 pkt z opcm i zaklęć
Akceptuję

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Glaciapila
Krótki opis: Tworzy sporą kulę lodu, która obladza wszystko na swojej drodze.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie ofensywne, 20 pkt z opcm i zaklęć
Mamy w spisie zaklęcie do obszarowego obladzania - Glacium Maxime. Zresztą należy uwzględnić czym jest to "wszystko", bo uważam, że tak samo żywe istoty nie powinny być podatne na działanie tego zaklęcia. Odrzucam.

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Protego Satius
Krótki opis: Zaklęcie pozwalające wytworzyć tarczę Protego przed innym czarodziejem celem jego ochrony.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie defensywne, 20 pkt z opcm i zaklęć
Od razu mówię, że nie wiem po prostu czy można zwykłe Protego stworzyć przed kimś, natomiast widzę zastosowanie dla takiego czarodzieju choćby w różnego rodzaju eventach, kiedy to sojusznik zostanie pozbawiony różdżki i zaatakowany przez przeciwnika. Jeśli można w ten sposób korzystać ze zwykłego Protego, to olejcie ten pomysł xD
Wystarczy zwykłe Protego.

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Libertas
Krótki opis: Pozwala czarodziejowi na wyswobodzenie się z więzów. W przypadku niemożności sięgnięcia po różdżkę, może być konieczna umiejętność używania magii bezróżdżkowej.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie zwykłe, 25 pkt z opcm i zaklęć
Akceptuję

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Mundusens
Krótki opis: Pozwala na oczyszczenie zmysłów - na przykład zlikwidowanie posmaku pozostałego po obrzydliwej potrawie. Zaklęcia można użyć jednak nie tylko w tak błahych celach, chociażby do przeciwstawienia się skutkom zaklęć wpływających na wzrok lub inne zmysły.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie zwykłe, 20 pkt z opcm i zaklęć
Przejrzałam pobieżnie spis i wydaje mi się, że biorąc pod uwagę ilość zaklęć wpływających na zmysły, Twoja propozycja jest zbędna. Odrzucam.

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Nebula
Krótki opis: Przy wykorzystaniu naturalnego środowiska (akwenu), zaklęcie pozwala czarodziejowi na stworzenie mgły pokrywającej pole pojedynku. Czar użyteczny w przypadku konieczności ucieczki z miejsca zdarzenia, jako że znacząco ogranicza zakres widzenia.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie defensywne, 20 pkt z opcm i zaklęć
Mamy zaklęcie Barrera, Fumos oraz Proszek natychmiastowej ciemności. Zaklęcie dla mnie zbędne. Odrzucam.

Temat: Zaklęcia
Nazwa: Somnihostia
Krótki opis: Zaklęcie, które sprawia, że osoba, na którą je rzucono, zapada w głęboki sen. Leczy z bezsenności.
Oznaczenia i przedziały: zaklęcie lecznicze, 15 pkt z uzdrawiania
Nie akceptuję. Mamy eliksir słodkiego snu.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora


Sponsored content

Zgłaszanie propozycji do spisów  QzgSDG8








Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty


PisanieTemat: Re: Zgłaszanie propozycji do spisów    Zgłaszanie propozycji do spisów  Empty

Powrót do góry Go down
 

Zgłaszanie propozycji do spisów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Zgłaszanie propozycji do spisów  MGJ6B65 :: 
zasady
 :: 
spisy fabularne
-